Het zou pas kanker zijn als ik een gebleekte kut bleek te hebben. Het feit dat ik straks niet kan reageren op posts in m'n overlijden-topic. Dat stuit me tegen de afgezette borst. Dat ze je achteraf een veer in je reet steken. Zelfs de grootste stalkers en trollers, uit de kast komen. Dat ze heimelijk tegen me opzagen en me bij nader inzien op gelijke hoogte stellen als Eddie Wally, Viola Holt, Imca Marina, Koos Alberts en een Tony van Heemschut.

FF pissen en dan trusten.

Morgen ongezond weer op.

Eindelijk iemand kunnen bereiken in JBZ. *Zucht* Vrijdag operatie in Den Bosch. Worden lymfeklieren weggehaald. Twee nachten blijven. Als het bevalt, met geringe eigen bijdrage, een nacht extra op de afdeling gyneacologie. Donderdag bellen ze hoe laat de operatie is. 21 september in Tilburg weer operatie, krijg ik goud injecties. Daarna 2 oktober beginnen met bestralen in Den Bosch. Eén of twee maanden. 5 dagen per week. Net naar gelang de lymfeklierschade.
Gebeld met Menzis, kost me geen reiskosten. Taxi wordt vergoed. Mocht zelfs kiezen tussen Harold Wiegmans, Maarten Spanjer of Frits Sissing als chauffeur. Verder laatste tijd steeds moeier. Zoals gisteren om 18:00 uur gaan liggen en Nederlands Elftal niet kunnen kijken. We houden de moed er echter in. Ik laat me niet kisten. Zou Kees Kist zeggen. Wie A zegt moet ook Z zeggen.
Herman.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !