Met volle teugen!quote:Op maandag 5 februari 2024 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zegHopelijk heb je er van genoten!
Jaquote:Op maandag 5 februari 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Heeft forumgebruiker @:Elan zich al gemeld vandaag?
Regen is leven.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Begon het verdomme ook nog eens te regenen.
Loopt je relatie momenteel niet lekker ofzo, dat je dat stukje hebt zitten lezen?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit stukje mist een verwijzing naar de islamisering van Zaltbommel. Erg jammer, dat was op de kers op de taart geweest.
[..]
wel een moskee in "de stad" wel een turkse supermarkt, een buurthuis voor moslimjongeren, een broodje kebab na het stappen etc. etc.
Wat is een christelijke vakantiepark? Een park met een korfbalveld?quote:Op maandag 5 februari 2024 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg een reclame voor Christelijke vakantieparken. Dit vind ik mooi.
Woordle 962 2/6quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Woordle 962 3/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 758 4/6
⬜⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟩🟩⬜🟨⬜
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
I guessed today’s Globle in 4 tries:
🟥🟥🟧🟩🏆
https://globle.org/
Dit gaat mijn dag worden.
Marokkaan bij me op de hoek. Aziz. Geweldig idd.quote:
Hier zit een Koos-grap in. Qua lopen en zitten.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Loopt je relatie momenteel niet lekker ofzo, dat je dat stukje hebt zitten lezen?
Gemengd douchen bij Peter Gilles.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is een christelijke vakantiepark? Een park met een korfbalveld?
Verplicht hooggesloten badpak dragen in het zwembad. En in de avond een mooie lezing.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 07:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is een christelijke vakantiepark? Een park met een korfbalveld?
Ben jij meer een badpak- of bikinivrouw?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verplicht hooggesloten badpak dragen in het zwembad. En in de avond een mooie lezing.
Misschien moeten die luie varkens gewoon wat meer bewegen.quote:,,Als we obesitas aanpakken, worden andere problemen minder; dan zijn minder diabetesmedicijnen nodig, minder cholesterolverlagers, minder bloeddrukverlagers. Daarom is er een hevige competitie gaande om wie het beste obesitasmiddel kan ontwikkelen”, analyseert Edgar van Mil, kinderarts-endocrinoloog in het Jeroen Bosch Ziekenhuis en hoogleraar aan de Universiteit Maastricht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |