Het een heeft toch niets met het andere te maken. Dat ze persoonlijk niet goed gaat kan je nog wel lol maken.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Vind Ronahi Tom nu ineens wel weer leuk?
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:20 schreef BB-King het volgende:
Als je net begint te kijken en je ziet Ronahi in het toilet met bruine vlekken op het gezicht.
Privévertrekken van Hare Majesteit, Toegang schriftelijk aanvragen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:20 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom is de ingang van de groen/rose alkoof gebarricadeerd en houdt Jimmy de wacht?
Het magische woord.......vliegtuig!quote:Op zondag 18 februari 2024 14:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Vind Ronahi Tom nu ineens wel weer leuk?
quote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Privévertrekken van Hare Majesteit, Toegang schriftelijk aanvragen.
Ja super kinderachtig in zijn slaap. Sorry maar dat is echt laagquote:Op zondag 18 februari 2024 14:23 schreef greysbones het volgende:
Ro gaat een plan bedenken om Tom terug te pakken
Mod Edit:quote:
Alice blijft met iedereen omgaan....en wil niet een een hokjequote:Op zondag 18 februari 2024 14:24 schreef Joyce-43 het volgende:
spijt me zeer hoor maar begrijp die muts van een Alice ook totaal niet, gisteren best grote mond over die andere en nu is ze er in en uit me reet ermee ik snap daar echt niets van
Vrouwenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:24 schreef Joyce-43 het volgende:
spijt me zeer hoor maar begrijp die muts van een Alice ook totaal niet, gisteren best grote mond over die andere en nu is ze er in en uit me reet ermee ik snap daar echt niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |