Idd herhalen herhalen herhalenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit verhaal heeft ze nu denk ik al een keer of 10 verteld
Ik ging lekker op de bank liggen of in de hottub.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of je dat moet gaan doen. Nieuw binnen komen en gelijk alles gaan schoonmaken...
Ok dus aks tom had verloren zat hij in de kamer en was zijn partner rohani duopartner geworden met Randyquote:Op maandag 5 februari 2024 12:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 5 februari 2024 12:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nog een keer!
Door het vertrek van Ariana werd Randy single.
Wie single is gaat naar de solo kamer. Hij moet spelen om iemands duo partner af te pakken. Dan is hij niet meer single.
In sommige culturen (bijv Urk) is het Maandag Wasdag.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of je dat moet gaan doen. Nieuw binnen komen en gelijk alles gaan schoonmaken...
Precies!quote:Op maandag 5 februari 2024 12:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok dus aks tom had verloren zat hij in de kamer en was zijn partner rohani duopartner geworden met Randy
???
Sorryquote:
Kloptquote:Op maandag 5 februari 2024 12:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok dus aks tom had verloren zat hij in de kamer en was zijn partner rohani duopartner geworden met Randy
???
Dat ging over het verhaal van Ashley, niet over jou. Geen probleem om dingen opnieuw te vragenquote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb post/long covid waardoor mijn cognitieve niet zo best meer werkt..
Waardoor het kwartje bij mijn wat later of helemaal niet valt...
Oké. Wist ik niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb post/long covid waardoor mijn cognitieve niet zo best meer werkt..
Waardoor het kwartje bij mijn wat later of helemaal niet valt...
Sorryquote:
Geeft nietquote:Op maandag 5 februari 2024 12:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Oké. Wist ik niet.
Probeer het te onthouden.
Lekker eerlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Tom, wil je een pannenkoek?
Tom : Ah, subiet
Alice : Hij is verbrand namelijk ... die mag je hebben..
quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Jacomien komt in ’Echte Meisjes In De Jungle’
quote:
En maar weer over de streamsquote:
Zie je zie je......zo is het gegaan.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey hoi,je spreekt met Fresh van de casting.Zou het je leuk lijken om met Big Brother mee te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |