Mart houdt van Mart. Wat een baas.quote:
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mart houdt van Mart. Wat een baas.
(Nog niet gekeken overigens.)
Het was weer genantquote:Op zondag 4 februari 2024 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mart houdt van Mart. Wat een baas.
(Nog niet gekeken overigens.)
Z'n boekjes liggen massaal bij de kringloop.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.
Elk boek eindigt bijna bij de kringloop. Dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n boekjes liggen massaal bij de kringloop.
Daar kijk je dan toch ook voor.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.
Zeker maar ik heb hem zeg maar niet voor de camera weleens meegemaakt, dan is hij echt niet harden van arrogantie.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kijk je dan toch ook voor.Maar ik ga wel lekker op dit soort uitgesproken figuren.
Ik denk dat 'ie heel verlegen is.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb hem zeg maar niet voor de camera weleens meegemaakt, dan is hij echt niet harden van arrogantie.
Jij zou ook een moord doen voor een eigen boekje bij de kringloop.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:03 schreef tong80 het volgende:
Net gekozen tot tv-moment van de week op radio1. Hij werd afgemaakt.
En jij zou me aangeven.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij zou ook een moord doen voor een eigen boekje bij de kringloop.
Tagliatelle carbonara met groenten, kip en spek.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga zo een pizza en salade bestellen.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Had jij gisteren of eergisteren niet ook al iets ongezonds op?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had geen zin om te koken.
Een wagelijk dik en vet broodje doner kebab besteld met een Red Bull.
Een lekker broodje van de Subway.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had jij gisteren of eergisteren niet ook al iets ongezonds op?
Wagelijk
Vrijdag was het een Subway broodje.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wagelijk
Ik gun Onlogisch ook een lekker broodje kebab.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohquote:Op zondag 4 februari 2024 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijdag was het een Subway broodje.
Maar toen heb ik in de avond keihard gesport.
Heb je gescholden?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gleed zojuist buiten vol onderuit en heb mijn val bovenop mijn knie gebroken. Een gozer vier meter van mij vandaan zag het gebeuren, observeerde een vijf- of zestal seconden, en in plaats van mij overeind te helpen liep 'ie door.
Ik denk dat 'ie haast had.
Ben je nu een roman aan het schrijven of is dit werkelijk gebeurd?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gleed zojuist buiten vol onderuit en heb mijn val bovenop mijn knie gebroken. Een gozer vier meter van mij vandaan zag het gebeuren, observeerde een vijf- of zestal seconden, en in plaats van mij overeind te helpen liep 'ie door.
Damn gebroken knie is niet best. Sterkte maatquote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
M'n val gebroken, gap. Ik denk dat @KingRoland toch voor voorspoed voor ons allen gebeden heeft deze ochtend.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Damn gebroken knie is niet best. Sterkte maat
Hij is voor FC Twente, goed volk dus.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar dat lijkt mij een koekwaus.
Kip, rijst en boontjesquote:Op zondag 4 februari 2024 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is voor FC Twente, goed volk dus.
quote:Op maandag 5 februari 2024 08:08 schreef Caland het volgende:
Het is een dramaandag voor user @:elan in het Ajaxtopic
quote:Op maandag 5 februari 2024 00:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
DU DU DU DU DU DU
DU DU D UD UD DUD UD UD DU DU DUD UD U
DU DU DU
Ik heb getracht het visueel te maken.quote:Op maandag 5 februari 2024 08:08 schreef Caland het volgende:
Het is een dramaandag voor user @:elan in het Ajaxtopic
Ik heb hem wel een plusje gegeven. Afgerond op tientallen klopt het in ieder geval.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt werkelijk geen spaan heel gelaten van forumgebruiker @:Elan in het Ajax topic.
quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wagelijk
quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet ieder greintje levensgeluk uit mijn lichaam rukken omdat ik elke kcal ga zitten bijhouden.
Heb ik ook helemaal niet nodig trouwens, vanavond maar eens een pizza bestellen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een Subway broodje.
Met mokerveel kcal.
quote:Op zondag 4 februari 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed bezig Domboquote:Op maandag 5 februari 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond maar weer 5 km hardlopen.![]()
Al waait het wel weer hard @:Gurneyisbestoke
Prima tochquote:Op maandag 5 februari 2024 10:29 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:Caland en @:Gurneyisbestoke maken dolletjes in het Ajax topic
Ik hoop dat je weer snel fit zal zijnquote:Op maandag 5 februari 2024 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed bezig Dombo
Ik heb mij weer eens geblesseerd #bijlowworden
Over een tijdje vlieg ik weer zoals Pedersen.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weer snel fit zal zijn
Bruine bolletjes, smeerworst.quote:
Terecht.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:24 schreef fetX het volgende:
@:coco glijdt enorm uit in het Ajaxtopic.
Gewoon goed kauwe.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klinkt deprimerend.
Hopelijk smaakt het toch
Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.quote:
Ok, wie wordt mijn vervanger?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.
Salina.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojoortje
Princes29 (ofzo)
Karina
Salina
Zeg het maar
En als je nou net als @onlogisch geen ID hebt?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:salina gefeliciteerd!
De foto van je tieten kan je PM-en en je ID mag naar forum@fok.nl
Dan was er lang geen mod meer over geweest.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als ik in dat doorgetranspireerde schoeisel van jou stond zou ik mijn moderatorschap aan de wilgen hangen.
Heb al te vaak tevergeefs gesolliciteerd.quote:
Is ook geen met-behoud-van-uitkering-baan. Dat had je in de vacature kunnen lezen.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb al te vaak tevergeefs gesolliciteerd.
Wat ben je toch een arme baarmoederhals.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Is ook geen met-behoud-van-uitkering-baan. Dat had je in de vacature kunnen lezen.
quote:Op maandag 5 februari 2024 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arme baarmoederhals.
Ik ga straks ook nog. Wind tegen is geen pretje maar in je rug ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond maar weer 5 km hardlopen.![]()
Al waait het wel weer hard @:Gurneyisbestoke
Je bent een heel vies varkenquote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Gore smeerlap.quote:Op maandag 5 februari 2024 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |