Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @:Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Amerika is een werelddeel?
Ik wilde je gewoon hierheen lokken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Ik begrijp niet waarom @:onlogisch mij hier weer in moet betrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bevat er wel 2.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Amerika is een werelddeel?
Gezien. Wel mooi dat hij ze schijt rijdt.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde je gewoon hierheen lokken.Maar ik was hier al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal niet mooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien. Wel mooi dat hij ze schijt rijdt.
Echt een filmpje voor ontzettende aso's.quote:
Die gast is knettergek. Ik vind de stuurmanskunsten in combinatie met de duidelijke communicatie van die agent wel knap.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt een filmpje voor ontzettende aso's.
School shootings.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @:Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?
Politie zou veel meer bevoegdheid moeten krijgen om dit soort labiele mohammedanen van de weg te halen. Paar keer goede ram mogelijkheid of banden lek schieten gezien. Maar door regeltjes mag dat dan weer niet.quote:
Little V is ook genot.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Lekker Koreaans, Chinees of Japans eten in Rotterdam? Dit zijn de beste restaurants
https://www.nrc.nl/index/(...)restaurants-a4188110
@:KingRoland
Dat soort infantiele Amerikaanse shit moeten we hier juist niet hebben. Lekker laten gaan en in de avond op het gemak van het bedje lichten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Politie zou veel meer bevoegdheid moeten krijgen om dit soort labiele mohammedanen van de weg te halen. Paar keer goede ram mogelijkheid of banden lek schieten gezien. Maar door regeltjes mag dat dan weer niet.
Misschien maar weer eens haxball gaan spelen voor een klassieke meltdown.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor het was maar een stom grapje.Tegenwoordig krijg je hem zelfs niet meer woedend.
Alleen chevy had meltdowns tijdens hax.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens haxball gaan spelen voor een klassieke meltdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |