Dat zijn de wifiversterkers van de feboquote:Op maandag 5 februari 2024 13:34 schreef marky het volgende:
Op die tepels van nous kan ook een kanarie zitten
Ziet er niet uit.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zijn de wifiversterkers van de febo
Van wie??quote:Op maandag 5 februari 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Tom loopt met de bril van seneau op volgens mij
Nee, hij zei even bij de arm grijpen..quote:Op maandag 5 februari 2024 13:47 schreef Ireth het volgende:
Hoorde ik Ty nou de pedagogische tik goedkeuren/promoten? Werd direct daarna overgeswitcht naar ander gesprek door de febo...
Ik heb er 5 voor me liggen.....quote:Op maandag 5 februari 2024 13:55 schreef ben34567 het volgende:
Tom heeft daar al meerdere brilmonturen aangedaan. Ik denk dat hij een beetje metroseksueel is want welke man heeft nu meer dan 1 bril ?
Ik heb een duikbril, zonnebril en wc-bril.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:55 schreef ben34567 het volgende:
Tom heeft daar al meerdere brilmonturen aangedaan. Ik denk dat hij een beetje metroseksueel is want welke man heeft nu meer dan 1 bril ?
Ik heb maar 1 leesbril en als die kapot is koop ik een nieuwe. Als je meerdere brillen hebt (die dezelfde functie vervullen dus geen zonnebril ofzo) lijkt het meer op een fashion statement vandaar mijn connectie naar ijdelheid/metroseksueelquote:
Jij bent gewoon Harryquote:Op maandag 5 februari 2024 13:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb er 5 voor me liggen.....
Ben ik dan megaseksueel ??
Nee hoor. Een reservebril, computerbril (blauw), leesbril, zonnebril en een voor in de auto (geel). Functioneel!quote:Op maandag 5 februari 2024 13:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 leesbril en als die kapot is koop ik een nieuwe. Als je meerdere brillen hebt lijkt het meer op een fashion statement.
quote:Op maandag 5 februari 2024 13:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb er 5 voor me liggen.....
Ben ik dan megaseksueel ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |