Tip van @Schakeltopia hier werkte voor mij:quote:Op maandag 5 februari 2024 12:55 schreef freaky40 het volgende:
OT: heeft iemand nog de code (voor de GreaseMonkey FireFox add on) om de overlay van de Videoland streams uit te schakelen als je met je muis over je scherm beweegt, elke keer wordt mijn scherm donker. Irritant!
Codes vind ik engquote:Op maandag 5 februari 2024 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kun je dus uitschakelen met een stukje code.
Waarschijnlijk nu ze heeft gezien dat de groep heel naar kan doen tegenover iemand die niet zo popu is. En dat het allemaal nep is.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
De supervrolijke Karen is niet meer.
Klopt de reden die ik noem is anders want ik denk dat Randy niet met haar in een team wil.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb ik wat anders gehoord ,want dat zei ze wel . Reden kan anders zijn
Dat snap al ik niet eensquote:Op maandag 5 februari 2024 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tip van @:schakeltopia hier werkte voor mij:
Schakeltopia in BB / [Tip] Video : terugspoelen ed
Ik zie dat dan weer andersquote:Op maandag 5 februari 2024 13:00 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is de roddelspin. Alles loopt via haar.
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
@:Lillibet Tom is terug !! Hij heeft gewonnen van Randy!
Doet niets helaas. Check het topic.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tip van @:schakeltopia hier werkte voor mij:
Schakeltopia in BB / [Tip] Video : terugspoelen ed
Ja vreselijk. De hele ochtend trekt ze minimaal 1 stream. Als je niet kijkt wordt de andere stream op mute gezet zodat je naar haar geblaat overschakeld.quote:Op maandag 5 februari 2024 12:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dubbele stream op Ashley en Karen
Zijn kan daar weinig aan doen natuurlijkquote:Op maandag 5 februari 2024 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ja vreselijk. De hele ochtend trekt ze minimaal 1 stream. Als je niet kijkt wordt de andere stream op mute gezet zodat je naar haar geblaat overschakeld.
lolquote:Op maandag 5 februari 2024 13:03 schreef -river- het volgende:
Familie van Ronahi had op facebook gevraagd om niet meer negatief te reageren/posten over haar want dat zou kwetsend voor hen zijn waarop 99% reageerde dat door haar gestook het juist kwetsend is voor Tom en zijn familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |