Bloed, zweet en tranen he, deze opdracht.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:13 schreef chufi het volgende:
Is dat water in die waterbak nu roder dan toen aan het begin?
Boeken wijsheid.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt het aan mij maar dat meisje komt een beetje gemaakt over.bij me. Ze praat wel beschaafd Nederlands
Volgens mij krijgt ze betaald voor deze baan van Ende Molquote:Op maandag 5 februari 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt het aan mij maar dat meisje komt een beetje gemaakt over.bij me. Ze praat wel beschaafd Nederlands
Netjesquote:Op maandag 5 februari 2024 13:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, gisteren zat ze in de hottub flink te stoken en Alice koos om niet te reageren.
Dan wil je juist dat het geluid het niet doet.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:20 schreef Snensie het volgende:
Oh nu wel geluid op stream 2. De Limburgse roddel trienen. Niet om aan te horen mja.
Ja maar de regie vind het leuk om streamers te pesten.😋quote:Op maandag 5 februari 2024 13:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan wil je juist dat het geluid het niet doet.
Hij is ondernemer/daytrader in het echte leven. Die zijn meestal heel doelgericht; wegen emoties.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Verbaas me echt dat dilano totaal niet anders te bepraten heeft dan het spel. Verder geen gespreksstof heeft hij.
Iedereen toch, niemand zit daar voor niks....quote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze betaald voor deze baan van Ende Mol
De ervaring.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen toch, niemand zit daar voor niks....
Dat zal Vera hem toch wel verteld hebben?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef Ireth het volgende:
Jimmy had niet verwacht dat het zo spel-gericht was...
Die komt dus ook uit een kaartenbak ofzo?? Nog nooit eerder BB gezien
beetje als Sjors en Sjimmiequote:Op maandag 5 februari 2024 13:30 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jimmy en Dilano wel een komisch duo in de zin dat ze net uit een sketch of stripverhaal lijken te komen.
Jawel hij was fan. En vond het raar dat mensen altijd zo snel Al gingen janken om de kleinste dingen.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef Ireth het volgende:
Jimmy had niet verwacht dat het zo spel-gericht was...
Die komt dus ook uit een kaartenbak ofzo?? Nog nooit eerder BB gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |