Heb je gescholden?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gleed zojuist buiten vol onderuit en heb mijn val bovenop mijn knie gebroken. Een gozer vier meter van mij vandaan zag het gebeuren, observeerde een vijf- of zestal seconden, en in plaats van mij overeind te helpen liep 'ie door.
Ik denk dat 'ie haast had.
Ben je nu een roman aan het schrijven of is dit werkelijk gebeurd?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gleed zojuist buiten vol onderuit en heb mijn val bovenop mijn knie gebroken. Een gozer vier meter van mij vandaan zag het gebeuren, observeerde een vijf- of zestal seconden, en in plaats van mij overeind te helpen liep 'ie door.
Damn gebroken knie is niet best. Sterkte maatquote:Op zondag 4 februari 2024 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
M'n val gebroken, gap. Ik denk dat @KingRoland toch voor voorspoed voor ons allen gebeden heeft deze ochtend.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Damn gebroken knie is niet best. Sterkte maat
Hij is voor FC Twente, goed volk dus.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar dat lijkt mij een koekwaus.
Kip, rijst en boontjesquote:Op zondag 4 februari 2024 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij is voor FC Twente, goed volk dus.
quote:Op maandag 5 februari 2024 08:08 schreef Caland het volgende:
Het is een dramaandag voor user @:elan in het Ajaxtopic
quote:Op maandag 5 februari 2024 00:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
DU DU DU DU DU DU
DU DU D UD UD DUD UD UD DU DU DUD UD U
DU DU DU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |