Met genoeg mosterd?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Er staan vandaag twee broodjes bal op het menu.
Helemaal klaar voor carnaval, al word ik gestenigd als ik dat dit weekend zo noem daarquote:
Jij hebt toch een Limburgse vriendin?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor carnaval, al word ik gestenigd als ik dat dit weekend zo noem daar
Ik snap echt niet dat je jezelf zo laat gaat gaan elke dag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
28 febquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
@:oriente Staat je les al op de agenda?
Ja, ze noemen het daar anders. Vasteloavend oidquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hebt toch een Limburgse vriendin?
Is dat die van die lappen kaas?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij voorkeur mayonaise.
Wist je dat er iemand hier op het forum ook oliebollen met mayo eet?
Er is wel wat meer verslavend in Limburg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ze noemen het daar anders. Vasteloavend oid
@:adames
Wtfquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo een hele grote fan van mosterd.
Oh.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo een hele grote fan van mosterd.
Ik snap eigenlijk niet waarom je nog aan een broodje bal begint als er geen pindasaus op zit.quote:
Dat klinkt heel erg walgelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij voorkeur mayonaise.
Wist je dat er iemand hier op het forum ook oliebollen met mayo eet?
Je hebt duidelijk niet gelezen wat ik gisteren gegeten heb.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je jezelf zo laat gaat gaan elke dag.
Als jij niks om jezelf geeft, waarom zouden andere mensen dan wel iets om je gaan geven?
Probeer eens een uitdaging met jezelf aan te gaan om een maand lang gezond te eten en kijk eens hoe je je dan voelt
Geur van pep. Elke keer weer als ie sterk is.quote:
Ik wacht nog op die met santichick.quote:
Mosterd niet lekker vinden is hetzelfde als kaas niet lekker vinden. Dan ben je gewoon onderontwikkeldquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:36 schreef GGMM het volgende:
Ik vind mosterd wel echt lekker
maar ik respecteer ieders smaak.
Ik vind smaak ook iets heel subjectiefs eigenlijk
Heb je deze mening ook als het om tosti-recepten gaat?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:36 schreef GGMM het volgende:
Ja alleen hele domme mensen vinden dat niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:36 schreef GGMM het volgende:
Wat ben jij een slap excuus voor een hoopje mens zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Die heb ik voorbij zien komen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die met santichick.
Dat is geen mosterd, ontzettende debielquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:38 schreef Scrummie het volgende:
Honingmosterd op een beetje beenham is lekker.
Het wordt hier steeds gekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |