Ik ben het wel eens,Lenie terug en die kleine trol weg.quote:
Van mij mag zelfs Ariana ruilen voor ro roquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens,Lenie terug en die kleine trol weg.
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag zelfs Ariana ruilen voor ro ro
Alles beter dan elke keer 20 messen in iemands rug
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef Ireth het volgende:
"Als ik naast Randy sta moet ik naar huis..."
Zelfs als we daarvoor Lenie in de plaats terug krijgen mag ze van mij naar huis
Greys draaft een beetje door idd.quote:
Jemigquote:Op maandag 5 februari 2024 12:03 schreef zodeju het volgende:
Zal Ashley kleurenblind zijn.....haar lippenstift komt totaal niet overeen met de kleur die ze aanheeft....??
Nee niet weer die zingende kamper in huis met zijn regeltjesquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens,Lenie terug en die kleine trol weg.
Dat is me nu net te ver....ook Ariana loog er op los en kon ook echt schade brengen....Ronahi vertelt leugens die heel makkelijk door iedereen te zien is en ten nadele is van haarzelf. Ari had het over aan iemand zitten tegen haar zin in. En dat heeft niks meer met het spel te maken.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag zelfs Ariana ruilen voor ro ro
Alles beter dan elke keer 20 messen in iemands rug
Ik zou allemaal liedjes over water gaan zingen, dood de tijd en is ook leukquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben het nu gezelliger dan bij de vorige 2x dat ze daar stonden
Nou nouquote:Op maandag 5 februari 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wel op je 16tiende je vol laten pompen.
Hoe oud zijn die van haar nu??quote:Op maandag 5 februari 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wel op je 16tiende je vol laten pompen.
Zeker wel, die opdracht van verleden jaar met tegenhouden van die ballen vond ik zoveel leuker om naar te kiijken.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een hele saaie opdracht dit.
Heb de post al verwijderd.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Let op wat je zegt nu.
Er zitten hier ook tienermoeders
Er zitten hier ook oma'squote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Let op wat je zegt nu.
Er zitten hier ook tienermoeders
Die is 3.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De oudste 15 als ze 17 was toen ze hem kreeg, ze is nu 32..
Die jongste weet ik niet.
Die heeft ze gekregen toen ze 25 was, dus ongeveer 7quote:Op maandag 5 februari 2024 12:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
quote:
Wat is het nu?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Die heeft ze gekregen toen ze 25 was, dus ongeveer 7
Oh, ja dat is weer klein....wilde al zeggen ook al kon ze toen niet feesten ze kan het straks weer volop en desnoods met zijn allen zoon oud genoeg en ouders jong genoeg om te stappen. maar niet als er nog een kleine is.quote:
Heb ik ook gehoord..quote:Op maandag 5 februari 2024 12:19 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat Sabau er door BB in is gezet om de boel te promoten of iet van n draaierig te zetten. Iemand vroeg ook iets over reden van opgeven en toen hakkelde ze iets over kan ik niets over zeggen.
Van Alice hoorde ik hier dat ze gevraagd is....quote:Op maandag 5 februari 2024 12:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord..![]()
Maar ook Alice heb ik iets soortgelijks horen zeggen..
Wat bedoel je met draaierig?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:19 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat Sabau er door BB in is gezet om de boel te promoten of iet van n draaierig te zetten. Iemand vroeg ook iets over reden van opgeven en toen hakkelde ze iets over kan ik niets over zeggen.
Hey hoi,je spreekt met Fresh van de casting.Zou het je leuk lijken om met Big Brother mee te doen?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van Alice hoorde ik hier dat ze gevraagd is....
Ik hoogde Ashley.quote:
Ze is van 1990. Dus 33.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ook. Zie hem zo graag vertrekken.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:23 schreef Roxiebb het volgende:
Hoop dat Randy voor Bas en Karen kiest. En dat Bas dan verliest.
Ah zoquote:Op maandag 5 februari 2024 12:28 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oeps tik fout. Bedoelde draaiing…. Positieve draaiing
Ik weet ook niet of je dat moet gaan doen. Nieuw binnen komen en gelijk alles gaan schoonmaken...quote:
Nog een keer!quote:Als je genomineerd bent als je in het aparte huis/kamer zit
Waarom moest randy dan en is hij genomineerd
Waarom niet tyron of doriana
Omdat zijn duopartner (ariana) eruit gestemd is. Als Doriana moest vertrekken zat Tyron er.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:27 schreef b_engeltje het volgende:
Als je genomineerd bent als je in het aparte huis/kamer zit
Waarom moest randy dan en is hij genomineerd
Waarom niet tyron of doriana
Idd herhalen herhalen herhalenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit verhaal heeft ze nu denk ik al een keer of 10 verteld
Ik ging lekker op de bank liggen of in de hottub.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of je dat moet gaan doen. Nieuw binnen komen en gelijk alles gaan schoonmaken...
Ok dus aks tom had verloren zat hij in de kamer en was zijn partner rohani duopartner geworden met Randyquote:Op maandag 5 februari 2024 12:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 5 februari 2024 12:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nog een keer!
Door het vertrek van Ariana werd Randy single.
Wie single is gaat naar de solo kamer. Hij moet spelen om iemands duo partner af te pakken. Dan is hij niet meer single.
In sommige culturen (bijv Urk) is het Maandag Wasdag.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of je dat moet gaan doen. Nieuw binnen komen en gelijk alles gaan schoonmaken...
Precies!quote:Op maandag 5 februari 2024 12:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok dus aks tom had verloren zat hij in de kamer en was zijn partner rohani duopartner geworden met Randy
???
Sorryquote:
Kloptquote:Op maandag 5 februari 2024 12:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok dus aks tom had verloren zat hij in de kamer en was zijn partner rohani duopartner geworden met Randy
???
Dat ging over het verhaal van Ashley, niet over jou. Geen probleem om dingen opnieuw te vragenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb post/long covid waardoor mijn cognitieve niet zo best meer werkt..
Waardoor het kwartje bij mijn wat later of helemaal niet valt...
Oké. Wist ik niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb post/long covid waardoor mijn cognitieve niet zo best meer werkt..
Waardoor het kwartje bij mijn wat later of helemaal niet valt...
Sorryquote:
Geeft nietquote:Op maandag 5 februari 2024 12:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Oké. Wist ik niet.
Probeer het te onthouden.
Lekker eerlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Tom, wil je een pannenkoek?
Tom : Ah, subiet
Alice : Hij is verbrand namelijk ... die mag je hebben..
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Jacomien komt in ’Echte Meisjes In De Jungle’
quote:
En maar weer over de streamsquote:
Zie je zie je......zo is het gegaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey hoi,je spreekt met Fresh van de casting.Zou het je leuk lijken om met Big Brother mee te doen?
Het is echt een bestaand spel hoor. Kun je overal kopenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Het spel was Tetris blokjes op een weegschaal zetten. Wanneer de weegschaal omviel, was je af.
Wat wilt ze daarmee bereiken? De vrouwen daar laten voelen dat ze geen goede huisvrouwen zijn? Ashley ging gelijk in de verdediging dat ze de ganse gang heeft gepoetst.quote:
Zoiets? Wellicht groter..quote:Op maandag 5 februari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het is echt een bestaand spel hoor. Kun je overal kopen
Dat laatste heb ik dan never gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:48 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Wat wilt ze daarmee bereiken? De vrouwen daar laten voelen dat ze geen goede huisvrouwen zijn? Ashley ging gelijk in de verdediging dat ze de ganse gang heeft gepoetst.
quote:
Dat zegt ze toch ook?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:50 schreef Snensie het volgende:
Nee Ashley, jullie worden niet gekozen door Randy want hij is niet met jou in een team denk ik. Het zou ook dom zijn van Randy om Dilano en Jimmy te kiezen want die hebben geen coins.
Ja precies diequote:Op maandag 5 februari 2024 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoiets? Wellicht groter..
[ afbeelding ]
Een hertje in de koplampen van een auto.quote:
Een beetje wel jaquote:Op maandag 5 februari 2024 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een hertje in de koplampen van een auto.
Dan heb ik wat anders gehoord ,want dat zei ze wel . Reden kan anders zijnquote:
Nee dat viel mij ook op.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
De supervrolijke Karen is niet meer.
Dat heb ik standaardquote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
OT: heeft iemand nog de code (voor de GreaseMonkey FireFox add on) om de overlay van de Videoland streams uit te schakelen als je met je muis over je scherm beweegt, elke keer wordt mijn scherm donker. Irritant!
Tip van @Schakeltopia hier werkte voor mij:quote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
OT: heeft iemand nog de code (voor de GreaseMonkey FireFox add on) om de overlay van de Videoland streams uit te schakelen als je met je muis over je scherm beweegt, elke keer wordt mijn scherm donker. Irritant!
Codes vind ik engquote:Op maandag 5 februari 2024 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kun je dus uitschakelen met een stukje code.
Waarschijnlijk nu ze heeft gezien dat de groep heel naar kan doen tegenover iemand die niet zo popu is. En dat het allemaal nep is.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
De supervrolijke Karen is niet meer.
Klopt de reden die ik noem is anders want ik denk dat Randy niet met haar in een team wil.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb ik wat anders gehoord ,want dat zei ze wel . Reden kan anders zijn
Dat snap al ik niet eensquote:Op maandag 5 februari 2024 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tip van @:schakeltopia hier werkte voor mij:
Schakeltopia in BB / [Tip] Video : terugspoelen ed
Ik zie dat dan weer andersquote:Op maandag 5 februari 2024 13:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is de roddelspin. Alles loopt via haar.
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:Lillibet Tom is terug !! Hij heeft gewonnen van Randy!
Doet niets helaas. Check het topic.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tip van @:schakeltopia hier werkte voor mij:
Schakeltopia in BB / [Tip] Video : terugspoelen ed
Ja vreselijk. De hele ochtend trekt ze minimaal 1 stream. Als je niet kijkt wordt de andere stream op mute gezet zodat je naar haar geblaat overschakeld.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dubbele stream op Ashley en Karen
Zijn kan daar weinig aan doen natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ja vreselijk. De hele ochtend trekt ze minimaal 1 stream. Als je niet kijkt wordt de andere stream op mute gezet zodat je naar haar geblaat overschakeld.
lolquote:Op maandag 5 februari 2024 13:03 schreef -river- het volgende:
Familie van Ronahi had op facebook gevraagd om niet meer negatief te reageren/posten over haar want dat zou kwetsend voor hen zijn waarop 99% reageerde dat door haar gestook het juist kwetsend is voor Tom en zijn familie.
Ik heb geen FB meer en op twitter lukt het me ook zelden om dat soort draadjes te vinden. maar het is dus wel een ding blijkbaarquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging er nogal heftig aan toe.
BB / Familie Ronahi is haatberichten zat
Doe maar in dat topic daar. Hier is het om over de COS te pratenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doet niets helaas. Check het topic.
Ronahi heeft gewoon het ongeluk om te roddelen/zich te ergeren aan de verkeerde persoon want Tom wordt door velen heilig verklaard.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging er nogal heftig aan toe.
BB / Familie Ronahi is haatberichten zat
Nou, Tom is voor mij helemaal niets hoor. Ik heb gewoon niets met dat geroddel.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ronahi heeft gewoon het ongeluk om te roddelen/zich te ergeren aan de verkeerde persoon want Tom wordt heilig verklaard.
Dat bashen vind ik ook niet okay. Dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:07 schreef -river- het volgende:
Ze doet het toch echt zelf en wij zien het toch echt zelf.
Geen idee of het openbaar staat en dus te lezen is zonder account,maar de reacties onder het fb-bericht waren ook niet mals..quote:
Ik snap dat niet, geef dan geen 2 streams.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Febo is lui. 2x dezelfde stream. Ik heb zo toch meeting
Ik ook niet, gisteren zat ze in de hottub flink te stoken en Alice koos om niet te reageren.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bashen vind ik ook niet okay. Dat heb ik ook nooit begrepen
Begrijp ook niet dat als je al last hebt van je knie dan zoveel rondjes gaat rennen....terwijl ze het niet hoeft te doen voor haar lijn. Sla een keer over of doe het lopend.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau au aan de knie?
[ afbeelding ]
D8 dat ik de enigste was die zo d8 .. Jimmy zeurt en miept.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dat nieuwe jonge meisje even inslijmen jij dilano en jimmy. Jimmy gaat wel steeds meer zeuren en miepen
Al dagen heb ik geen geluid bij S2, kies voort enkel S1.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:10 schreef Ireth het volgende:
Hé, wie heeft de stekker van de audio er weer uit getrokken?? (S2)
Roddelen hoort erbij. Het ligt vooral aan wat voor roddels.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Nou, Tom is voor mij helemaal niets hoor. Ik heb gewoon niets met dat geroddel.
Alice doet over niemand slecht spreken en praat ook met niemand mee. Ik ga steeds meer dilano uitzetten met zijn tactische en sterke speler. Er komt nooit eens een gesprek uit wat niet met het spel te maken heeftquote:Op maandag 5 februari 2024 13:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, gisteren zat ze in de hottub flink te stoken en Alice koos om niet te reageren.
Heb ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Roddelen hoort erbij. Het ligt vooral aan wat voor roddels.
Ik erger mij aan de meiske van 20 dat zo hard uit boekjes aan het citeren is. Ik krijg daar onprettige jeuk van.
Bloed, zweet en tranen he, deze opdracht.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:13 schreef chufi het volgende:
Is dat water in die waterbak nu roder dan toen aan het begin?
Boeken wijsheid.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt het aan mij maar dat meisje komt een beetje gemaakt over.bij me. Ze praat wel beschaafd Nederlands
Volgens mij krijgt ze betaald voor deze baan van Ende Molquote:Op maandag 5 februari 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt het aan mij maar dat meisje komt een beetje gemaakt over.bij me. Ze praat wel beschaafd Nederlands
Netjesquote:Op maandag 5 februari 2024 13:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, gisteren zat ze in de hottub flink te stoken en Alice koos om niet te reageren.
Dan wil je juist dat het geluid het niet doet.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:20 schreef Snensie het volgende:
Oh nu wel geluid op stream 2. De Limburgse roddel trienen. Niet om aan te horen mja.
Ja maar de regie vind het leuk om streamers te pesten.😋quote:Op maandag 5 februari 2024 13:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan wil je juist dat het geluid het niet doet.
Hij is ondernemer/daytrader in het echte leven. Die zijn meestal heel doelgericht; wegen emoties.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Verbaas me echt dat dilano totaal niet anders te bepraten heeft dan het spel. Verder geen gespreksstof heeft hij.
Iedereen toch, niemand zit daar voor niks....quote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze betaald voor deze baan van Ende Mol
De ervaring.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen toch, niemand zit daar voor niks....
Dat zal Vera hem toch wel verteld hebben?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef Ireth het volgende:
Jimmy had niet verwacht dat het zo spel-gericht was...
Die komt dus ook uit een kaartenbak ofzo?? Nog nooit eerder BB gezien
beetje als Sjors en Sjimmiequote:Op maandag 5 februari 2024 13:30 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jimmy en Dilano wel een komisch duo in de zin dat ze net uit een sketch of stripverhaal lijken te komen.
Jawel hij was fan. En vond het raar dat mensen altijd zo snel Al gingen janken om de kleinste dingen.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef Ireth het volgende:
Jimmy had niet verwacht dat het zo spel-gericht was...
Die komt dus ook uit een kaartenbak ofzo?? Nog nooit eerder BB gezien
Dat zijn de wifiversterkers van de feboquote:Op maandag 5 februari 2024 13:34 schreef marky het volgende:
Op die tepels van nous kan ook een kanarie zitten
Ziet er niet uit.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zijn de wifiversterkers van de febo
Van wie??quote:Op maandag 5 februari 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tom loopt met de bril van seneau op volgens mij
Nee, hij zei even bij de arm grijpen..quote:Op maandag 5 februari 2024 13:47 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Ty nou de pedagogische tik goedkeuren/promoten? Werd direct daarna overgeswitcht naar ander gesprek door de febo...
Ik heb er 5 voor me liggen.....quote:Op maandag 5 februari 2024 13:55 schreef ben34567 het volgende:
Tom heeft daar al meerdere brilmonturen aangedaan. Ik denk dat hij een beetje metroseksueel is want welke man heeft nu meer dan 1 bril ?
Ik heb een duikbril, zonnebril en wc-bril.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:55 schreef ben34567 het volgende:
Tom heeft daar al meerdere brilmonturen aangedaan. Ik denk dat hij een beetje metroseksueel is want welke man heeft nu meer dan 1 bril ?
Ik heb maar 1 leesbril en als die kapot is koop ik een nieuwe. Als je meerdere brillen hebt (die dezelfde functie vervullen dus geen zonnebril ofzo) lijkt het meer op een fashion statement vandaar mijn connectie naar ijdelheid/metroseksueelquote:
Jij bent gewoon Harryquote:Op maandag 5 februari 2024 13:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb er 5 voor me liggen.....
Ben ik dan megaseksueel ??
Nee hoor. Een reservebril, computerbril (blauw), leesbril, zonnebril en een voor in de auto (geel). Functioneel!quote:Op maandag 5 februari 2024 13:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 leesbril en als die kapot is koop ik een nieuwe. Als je meerdere brillen hebt lijkt het meer op een fashion statement.
quote:Op maandag 5 februari 2024 13:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb er 5 voor me liggen.....
Ben ik dan megaseksueel ??
Voor Tyron is het goed als BB er even in gooit : als je het niet bevalt dan mag je mijn huis verlaten.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:58 schreef Lillibet het volgende:
pomp is weer stuk van de kooktup
tyron snapt niet hoe dit kan
dat is een private groupquote:Op maandag 5 februari 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
"En dan pakte die mij zo vast, hè, dat wil ik helemaal niet seg??"
Link met filmpjes op fb
Ja ze gaan ook zo de tub in zonder eerst te douchenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:05 schreef Lillibet het volgende:
tyron zegt dat het water bruin groen is en hij het been van basiri niet eens kan zien in het wat er
Ik, heb er 3 verschillende kleurenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:55 schreef ben34567 het volgende:
Je ziet twee fimpjes, de ene laat zien dat ze in zijn armen springt en de tweede laat zien dat ze klaagt dat hij haar besprong.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:08 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat is een private group
hebben 'we' niks aan dus
ik heb er echt 1 nodig en ik heb er maar 1quote:Op maandag 5 februari 2024 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik, heb er 3 verschillende kleuren
Ik heb er meerquote:Op maandag 5 februari 2024 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb er echt 1 nodig en ik heb er maar 1
Mooi, dat staat dus vast.....quote:Op maandag 5 februari 2024 14:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Je ziet twee fimpjes, de ene laat zien dat ze in zijn armen springt en de tweede laat zien dat ze klaagt dat hij haar besprong.
er zit een pomp op dit jaar die hem schoonmaakt het wat althansquote:Op maandag 5 februari 2024 14:08 schreef -river- het volgende:
Tijd dat ze dat ding eens goed schoonmaken.
Het is dezelfde als andere jarenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er zit een pomp op dit jaar die hem schoonmaakt het wat althans
Dat komt om dat desbetreffende persoon aan de waterbak stond. Niet aan de lunch.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Voor Tyron is het goed als BB er even in gooit : als je het niet bevalt dan mag je mijn huis verlaten.
Dat mannetje heeft overal commentaar op.
Als er iemand naar de DB tijdens de lunch worst geroepen dan kan dat toch niet vindt hij en meer van dat soort dingen.
ben lid geworden en zij sprong in zijn armenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:08 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat is een private group
hebben 'we' niks aan dus
Dubbel scherp.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan, maar dat is wel heel scherp.
Hij zei het maar dat past ook wel bij hem , hij kan alles , weet alles beter etcquote:Op maandag 5 februari 2024 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan, maar dat is wel heel scherp.
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben lid geworden en zij sprong in zijn armen
ik ga geen lid worden van fbquote:Op maandag 5 februari 2024 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben lid geworden en zij sprong in zijn armen
Precies datquote:Op maandag 5 februari 2024 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zei het maar dat past ook wel bij hem , hij kan alles , weet alles beter etc
Je wil toch niet met een populaire bewoner in een duo zitten want je komt er dit jaar mee samen op de nominatiebank terecht.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
Randy wil ook al met Alice in een team zitten net zoals tom dus
Dat ze een prettig gezelschap is kan ik me voorstellen. Dus dan moeten ze Randy eruit spelen.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
Randy wil ook al met Alice in een team zitten net zoals tom dus
ja denk alleen ook dat niemand er chloor enzo ingooit, ze doen iets fout in ieder geval aangezien ze er niets aan doen ze denken dat alles vanzelf gebeurd geloof ikquote:Op maandag 5 februari 2024 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is dezelfde als andere jaren
De pomp zit er altijd al in
Het is niet gezegd dat ze elke week duo’s moeten nominerenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je wil toch niet met een populaire bewoner in een duo zitten want je komt er dit jaar mee samen op de nominatiebank terecht.
Jammer wel want dat opscheppen maakt hem minder aardigquote:
Ik denk eerder dat die hottub er dus 3 jaar staat ( of 4 ) en in op 3 maanden na nooit gebruikt wordtquote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk alleen ook dat niemand er chloor enzo ingooit, ze doen iets fout in ieder geval aangezien ze er niets aan doen ze denken dat alles vanzelf gebeurd geloof ik
Er waren toch meer dingen stuk......quote:Op maandag 5 februari 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die hottub er dus 3 jaar staat ( of 4 ) en in op 3 maanden na nooit gebruikt wordt
In de weken voor BB kan zo’n pomp dus ook kapot vriezen
oh ja ben er toch al jaren lid haha van FBquote:Op maandag 5 februari 2024 14:15 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik ga geen lid worden van fb
bedoel ermee te zeggen. harstikke leuk, maar denk dat velen het niet eens kunnen zien
Hij is nu ook nog vlieft dus dat opschepper is nog erger.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer wel want dat opscheppen maakt hem minder aardig
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er waren toch meer dingen stuk......
verstandige keuze, want ja daar kan ie misschien wel van winnenquote:
Op zichzelf toch?quote:Op maandag 5 februari 2024 14:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nu ook nog vlieft dus dat opschepper is nog erger.
Als hij slim wasquote:Op maandag 5 februari 2024 14:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
verstandige keuze, want ja daar kan ie misschien wel van winnen
Oh, ik weet het niet hoor....krijg bijna altijd een soort van medelijden met hem...en hij denk het met zijn lijf zijn onzekere gevoel te overwinnen. En zijn grootspraak.....quote:
ik mis even iets ja hele dag eigenlijk haha maar wie schept op?quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer wel want dat opscheppen maakt hem minder aardig
Nopequote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef marky het volgende:
Volgens mij was het 2000 erbij en 1000 eraf.
Ik denk dat hij niet zo onzeker is als hij doet voorkomenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik weet het niet hoor....krijg bijna altijd een soort van medelijden met hem...en hij denk het met zijn lijf zijn onzekere gevoel te overwinnen. En zijn grootspraak.....
ik heb het spel en de woonkamer op streams ik zie geen randyquote:Op maandag 5 februari 2024 14:18 schreef Lillibet het volgende:
Randy ligt te gamen en in zichzelf te praten.
Net andersom 1000erbij en 2000erafquote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef marky het volgende:
Volgens mij was het 2000 erbij en 1000 eraf.
Dilano Dylano , Dynamoquote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik mis even iets ja hele dag eigenlijk haha maar wie schept op?
Ja maar als het iets sportiefs of op uithouding is dan moet hij niet Basri of Tyron tegenover zich hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
Randy denkt nog steeds teveel in zijn groepje
Hij zou zeker nu hij daar zit vooral aan zichzelf moeten denken
Zou kunnen hoor.....het kan ook zijn blik zijn in groepjes...zo verwildere van wat doe ik hier.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo onzeker is als hij doet voorkomen
hij zakt wel, water onder op gaat dat echt niet aanvullen bovenaanquote:
Bas en Ty kunnen zelf ook de dames naar voren schuivenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar als het iets sportiefs of op uithouding is dan moet hij niet Basri of Tyron tegenover zich hebben.
Hij moet daarop hopen heel erg zeker weten doet hij dat niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas en Ty kunnen zelf ook de dames naar voren schuiven
Bas is dominant genoeg
En Ty slim genoeg om te weten dat Randy niet tegen hem wil
regels zijn regels Doraquote:Op maandag 5 februari 2024 14:28 schreef Lillibet het volgende:
karin vertelt dat Doriana niet naar Randy gaat als haar team wordt uitgekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |