Het is echt een bestaand spel hoor. Kun je overal kopenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Het spel was Tetris blokjes op een weegschaal zetten. Wanneer de weegschaal omviel, was je af.
Wat wilt ze daarmee bereiken? De vrouwen daar laten voelen dat ze geen goede huisvrouwen zijn? Ashley ging gelijk in de verdediging dat ze de ganse gang heeft gepoetst.quote:
Zoiets? Wellicht groter..quote:Op maandag 5 februari 2024 12:47 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het is echt een bestaand spel hoor. Kun je overal kopen
Dat laatste heb ik dan never gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:48 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Wat wilt ze daarmee bereiken? De vrouwen daar laten voelen dat ze geen goede huisvrouwen zijn? Ashley ging gelijk in de verdediging dat ze de ganse gang heeft gepoetst.
quote:
Dat zegt ze toch ook?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:50 schreef Snensie het volgende:
Nee Ashley, jullie worden niet gekozen door Randy want hij is niet met jou in een team denk ik. Het zou ook dom zijn van Randy om Dilano en Jimmy te kiezen want die hebben geen coins.
Ja precies diequote:Op maandag 5 februari 2024 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoiets? Wellicht groter..
[ afbeelding ]
Een hertje in de koplampen van een auto.quote:
Een beetje wel jaquote:Op maandag 5 februari 2024 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een hertje in de koplampen van een auto.
Dan heb ik wat anders gehoord ,want dat zei ze wel . Reden kan anders zijnquote:
Nee dat viel mij ook op.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
De supervrolijke Karen is niet meer.
Dat heb ik standaardquote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
OT: heeft iemand nog de code (voor de GreaseMonkey FireFox add on) om de overlay van de Videoland streams uit te schakelen als je met je muis over je scherm beweegt, elke keer wordt mijn scherm donker. Irritant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |