Ik ben het wel eens,Lenie terug en die kleine trol weg.quote:
Van mij mag zelfs Ariana ruilen voor ro roquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens,Lenie terug en die kleine trol weg.
quote:Op maandag 5 februari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag zelfs Ariana ruilen voor ro ro
Alles beter dan elke keer 20 messen in iemands rug
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef Ireth het volgende:
"Als ik naast Randy sta moet ik naar huis..."
Zelfs als we daarvoor Lenie in de plaats terug krijgen mag ze van mij naar huis
Greys draaft een beetje door idd.quote:
Jemigquote:Op maandag 5 februari 2024 12:03 schreef zodeju het volgende:
Zal Ashley kleurenblind zijn.....haar lippenstift komt totaal niet overeen met de kleur die ze aanheeft....??
Nee niet weer die zingende kamper in huis met zijn regeltjesquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens,Lenie terug en die kleine trol weg.
Dat is me nu net te ver....ook Ariana loog er op los en kon ook echt schade brengen....Ronahi vertelt leugens die heel makkelijk door iedereen te zien is en ten nadele is van haarzelf. Ari had het over aan iemand zitten tegen haar zin in. En dat heeft niks meer met het spel te maken.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag zelfs Ariana ruilen voor ro ro
Alles beter dan elke keer 20 messen in iemands rug
Ik zou allemaal liedjes over water gaan zingen, dood de tijd en is ook leukquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Die hebben het nu gezelliger dan bij de vorige 2x dat ze daar stonden
Nou nouquote:Op maandag 5 februari 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wel op je 16tiende je vol laten pompen.
Hoe oud zijn die van haar nu??quote:Op maandag 5 februari 2024 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
Maar wel op je 16tiende je vol laten pompen.
Zeker wel, die opdracht van verleden jaar met tegenhouden van die ballen vond ik zoveel leuker om naar te kiijken.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een hele saaie opdracht dit.
Heb de post al verwijderd.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Let op wat je zegt nu.
Er zitten hier ook tienermoeders
Er zitten hier ook oma'squote:Op maandag 5 februari 2024 12:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Let op wat je zegt nu.
Er zitten hier ook tienermoeders
Die is 3.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De oudste 15 als ze 17 was toen ze hem kreeg, ze is nu 32..
Die jongste weet ik niet.
Die heeft ze gekregen toen ze 25 was, dus ongeveer 7quote:Op maandag 5 februari 2024 12:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De oudste 15 als ze 17 was toen ze hem kreeg, ze is nu 32..
Die jongste weet ik niet.
quote:
Wat is het nu?quote:Op maandag 5 februari 2024 12:18 schreef Harry het volgende:
[..]
Die heeft ze gekregen toen ze 25 was, dus ongeveer 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |