Coolquote:Op maandag 5 februari 2024 17:31 schreef Tarado het volgende:
Dus zo min mogelijk posten zodat het zo lang mogelijk blijft staan.
Overschraidend.quote:
Nee, wel brede wenkbrouwen.quote:
Ooit wel eens een unibrow gehad?quote:
Misschien ga ik maar even een blessure faken net zoals user Gurney doet.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga straks ook nog. Wind tegen is geen pretje maar in je rug ook niet.
Veel plezier bij PostNL.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:42 schreef KingRoland het volgende:
7 likes in het ajaxtopic vanochtend en vandaag beginnen bij een van de big 4
Wat een geweldige start van de week
Leuke eerste dag gehad?quote:Op maandag 5 februari 2024 17:42 schreef KingRoland het volgende:
Wat een geweldige start van de week
Edit: begonnen
Zit op mobiel
Toen ik 6 was in een café tegen de hoek van een biljart gerend. Wenkbrauw open, pa in paniek, en nu nog een inkeping.quote:
Doe als @Quilindschy en maak er een tweede bij.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik 6 was in een café tegen de hoek van een biljart gerend. Wenkbrauw open, pa in paniek, en nu nog een inkeping.
Wie is datquote:Op maandag 5 februari 2024 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe als @:Quilindschy en maak er een tweede bij.
De liefste speler in Rotterdam-Zuid.quote:
Oh ja, Timber.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De liefste speler in Rotterdam-Zuid.
Ordinair stuk stront ben je!quote:Op maandag 5 februari 2024 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelijk een paar keer op je knietjes gegaan bij een partner? Big4 genot
Sorryquote:Op maandag 5 februari 2024 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sodeju dit is niet zo aardig van jou
Ik wil bewijzen zien voor deze claimquote:Op maandag 5 februari 2024 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
De edits van @:kingroland blijven doorgaan.
Afgekeken bij @:alpeko
Je hebt hem ook altijd een keer meequote:Op maandag 5 februari 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga de strijd met de wind maar eens even aan
@DombohetOlifantje1 maakt onderdeel uit van de big fivequote:Op maandag 5 februari 2024 17:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben even bezig.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik wil bewijzen zien voor deze claim
Ik lees mijn post vaak wel pas na het posten na en haal er dan nog wel eens een typo uit. Of een rekenfoutje @Elanquote:
Nee je voegt details toe.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik lees mijn post vaak wel pas na het posten na en haal er dan nog wel eens een typo uit. Of een rekenfoutje @:Elan
Edit: zoals nu
Open er een KLB topic overquote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee je voegt details toe.
Zo van: Laurens Dassen is een grijze duif. Ik draag dit niet. Ik draag een kek printje.
-edit-
*insert 38 patronen*
Dit stukje mist een verwijzing naar de islamisering van Zaltbommel. Erg jammer, dat was op de kers op de taart geweest.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:26 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen. Nog even m'n column voor het plaatselijke sufferdje ingeleverd.....
Toen ik op mezelf ging wonen in 1989, wilde ik zo snel mogelijk terug naar "de stad." Geboren in het Sophiahofje en opgegroeid in de Vogelenzang. Vond het maar een dooie boel in de Buitentuin, en op de Steenweg. Weinig te beleven. Miste het echte Bommelse gevoel. De Buitentuin zou ook in Almere gebouwd kunnen zijn, en de Steenweg was iets te ver weg van de straat. Voor m'n gevoel was het echte Bommelse leven in "de stad" te vinden.
Inmiddels woon ik alweer 35 jaar in hartje Bommel. Niks geen klagen. Zie de Toren uit m'n raam, en als ik de deur uit ga kom ik geheid Chris van Brakel of Wilma van den Heuvel tegen in de Koningstraat. Suiker kan ik lenen bij buurman Mari van der Linden op de Jan Haeckenhof.
Wat ik wel jammer vind, is dat er verder weinig meer over is van waarom ik terug ging naar m'n roots. Geen slagerij meer in "de stad", geen groenteboer, geen lagere/kleuter-school, geen bibliotheek, geen gemeentehuis, geen politiebureau, geen Aldi, geen Albert Heijn, geen Boemel, geen frietje in de cafetaria's na het stappen etc. De nieuwe Poorterij komt 2 kilometer buiten "de stad." Dat is dan weer een pluspunt. Carnaval op een vertrouwde locatie. Lekker dichtbij ook.
Zelfs de dokterspraktijken zijn niet meer te belopen. Alsof gezondheid niet het grootste goed is, zit mijn dokter ergens naast de kraamzorg verstopt in een verzorgingstehuis. Altijd nog beter dan in de noodopvang op de Gisbert Schairtweg een paar jaar geleden. Daar wordt zelfs een voetbalveld voor de jeugd naar de klote geholpen, door bestuurders die er de ballen verstand van hebben.
Nadat Hans van den Bosch was gestopt als huisarts, kreeg ik ene Vollenberg. Die had het over het dorp Zaltbommel, en wist niet dat het gasthuis ooit een ziekenhuis was. Gelukkig zie ik af en toe Hans van den Bosch samen met Paul van Dijk, goed gemutst wandelen. Dan is m'n vertrouwen niet helemaal geschaad en weg.
Herman. Ex-straat schoffie. Tevens Steenweg.
wel een moskee in "de stad" wel een turkse supermarkt, een buurthuis voor moslimjongeren, een broodje kebab na het stappen etc. etc.quote:Geen slagerij meer in "de stad", geen groenteboer, geen lagere/kleuter-school, geen bibliotheek, geen gemeentehuis, geen politiebureau, geen Aldi, geen Albert Heijn, geen Boemel, geen frietje in de cafetaria's na het stappen etc.
Ten eerste, het is geen stukje. Het is een briljante column. Ten tweede malen. Trusten en big hug.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit stukje mist een verwijzing naar de islamisering van Zaltbommel. Erg jammer, dat was op de kers op de taart geweest.
[..]
wel een moskee in "de stad" wel een turkse supermarkt, een buurthuis voor moslimjongeren, een broodje kebab na het stappen etc. etc.
Met volle teugen!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zegHopelijk heb je er van genoten!
Jaquote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Heeft forumgebruiker @:Elan zich al gemeld vandaag?
Regen is leven.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Begon het verdomme ook nog eens te regenen.
Loopt je relatie momenteel niet lekker ofzo, dat je dat stukje hebt zitten lezen?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit stukje mist een verwijzing naar de islamisering van Zaltbommel. Erg jammer, dat was op de kers op de taart geweest.
[..]
wel een moskee in "de stad" wel een turkse supermarkt, een buurthuis voor moslimjongeren, een broodje kebab na het stappen etc. etc.
Wat is een christelijke vakantiepark? Een park met een korfbalveld?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg een reclame voor Christelijke vakantieparken. Dit vind ik mooi.
Woordle 962 2/6quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woordle 962 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 758 4/6
⬜⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟩🟩⬜🟨⬜
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
I guessed today’s Globle in 4 tries:
🟥🟥🟧🟩🏆
https://globle.org/
Dit gaat mijn dag worden.
Marokkaan bij me op de hoek. Aziz. Geweldig idd.quote:
Hier zit een Koos-grap in. Qua lopen en zitten.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Loopt je relatie momenteel niet lekker ofzo, dat je dat stukje hebt zitten lezen?
Gemengd douchen bij Peter Gilles.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is een christelijke vakantiepark? Een park met een korfbalveld?
Verplicht hooggesloten badpak dragen in het zwembad. En in de avond een mooie lezing.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is een christelijke vakantiepark? Een park met een korfbalveld?
Ben jij meer een badpak- of bikinivrouw?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verplicht hooggesloten badpak dragen in het zwembad. En in de avond een mooie lezing.
Misschien moeten die luie varkens gewoon wat meer bewegen.quote:,,Als we obesitas aanpakken, worden andere problemen minder; dan zijn minder diabetesmedicijnen nodig, minder cholesterolverlagers, minder bloeddrukverlagers. Daarom is er een hevige competitie gaande om wie het beste obesitasmiddel kan ontwikkelen”, analyseert Edgar van Mil, kinderarts-endocrinoloog in het Jeroen Bosch Ziekenhuis en hoogleraar aan de Universiteit Maastricht.
Woordle 962 3/6quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:57 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 962 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 962 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM
Ligt eraan wat ik ga doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij meer een badpak- of bikinivrouw?
Vroeger werd je raar aangekeken als je niet topless was. Tegenwoordig liggen ze in gebreide truien te zonnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik ga doen.
Snel baantjes zwemmen vaker een badpak. En soms als ik geen wetsuit heb voor het surfen. Verder bikini.
Niet zo gek met al die mobieltjes tegenwoordig hé. Je gaat zo de socials over.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger werd je raar aangekeken als je niet topless was. Tegenwoordig liggen ze in gebreide truien te zonnen.
Lekker gewerkt pik.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:32 schreef onlogisch het volgende:
Topic van @:tong80 naar de eeuwige jachtvelden geschoten.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:32 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Heldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:32 schreef onlogisch het volgende:
Mijn hemel, wat een kanjertopic.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:32 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
HeldWat stoer.
Kill 'm all. Stel je voor dat het wat wordt hier.
Kont kruip vriendje 1 meldt zichquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nummer 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met semi-serieuze spoiler. Van kijk mij eens belezen zijn. Kan die Tong nog wat van leren.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Doet er niet toe. Poging tot humor misschien. Geef het gewoon een kans. Laat het wegzakken en geen haan die kraait.quote:
Kijk hem eens belezen//quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nummer 2Met semi-serieuze spoiler. Van kijk mij eens belezen zijn. Kan die Tong nog wat van leren.
Bedoel je hem ? Uit m'n OP hier.....Kwam me al zo bekend voor......quote:
Gebreide truien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger werd je raar aangekeken als je niet topless was. Tegenwoordig liggen ze in gebreide truien te zonnen.
Ja mag het laatste plaatje woord hebben.quote:
Iedereen vindt het kut, maar hij blijft maar doorgaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:06 schreef Scrummie het volgende:
Yes, constante drek van @:tong80 in de SC. Erg leuk.
Het is anders altijd heel erg gezellig als het tong80 is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
HeldWat stoer.
Geef hem weer eens een ban van een jaar ofzo, dit is toch niet te doen ?!?!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen vindt het kut, maar hij blijft maar doorgaan.
Om ergens volgende week weer het aantal posts van zichzelf in de SC te gebruiken als argument dat hij zoveel toevoegt.
Maar dat is zieligquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geef hem weer eens een ban van een jaar ofzo, dit is toch niet te doen ?!?!
Het gaat me over het VBL forum. Onlogisch komt in de SC stoer doen dat-ie een slotje heeft gezet. Daar reageer ik op in de SC. Ik had eerder al in de FB van VBL gepost. Daar reageert-ie niet op. Dus dan maar hier. Succes verder.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om ergens volgende week weer het aantal posts van zichzelf in de SC te gebruiken als argument dat hij zoveel toevoegt.
Vermoeiende debiel is het.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch meldt het altijd als hij weer eens een keer iets doetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat me over het VBL forum. Onlogisch komt in de SC stoer doen dat-ie een slotje heeft gezet. Daar reageer ik op in de SC. Ik had eerder al in de FB van VBL gepost. Daar reageert-ie niet op. Dus dan maar hier. Succes verder.
P.S.
Rundervink met rodekool, appeltjes en puree. Om on topic en relevant te blijven.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Als volwassen man ook zo dom zijn om @:onlogisch precies de reactie te geven die hij wil.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geef hem weer eens een ban van een jaar ofzo, dit is toch niet te doen ?!?!
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:17 schreef GGMM het volgende:
Ik denk wat wijzigt hier nou de hele tijd, maar het is die kutpost van Niek
Het ligt idd aan Imca Marina. Verder is het Tong en tong80.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ligt nooit aan tong volgens tong.
Normaal gesproken vier jij dit soort zaken niet. Volgens mij wil jij dit topic gewoon een andere wending geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk, we posten dezelfde smiley precies op hetzelfde tijdstip
Dit moeten we vieren!
Wat jij wil tongquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ligt idd aan Imca Marina. Verder is het Tong en tong80.
Imca mag die gebreide trui aan. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ligt idd aan Imca Marina. Verder is het Tong en tong80.
Neequote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Normaal gesproken vier jij dit soort zaken niet. Volgens mij wil jij dit topic gewoon een andere wending geven.
Paar pakken wijn erin en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ineens is dit topic niet meer bij te houden.
Wilde al tot morgen posten. Bij deze. Take care. En vooral geen topics openen, voor je het weet ben je te actief.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ineens is dit topic niet meer bij te houden.
Kalm aan. Tot morgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde al tot morgen posten. Bij deze. Take care. En vooral geen topics openen, voor je het weet ben je te actief.
Tot merrege.
Ga je iets lekkers halen?quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde al tot morgen posten. Bij deze. Take care. En vooral geen topics openen, voor je het weet ben je te actief.
Tot merrege.
Je kan anders cryptisch het aantal calorieën delen wat je hebt gewogenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat durf ik hier niet te delen.
Zelf zal hij ook wel zat zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Ik ga weer aan het werk, ik ben die vent alweer helemaal zat voor vandaag.
Ga je nou alwéér iets ongezonds eten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot over een uurtje makkerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot merrege.
Ga jij wat lekkers eten?quote:
Deel het gewoon met ons.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je iets lekkers halen?
Een broodje kaas en een broodje tonijnsalade met tomaat en een eitje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je iets lekkers halen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deel het gewoon met ons.
Wat kan er nou gebeuren?
De Turk. Ik weet het zeker.quote:
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deel het gewoon met ons.
Wat kan er nou gebeuren?
Met genoeg mosterd?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Er staan vandaag twee broodjes bal op het menu.
Helemaal klaar voor carnaval, al word ik gestenigd als ik dat dit weekend zo noem daarquote:
Jij hebt toch een Limburgse vriendin?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor carnaval, al word ik gestenigd als ik dat dit weekend zo noem daar
Ik snap echt niet dat je jezelf zo laat gaat gaan elke dag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
28 febquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente Staat je les al op de agenda?
Ja, ze noemen het daar anders. Vasteloavend oidquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hebt toch een Limburgse vriendin?
Is dat die van die lappen kaas?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij voorkeur mayonaise.
Wist je dat er iemand hier op het forum ook oliebollen met mayo eet?
Er is wel wat meer verslavend in Limburg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ze noemen het daar anders. Vasteloavend oid
@:adames
Wtfquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo een hele grote fan van mosterd.
Oh.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo een hele grote fan van mosterd.
Ik snap eigenlijk niet waarom je nog aan een broodje bal begint als er geen pindasaus op zit.quote:
Dat klinkt heel erg walgelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij voorkeur mayonaise.
Wist je dat er iemand hier op het forum ook oliebollen met mayo eet?
Je hebt duidelijk niet gelezen wat ik gisteren gegeten heb.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je jezelf zo laat gaat gaan elke dag.
Als jij niks om jezelf geeft, waarom zouden andere mensen dan wel iets om je gaan geven?
Probeer eens een uitdaging met jezelf aan te gaan om een maand lang gezond te eten en kijk eens hoe je je dan voelt
Geur van pep. Elke keer weer als ie sterk is.quote:
Ik wacht nog op die met santichick.quote:
Mosterd niet lekker vinden is hetzelfde als kaas niet lekker vinden. Dan ben je gewoon onderontwikkeldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind mosterd wel echt lekker
maar ik respecteer ieders smaak.
Ik vind smaak ook iets heel subjectiefs eigenlijk
Heb je deze mening ook als het om tosti-recepten gaat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:36 schreef GGMM het volgende:
Ja alleen hele domme mensen vinden dat niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:36 schreef GGMM het volgende:
Wat ben jij een slap excuus voor een hoopje mens zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Die heb ik voorbij zien komen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die met santichick.
Dat is geen mosterd, ontzettende debielquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:38 schreef Scrummie het volgende:
Honingmosterd op een beetje beenham is lekker.
Het wordt hier steeds gekker.quote:
Als wie ga je?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor carnaval, al word ik gestenigd als ik dat dit weekend zo noem daar
Pik jij in de voetbalkantine wel eens een broodje bal mee? En welke saus heeft dan de voorkeur?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben jij een slap excuus voor een hoopje mens zeg.
100kg ruggengraatloos stuk vlees dat je er rond banjert.
Ja het was ook een open deur van heb ik jou daar. (bewust)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja alleen hele domme mensen vinden dat niet eigenlijk.
Je gaat dus blijkbaar niet als iets in Limburg, anders word je op de trein naar Brabant gezet door de politie (heb ik van horen zeggen)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als wie ga je?
Ik ga voor het 16e jaar op rij als Maverick uit Top Gun naar carnaval.
Bij mij wel, ontzettende carnavalvierder.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is geen mosterd, ontzettende debiel
Aan de hand van dit antwoord heb ik besloten geen mosterd op mijn broodje bal te doen.quote:Is mosterd gezond?
Mosterd bevat per 100 gram bijna 3,5 gram zout, dat is relatief veel. Het advies voor volwassenen is om niet meer dan 6 gram per dag binnen te krijgen.
In mosterd zit veel zout
Omdat er veel zout in zit, is mosterd een minder gezonde keuze. Een theelepeltje bij je maaltijd kan niet gelijk kwaad, hiermee krijg je ongeveer 160 milligram zout binnen. Een theelepel mosterd is een dagkeuze buiten de Schijf van Vijf.
Als je eet volgens de Schijf van Vijf, kun je 3 tot 5 keer per dag voor een dagkeuze kiezen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben jij een slap excuus voor een hoopje mens zeg.
100kg ruggengraatloos stuk vlees dat je er rond banjert.
Er zitten juist relatief weinig calorieën in mosterd, helemaal in vergelijking met ongeveer elke andere sausquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die mosterd lusten zijn dus zonder uitzondering mokerdik en geven niks om zichzelf.
Nooit. Ik heb een ruggengraat. Na de voetbal van Onlo jr. maak ik steevast whey havermout pannenkoekenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pik jij in de voetbalkantine wel eens een broodje bal mee? En welke saus heeft dan de voorkeur?
Het wordt nu allemaal wel heel ingewikkeld.quote:Meeste calorieën in mayonaise, rode sauzen bevatten veel suiker
Het zal geen verrassing zijn dat mayonaise qua calorieën en vet bovenaan staat. De saus bevat 14.3 gram vet op een eetlepel van 20 gram - waarmee bijna driekwart van het product uit vet bestaat - en komt daardoor op een hoog calorie-aantal. Met name het verzadigde vet maakt mayonaise ongezond.
Het valt op dat de andere witte sauzen, zoals knoflooksaus en joppiesaus, qua calorieën op de plekken twee en drie staan. Dit komt doordat ook hier een hoog vetpercentage in zit. In rode sauzen zoals ketchup, barbecuesaus en chilisaus zit amper vet, waardoor ze onderaan staan qua calorie-aantal. Deze sauzen bevatten dan weer relatief veel suiker, waardoor deze ook niet gezond zijn.
Mosterd bevat minder suiker dan de rode sauzen en minder vet dan de witte sauzen. Het product staat qua calorieën ook onderaan, dus deze saus zien wij op basis van de vergelijking als minst ongezond. Helaas is ook mosterd niet goed om elke dag te eten, omdat hier dan weer relatief veel zout in zit.
Correct. Het is meer iets voor het koken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:42 schreef fetX het volgende:
Mosterd is prima.
Maar niet voor los bij een broodje bal (overigens wel lekker om door het gehakt heen te doen als je zelf je bal maakt).
Dit heb ik reeds besprokenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het wordt nu allemaal wel heel ingewikkeld.
Eet dan gewoon dat vette hompje vlees niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aan de hand van dit antwoord heb ik besloten geen mosterd op mijn broodje bal te doen.
Ik vind op een broodje bal mayo het lekkerstequote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik maar aan jou welke saus ik op mijn broodje bal moet doen.
Bij kroketten of bitterballen ook wel genotquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Correct. Het is meer iets voor het koken.
Verder vind ik mosterd wel lekker bij blokjes oude of jonge kaas op de borrel. Maar verder eet ik het niet zo veel.
Dat ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind op een broodje bal mayo het lekkerste
Bij een losse bal pak ik mosterd
Doe ermee wat je wil
Dat vind ik ook. Maar iedere keuze buiten pindasaus+sambal vind ik wel heel vreemd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat je na een bepaalde leeftijd zelf sterk genoeg in je schoenen moet staan om te bepalen wat voor saus je bij je gehaktbal neemt.
Dombo het olifantje is ook voor kinderen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Saus over iets heen pleuren omdat je het anders niet lekker vindt is voor kinderen.
Ik eet nooit frikandel, maar m'n moeder wel en die doet altijd speciaal (met curry dus)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef fetX het volgende:
Zijn er hier ook mensen die -als ze het ooit eten- frikandel speciaal met ketchup nemen?
Ja echt, er zijn snackbars die frikandel speciaal met ketchup serveren![]()
Speciaal is met curry, en daar doen jullie het maar mee.
Niet lusten is een groot woord maar ik drink het zelden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die geen liefhebber van mosterd zijn, lusten jullie ook geen koffie?
Wat een leuke anekdote. Bedankt maatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet nooit frikandel, maar m'n moeder wel en die doet altijd speciaal (met curry dus)
Vond ik wel even leuk om te vertellen
Er zitten hier op jou na niet echt debielen tochquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Dit draait straks weer uit op een friet/patat oorlog ben ik bang
Ik drink inmiddels ook al een maand of 3 geen koffie meerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet lusten is een groot woord maar ik drink het zelden.
Ik denk dan vooral aan Amerikanen die kilo's ongezonde dressing over hun salade flikkeren omdat ze het groenvoer anders niet lusten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Saus over iets heen pleuren omdat je het anders niet lekker vindt is voor kinderen.
Ik vind je er niet gezelliger op geworden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik drink inmiddels ook al een maand of 3 geen koffie meer
Ik draai wel eens een dienst in een kroeg hier in de buurt (die ook een snackbar erbij hebben) en standaard is met curry inderdaad. Maar er zijn ook sporadisch wel mensen die het met ketchup willen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef fetX het volgende:
Zijn er hier ook mensen die -als ze het ooit eten- frikandel speciaal met ketchup nemen?
Ja echt, er zijn snackbars die frikandel speciaal met ketchup serveren![]()
Speciaal is met curry, en daar doen jullie het maar mee.
Dat je moeder wel raad weet met een frikandel is geen nieuws hier, René.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet nooit frikandel, maar m'n moeder wel en die doet altijd speciaal (met curry dus)
En die zet je dan uit de kroeg?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik draai wel eens een dienst in een kroeg hier in de buurt (die ook een snackbar erbij hebben) en standaard is met curry inderdaad. Maar er zijn ook sporadisch wel mensen die het met ketchup willen.
Ik wilde hem niet maken. Dát zegt wel iets over het niveau van deze 'grap' hé.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat je moeder wel raad weet met een frikandel is geen nieuws hier, René.
Daar blijft alle mosterd dusquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar hebben we een speciale ruimte voor waar we ze vervolgens in groepjes vergassen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet maken. Dát zegt wel iets over het niveau van deze 'grap' hé.
Hielenlikker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een gezellig topic is dit toch ineens geworden.
Vanaf volgende verkiezingen weer mokerdebiel Trump aan de macht. Die gasten gaan van idioot naar idioot.quote:
Wat is jouw favoriete Disney film?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dombo het olifantje is ook voor kinderen.
'niet meer'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf volgende verkiezingen weer mokerdebiel Trump aan de macht. Die gasten gaan van idioot naar idioot.
Dat land is niet meer serieus te nemen.
The Lion Kingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Disney film?
Fritz the Catquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In de zomer van '94 of '95 heb ik deze film in 3 weken tijd wel 30 keer gezienquote:
Dus in die tijd deed je ook al niks.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de zomer van '94 of '95 heb ik deze film in 3 weken tijd wel 30 keer gezien
Tot zover deze nietszeggende anekdote.
Was dat laatste maar zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf volgende verkiezingen weer mokerdebiel Trump aan de macht. Die gasten gaan van idioot naar idioot.
Dat land is niet meer serieus te nemen.
Niet de enige frikandel die je moeder heeft gehad maatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet de enige frikandel die je moeder heeft gehad maat
(teleurstellend dat forum moderator @:onlogisch deze nog niet had gemaakt)
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
HeldWat stoer.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht.
@:Kukelecucktsju10 sloop hem maar.
Robin Hoodquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou best in Utah of zo willen wonen. Prachtige natuur en inderdaad veel ruimte.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Sodemieter dan ook lekker op naar Amerika.
Er passen toch genoeg mensen
Wat let jequote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou best in Utah of zo willen wonen. Prachtige natuur en inderdaad veel ruimte.
Dat willen wij ook heel graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True. Zojuist een huis gekocht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch af en toe via een Zoom-meeting bijpraten
Beetje een drogreden
madquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Amerika ontzettend kutland, past wel bij je.
Ik kijk nu al uit naar je roman over je Amerikaanse koelkastquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is mijn keuken zo groot dat de deur niet omgehangen hoeft te wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar je roman over je Amerikaanse koelkast
Hoe hang je een deur om?!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is mijn keuken zo groot dat de deur niet omgehangen hoeft te worden
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?quote:
Wat een kutvraag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @:Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @:Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Amerika is een werelddeel?
Ik wilde je gewoon hierheen lokken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Ik begrijp niet waarom @:onlogisch mij hier weer in moet betrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bevat er wel 2.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Amerika is een werelddeel?
Gezien. Wel mooi dat hij ze schijt rijdt.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde je gewoon hierheen lokken.Maar ik was hier al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal niet mooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien. Wel mooi dat hij ze schijt rijdt.
Echt een filmpje voor ontzettende aso's.quote:
Die gast is knettergek. Ik vind de stuurmanskunsten in combinatie met de duidelijke communicatie van die agent wel knap.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt een filmpje voor ontzettende aso's.
School shootings.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Politie zou veel meer bevoegdheid moeten krijgen om dit soort labiele mohammedanen van de weg te halen. Paar keer goede ram mogelijkheid of banden lek schieten gezien. Maar door regeltjes mag dat dan weer niet.quote:
Little V is ook genot.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Lekker Koreaans, Chinees of Japans eten in Rotterdam? Dit zijn de beste restaurants
https://www.nrc.nl/index/(...)restaurants-a4188110
@:KingRoland
Dat soort infantiele Amerikaanse shit moeten we hier juist niet hebben. Lekker laten gaan en in de avond op het gemak van het bedje lichten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Politie zou veel meer bevoegdheid moeten krijgen om dit soort labiele mohammedanen van de weg te halen. Paar keer goede ram mogelijkheid of banden lek schieten gezien. Maar door regeltjes mag dat dan weer niet.
Misschien maar weer eens haxball gaan spelen voor een klassieke meltdown.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor het was maar een stom grapje.Tegenwoordig krijg je hem zelfs niet meer woedend.
Alleen chevy had meltdowns tijdens hax.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens haxball gaan spelen voor een klassieke meltdown.
Hij laat zijn avond niet meer vergallen door één of andere chagrijnige idioot.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens haxball gaan spelen voor een klassieke meltdown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |