quote:Op maandag 5 februari 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging er nogal heftig aan toe.
BB / Familie Ronahi is haatberichten zat
Doe maar in dat topic daar. Hier is het om over de COS te pratenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doet niets helaas. Check het topic.
Ronahi heeft gewoon het ongeluk om te roddelen/zich te ergeren aan de verkeerde persoon want Tom wordt door velen heilig verklaard.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ging er nogal heftig aan toe.
BB / Familie Ronahi is haatberichten zat
Nou, Tom is voor mij helemaal niets hoor. Ik heb gewoon niets met dat geroddel.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ronahi heeft gewoon het ongeluk om te roddelen/zich te ergeren aan de verkeerde persoon want Tom wordt heilig verklaard.
Dat bashen vind ik ook niet okay. Dat heb ik ook nooit begrepenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:07 schreef -river- het volgende:
Ze doet het toch echt zelf en wij zien het toch echt zelf.
Geen idee of het openbaar staat en dus te lezen is zonder account,maar de reacties onder het fb-bericht waren ook niet mals..quote:
Ik snap dat niet, geef dan geen 2 streams.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Febo is lui. 2x dezelfde stream. Ik heb zo toch meeting
Ik ook niet, gisteren zat ze in de hottub flink te stoken en Alice koos om niet te reageren.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat bashen vind ik ook niet okay. Dat heb ik ook nooit begrepen
Begrijp ook niet dat als je al last hebt van je knie dan zoveel rondjes gaat rennen....terwijl ze het niet hoeft te doen voor haar lijn. Sla een keer over of doe het lopend.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Sabeau au aan de knie?
[ afbeelding ]
D8 dat ik de enigste was die zo d8 .. Jimmy zeurt en miept.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
Dat nieuwe jonge meisje even inslijmen jij dilano en jimmy. Jimmy gaat wel steeds meer zeuren en miepen
Al dagen heb ik geen geluid bij S2, kies voort enkel S1.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:10 schreef Ireth het volgende:
Hé, wie heeft de stekker van de audio er weer uit getrokken?? (S2)
Roddelen hoort erbij. Het ligt vooral aan wat voor roddels.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Nou, Tom is voor mij helemaal niets hoor. Ik heb gewoon niets met dat geroddel.
Alice doet over niemand slecht spreken en praat ook met niemand mee. Ik ga steeds meer dilano uitzetten met zijn tactische en sterke speler. Er komt nooit eens een gesprek uit wat niet met het spel te maken heeftquote:Op maandag 5 februari 2024 13:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, gisteren zat ze in de hottub flink te stoken en Alice koos om niet te reageren.
Heb ik ookquote:Op maandag 5 februari 2024 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Roddelen hoort erbij. Het ligt vooral aan wat voor roddels.
Ik erger mij aan de meiske van 20 dat zo hard uit boekjes aan het citeren is. Ik krijg daar onprettige jeuk van.
Bloed, zweet en tranen he, deze opdracht.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:13 schreef chufi het volgende:
Is dat water in die waterbak nu roder dan toen aan het begin?
Boeken wijsheid.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt het aan mij maar dat meisje komt een beetje gemaakt over.bij me. Ze praat wel beschaafd Nederlands
Volgens mij krijgt ze betaald voor deze baan van Ende Molquote:Op maandag 5 februari 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ligt het aan mij maar dat meisje komt een beetje gemaakt over.bij me. Ze praat wel beschaafd Nederlands
Netjesquote:Op maandag 5 februari 2024 13:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, gisteren zat ze in de hottub flink te stoken en Alice koos om niet te reageren.
Dan wil je juist dat het geluid het niet doet.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:20 schreef Snensie het volgende:
Oh nu wel geluid op stream 2. De Limburgse roddel trienen. Niet om aan te horen mja.
Ja maar de regie vind het leuk om streamers te pesten.😋quote:Op maandag 5 februari 2024 13:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan wil je juist dat het geluid het niet doet.
Hij is ondernemer/daytrader in het echte leven. Die zijn meestal heel doelgericht; wegen emoties.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Verbaas me echt dat dilano totaal niet anders te bepraten heeft dan het spel. Verder geen gespreksstof heeft hij.
Iedereen toch, niemand zit daar voor niks....quote:Op maandag 5 februari 2024 13:18 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze betaald voor deze baan van Ende Mol
De ervaring.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iedereen toch, niemand zit daar voor niks....
Dat zal Vera hem toch wel verteld hebben?quote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef Ireth het volgende:
Jimmy had niet verwacht dat het zo spel-gericht was...
Die komt dus ook uit een kaartenbak ofzo?? Nog nooit eerder BB gezien
beetje als Sjors en Sjimmiequote:Op maandag 5 februari 2024 13:30 schreef ben34567 het volgende:
Vind Jimmy en Dilano wel een komisch duo in de zin dat ze net uit een sketch of stripverhaal lijken te komen.
Jawel hij was fan. En vond het raar dat mensen altijd zo snel Al gingen janken om de kleinste dingen.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:21 schreef Ireth het volgende:
Jimmy had niet verwacht dat het zo spel-gericht was...
Die komt dus ook uit een kaartenbak ofzo?? Nog nooit eerder BB gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |