Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.quote:
Ok, wie wordt mijn vervanger?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.
Salina.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje
Princes29 (ofzo)
Karina
Salina
Zeg het maar
En als je nou net als @onlogisch geen ID hebt?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:salina gefeliciteerd!
De foto van je tieten kan je PM-en en je ID mag naar forum@fok.nl
Dan was er lang geen mod meer over geweest.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.
Heb al te vaak tevergeefs gesolliciteerd.quote:
Is ook geen met-behoud-van-uitkering-baan. Dat had je in de vacature kunnen lezen.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al te vaak tevergeefs gesolliciteerd.
Wat ben je toch een arme baarmoederhals.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is ook geen met-behoud-van-uitkering-baan. Dat had je in de vacature kunnen lezen.
quote:Op maandag 5 februari 2024 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arme baarmoederhals.
Ik ga straks ook nog. Wind tegen is geen pretje maar in je rug ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond maar weer 5 km hardlopen.![]()
Al waait het wel weer hard @:Gurneyisbestoke
Je bent een heel vies varkenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Gore smeerlap.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |