Kalm aan. Tot morgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde al tot morgen posten. Bij deze. Take care. En vooral geen topics openen, voor je het weet ben je te actief.
Tot merrege.
Ga je iets lekkers halen?quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilde al tot morgen posten. Bij deze. Take care. En vooral geen topics openen, voor je het weet ben je te actief.
Tot merrege.
Je kan anders cryptisch het aantal calorieën delen wat je hebt gewogenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat durf ik hier niet te delen.
Zelf zal hij ook wel zat zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Ik ga weer aan het werk, ik ben die vent alweer helemaal zat voor vandaag.
Ga je nou alwéér iets ongezonds eten?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot over een uurtje makkerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot merrege.
Ga jij wat lekkers eten?quote:
Deel het gewoon met ons.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je iets lekkers halen?
Een broodje kaas en een broodje tonijnsalade met tomaat en een eitje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je iets lekkers halen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deel het gewoon met ons.
Wat kan er nou gebeuren?
De Turk. Ik weet het zeker.quote:
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deel het gewoon met ons.
Wat kan er nou gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |