Robin Hoodquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Disney film?
Zou best in Utah of zo willen wonen. Prachtige natuur en inderdaad veel ruimte.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Sodemieter dan ook lekker op naar Amerika.
Er passen toch genoeg mensen
Wat let jequote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou best in Utah of zo willen wonen. Prachtige natuur en inderdaad veel ruimte.
Dat willen wij ook heel graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True. Zojuist een huis gekocht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch af en toe via een Zoom-meeting bijpraten
Beetje een drogreden
madquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Amerika ontzettend kutland, past wel bij je.
Ik kijk nu al uit naar je roman over je Amerikaanse koelkastquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is mijn keuken zo groot dat de deur niet omgehangen hoeft te wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar je roman over je Amerikaanse koelkast
Hoe hang je een deur om?!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is mijn keuken zo groot dat de deur niet omgehangen hoeft te worden
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?quote:
Wat een kutvraag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @:Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |