Oh, ja dat is weer klein....wilde al zeggen ook al kon ze toen niet feesten ze kan het straks weer volop en desnoods met zijn allen zoon oud genoeg en ouders jong genoeg om te stappen. maar niet als er nog een kleine is.quote:
Heb ik ook gehoord..quote:Op maandag 5 februari 2024 12:19 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat Sabau er door BB in is gezet om de boel te promoten of iet van n draaierig te zetten. Iemand vroeg ook iets over reden van opgeven en toen hakkelde ze iets over kan ik niets over zeggen.
Van Alice hoorde ik hier dat ze gevraagd is....quote:Op maandag 5 februari 2024 12:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord..![]()
Maar ook Alice heb ik iets soortgelijks horen zeggen..
Wat bedoel je met draaierig?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:19 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat Sabau er door BB in is gezet om de boel te promoten of iet van n draaierig te zetten. Iemand vroeg ook iets over reden van opgeven en toen hakkelde ze iets over kan ik niets over zeggen.
Hey hoi,je spreekt met Fresh van de casting.Zou het je leuk lijken om met Big Brother mee te doen?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van Alice hoorde ik hier dat ze gevraagd is....
Ik hoogde Ashley.quote:
Ze is van 1990. Dus 33.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De oudste 15 als ze 17 was toen ze hem kreeg, ze is nu 32..
Die jongste weet ik niet.
Ik ook. Zie hem zo graag vertrekken.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:23 schreef Roxiebb het volgende:
Hoop dat Randy voor Bas en Karen kiest. En dat Bas dan verliest.
Ah zoquote:Op maandag 5 februari 2024 12:28 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oeps tik fout. Bedoelde draaiing…. Positieve draaiing
Ik weet ook niet of je dat moet gaan doen. Nieuw binnen komen en gelijk alles gaan schoonmaken...quote:
Op maandag 5 februari 2024 12:27 schreef b_engeltje het volgende:Nog een keer!quote:Als je genomineerd bent als je in het aparte huis/kamer zit
Waarom moest randy dan en is hij genomineerd
Waarom niet tyron of doriana
Omdat zijn duopartner (ariana) eruit gestemd is. Als Doriana moest vertrekken zat Tyron er.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:27 schreef b_engeltje het volgende:
Als je genomineerd bent als je in het aparte huis/kamer zit
Waarom moest randy dan en is hij genomineerd
Waarom niet tyron of doriana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |