Mart houdt van Mart. Wat een baas.quote:
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mart houdt van Mart. Wat een baas.
(Nog niet gekeken overigens.)
Het was weer genantquote:Op zondag 4 februari 2024 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mart houdt van Mart. Wat een baas.
(Nog niet gekeken overigens.)
Z'n boekjes liggen massaal bij de kringloop.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.
Elk boek eindigt bijna bij de kringloop. Dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n boekjes liggen massaal bij de kringloop.
Daar kijk je dan toch ook voor.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was wel een kei in z'n vak maar dan houdt het wel op.
Zeker maar ik heb hem zeg maar niet voor de camera weleens meegemaakt, dan is hij echt niet harden van arrogantie.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar kijk je dan toch ook voor.Maar ik ga wel lekker op dit soort uitgesproken figuren.
Ik denk dat 'ie heel verlegen is.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb hem zeg maar niet voor de camera weleens meegemaakt, dan is hij echt niet harden van arrogantie.
Jij zou ook een moord doen voor een eigen boekje bij de kringloop.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:03 schreef tong80 het volgende:
Net gekozen tot tv-moment van de week op radio1. Hij werd afgemaakt.
En jij zou me aangeven.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jij zou ook een moord doen voor een eigen boekje bij de kringloop.
Tagliatelle carbonara met groenten, kip en spek.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga zo een pizza en salade bestellen.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Had jij gisteren of eergisteren niet ook al iets ongezonds op?quote:Op zondag 4 februari 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had geen zin om te koken.
Een wagelijk dik en vet broodje doner kebab besteld met een Red Bull.
Een lekker broodje van de Subway.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had jij gisteren of eergisteren niet ook al iets ongezonds op?
Wagelijk
Vrijdag was het een Subway broodje.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had jij gisteren of eergisteren niet ook al iets ongezonds op?
Wagelijk
Ik gun Onlogisch ook een lekker broodje kebab.quote:Op zondag 4 februari 2024 17:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had geen zin om te koken.
Een wagelijk dik en vet broodje doner kebab besteld met een Red Bull.
Ohquote:Op zondag 4 februari 2024 17:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrijdag was het een Subway broodje.
Maar toen heb ik in de avond keihard gesport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |