Geef hem weer eens een ban van een jaar ofzo, dit is toch niet te doen ?!?!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen vindt het kut, maar hij blijft maar doorgaan.
Om ergens volgende week weer het aantal posts van zichzelf in de SC te gebruiken als argument dat hij zoveel toevoegt.
Maar dat is zieligquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geef hem weer eens een ban van een jaar ofzo, dit is toch niet te doen ?!?!
Het gaat me over het VBL forum. Onlogisch komt in de SC stoer doen dat-ie een slotje heeft gezet. Daar reageer ik op in de SC. Ik had eerder al in de FB van VBL gepost. Daar reageert-ie niet op. Dus dan maar hier. Succes verder.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om ergens volgende week weer het aantal posts van zichzelf in de SC te gebruiken als argument dat hij zoveel toevoegt.
Vermoeiende debiel is het.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch meldt het altijd als hij weer eens een keer iets doetquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat me over het VBL forum. Onlogisch komt in de SC stoer doen dat-ie een slotje heeft gezet. Daar reageer ik op in de SC. Ik had eerder al in de FB van VBL gepost. Daar reageert-ie niet op. Dus dan maar hier. Succes verder.
P.S.
Rundervink met rodekool, appeltjes en puree. Om on topic en relevant te blijven.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Als volwassen man ook zo dom zijn om @:onlogisch precies de reactie te geven die hij wil.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Geef hem weer eens een ban van een jaar ofzo, dit is toch niet te doen ?!?!
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:17 schreef GGMM het volgende:
Ik denk wat wijzigt hier nou de hele tijd, maar het is die kutpost van Niek
Het ligt idd aan Imca Marina. Verder is het Tong en tong80.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ligt nooit aan tong volgens tong.
Normaal gesproken vier jij dit soort zaken niet. Volgens mij wil jij dit topic gewoon een andere wending geven.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk, we posten dezelfde smiley precies op hetzelfde tijdstip
Dit moeten we vieren!
Wat jij wil tongquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ligt idd aan Imca Marina. Verder is het Tong en tong80.
Imca mag die gebreide trui aan. Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ligt idd aan Imca Marina. Verder is het Tong en tong80.
Neequote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Normaal gesproken vier jij dit soort zaken niet. Volgens mij wil jij dit topic gewoon een andere wending geven.
Paar pakken wijn erin en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ineens is dit topic niet meer bij te houden.
Wilde al tot morgen posten. Bij deze. Take care. En vooral geen topics openen, voor je het weet ben je te actief.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ineens is dit topic niet meer bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |