Bij kroketten of bitterballen ook wel genotquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Correct. Het is meer iets voor het koken.
Verder vind ik mosterd wel lekker bij blokjes oude of jonge kaas op de borrel. Maar verder eet ik het niet zo veel.
Dat ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind op een broodje bal mayo het lekkerste
Bij een losse bal pak ik mosterd
Doe ermee wat je wil
Dat vind ik ook. Maar iedere keuze buiten pindasaus+sambal vind ik wel heel vreemd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:46 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat je na een bepaalde leeftijd zelf sterk genoeg in je schoenen moet staan om te bepalen wat voor saus je bij je gehaktbal neemt.
Dombo het olifantje is ook voor kinderen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Saus over iets heen pleuren omdat je het anders niet lekker vindt is voor kinderen.
Ik eet nooit frikandel, maar m'n moeder wel en die doet altijd speciaal (met curry dus)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef fetX het volgende:
Zijn er hier ook mensen die -als ze het ooit eten- frikandel speciaal met ketchup nemen?
Ja echt, er zijn snackbars die frikandel speciaal met ketchup serveren![]()
Speciaal is met curry, en daar doen jullie het maar mee.
Niet lusten is een groot woord maar ik drink het zelden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de mensen die geen liefhebber van mosterd zijn, lusten jullie ook geen koffie?
Wat een leuke anekdote. Bedankt maatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet nooit frikandel, maar m'n moeder wel en die doet altijd speciaal (met curry dus)
Vond ik wel even leuk om te vertellen
Er zitten hier op jou na niet echt debielen tochquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Dit draait straks weer uit op een friet/patat oorlog ben ik bang
Ik drink inmiddels ook al een maand of 3 geen koffie meerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet lusten is een groot woord maar ik drink het zelden.
Ik denk dan vooral aan Amerikanen die kilo's ongezonde dressing over hun salade flikkeren omdat ze het groenvoer anders niet lusten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Saus over iets heen pleuren omdat je het anders niet lekker vindt is voor kinderen.
Ik vind je er niet gezelliger op geworden.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik drink inmiddels ook al een maand of 3 geen koffie meer
Ik draai wel eens een dienst in een kroeg hier in de buurt (die ook een snackbar erbij hebben) en standaard is met curry inderdaad. Maar er zijn ook sporadisch wel mensen die het met ketchup willen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef fetX het volgende:
Zijn er hier ook mensen die -als ze het ooit eten- frikandel speciaal met ketchup nemen?
Ja echt, er zijn snackbars die frikandel speciaal met ketchup serveren![]()
Speciaal is met curry, en daar doen jullie het maar mee.
Dat je moeder wel raad weet met een frikandel is geen nieuws hier, René.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet nooit frikandel, maar m'n moeder wel en die doet altijd speciaal (met curry dus)
En die zet je dan uit de kroeg?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik draai wel eens een dienst in een kroeg hier in de buurt (die ook een snackbar erbij hebben) en standaard is met curry inderdaad. Maar er zijn ook sporadisch wel mensen die het met ketchup willen.
Ik wilde hem niet maken. Dát zegt wel iets over het niveau van deze 'grap' hé.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat je moeder wel raad weet met een frikandel is geen nieuws hier, René.
Daar blijft alle mosterd dusquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar hebben we een speciale ruimte voor waar we ze vervolgens in groepjes vergassen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet maken. Dát zegt wel iets over het niveau van deze 'grap' hé.
Hielenlikker.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een gezellig topic is dit toch ineens geworden.
Vanaf volgende verkiezingen weer mokerdebiel Trump aan de macht. Die gasten gaan van idioot naar idioot.quote:
Wat is jouw favoriete Disney film?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dombo het olifantje is ook voor kinderen.
'niet meer'quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf volgende verkiezingen weer mokerdebiel Trump aan de macht. Die gasten gaan van idioot naar idioot.
Dat land is niet meer serieus te nemen.
The Lion Kingquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Disney film?
Fritz the Catquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In de zomer van '94 of '95 heb ik deze film in 3 weken tijd wel 30 keer gezienquote:
Dus in die tijd deed je ook al niks.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de zomer van '94 of '95 heb ik deze film in 3 weken tijd wel 30 keer gezien
Tot zover deze nietszeggende anekdote.
Was dat laatste maar zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanaf volgende verkiezingen weer mokerdebiel Trump aan de macht. Die gasten gaan van idioot naar idioot.
Dat land is niet meer serieus te nemen.
Niet de enige frikandel die je moeder heeft gehad maatquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet de enige frikandel die je moeder heeft gehad maat
(teleurstellend dat forum moderator @:onlogisch deze nog niet had gemaakt)
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
HeldWat stoer.
Kill 'm all. Stel je voor dat het wat wordt hier.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zucht.
@:Kukelecucktsju10 sloop hem maar.
Robin Hoodquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou best in Utah of zo willen wonen. Prachtige natuur en inderdaad veel ruimte.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:30 schreef GGMM het volgende:
Sodemieter dan ook lekker op naar Amerika.
Er passen toch genoeg mensen
Wat let jequote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou best in Utah of zo willen wonen. Prachtige natuur en inderdaad veel ruimte.
Dat willen wij ook heel graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True. Zojuist een huis gekocht.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch af en toe via een Zoom-meeting bijpraten
Beetje een drogreden
madquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Amerika ontzettend kutland, past wel bij je.
Ik kijk nu al uit naar je roman over je Amerikaanse koelkastquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is mijn keuken zo groot dat de deur niet omgehangen hoeft te wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar je roman over je Amerikaanse koelkast
Hoe hang je een deur om?!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan is mijn keuken zo groot dat de deur niet omgehangen hoeft te worden
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?quote:
Wat een kutvraag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @:Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je een typisch Amerikaans item/gebruik/gewoonte moest kiezen op het moment dat je aan @:Scrummie denkt, wat is er dan het eerste wat er in je opkomt?
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Amerika is een werelddeel?
Ik wilde je gewoon hierheen lokken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Ik begrijp niet waarom @:onlogisch mij hier weer in moet betrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bevat er wel 2.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Amerika is een werelddeel?
Gezien. Wel mooi dat hij ze schijt rijdt.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde je gewoon hierheen lokken.Maar ik was hier al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is helemaal niet mooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien. Wel mooi dat hij ze schijt rijdt.
Echt een filmpje voor ontzettende aso's.quote:
Die gast is knettergek. Ik vind de stuurmanskunsten in combinatie met de duidelijke communicatie van die agent wel knap.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt een filmpje voor ontzettende aso's.
School shootings.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Politie zou veel meer bevoegdheid moeten krijgen om dit soort labiele mohammedanen van de weg te halen. Paar keer goede ram mogelijkheid of banden lek schieten gezien. Maar door regeltjes mag dat dan weer niet.quote:
Little V is ook genot.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Lekker Koreaans, Chinees of Japans eten in Rotterdam? Dit zijn de beste restaurants
https://www.nrc.nl/index/(...)restaurants-a4188110
@:KingRoland
Dat soort infantiele Amerikaanse shit moeten we hier juist niet hebben. Lekker laten gaan en in de avond op het gemak van het bedje lichten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Politie zou veel meer bevoegdheid moeten krijgen om dit soort labiele mohammedanen van de weg te halen. Paar keer goede ram mogelijkheid of banden lek schieten gezien. Maar door regeltjes mag dat dan weer niet.
Misschien maar weer eens haxball gaan spelen voor een klassieke meltdown.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor het was maar een stom grapje.Tegenwoordig krijg je hem zelfs niet meer woedend.
Alleen chevy had meltdowns tijdens hax.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens haxball gaan spelen voor een klassieke meltdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |