Nou nou.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Komop Dilano, ook ff je broek uit... uitslovert
[ afbeelding ]
Of IKaren zonder iquote:Op maandag 5 februari 2024 10:12 schreef Verida het volgende:
Ik vind Sabeau ook een van de makkelijkste vrouwennamen daar.
gewoon Isabeau, en dan zonder I
quote:
Uhuquote:Op maandag 5 februari 2024 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan toch, dat Dilano z'n schouder weer wat beter is
Ja, laat ons Tom zien! Ik mis Tom!quote:Op maandag 5 februari 2024 10:16 schreef marky het volgende:
Ik wordt moe van het kijken naar die sportende mensen. Andere stream graag
Het gaat er uiteindelijk alleen om of Sabeau dit aantrekkelijk vindt ... en ik geloof dat zij alles wat hij doet leuk vindt. Wellicht tactische keus van haar....quote:Op maandag 5 februari 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Zou hij denken dat vrouwen dit aantrekkelijk vinden ?
Dat is ook saai die hebben niets te doen.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, laat ons Tom zien! Ik mis Tom!
Vind haar sowieso een beetje een giebelquote:Op maandag 5 februari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk alleen om of Sabeau dit aantrekkelijk vindt ... en ik geloof dat zij alles wat hij doet leuk vindt. Wellicht tactische keus van haar....
dus jij vind hem geen easy eye candy dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Hij is toch gewoon aan het sporten?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Van binnen en van buiten niksquote:Op maandag 5 februari 2024 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus jij vind hem geen easy eye candy dan?
ik vind hem er goed uitzien en ik ben een hetero man, maar ik zeg dat gewoon, hij lijkt me leuk van binnen en van buiten
Alles wat ze laten zien is saai. Dan heb ik liever dat ze Tom laten zienquote:Op maandag 5 februari 2024 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook saai die hebben niets te doen.
Het lijkt mij tactisch. Ze is wel heel erg van deze tijd en ze overdenkt alles die lijkt mij niet het type om meteen hoteldebotel te zijn. Dilano zit al wat te langer die zal wel wat meer moeite hebben met zijn gevoelens.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk alleen om of Sabeau dit aantrekkelijk vindt ... en ik geloof dat zij alles wat hij doet leuk vindt. Wellicht tactische keus van haar....
quote:
Ja de onderste bak is weer leegquote:Op maandag 5 februari 2024 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh...
Zit er nog water in de bak?
Ach so.Dat klinkt plausibel.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omdat Alice geen zender om had, dat hoorde ik haar zeggen.
Hoe dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja de onderste bak is weer leeg
Ze gooien het weer terug.quote:
Maar dat gong toch niet daar was toch geen tijd voor...quote:
Ik heb het vannacht meerdere malen gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat gong toch niet daar was toch geen tijd voor...
Top dat het kanquote:Op maandag 5 februari 2024 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht meerdere malen gezien.
Ene drukt het glas tegen de straal en de ander schept de bak leeg.quote:
Glenn en Noes zijn weer aan de beurt.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Het mysterie van de verdwenen pan gaat verder
Heb nu ook beeldquote:Op maandag 5 februari 2024 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ene drukt het glas tegen de straal en de ander schept de bak leeg.
quote:
Een uur.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:48 schreef PunkieePie het volgende:
Zoe nu voor het eerst die opdracht.
Wat een ellende lijkt me dat hé!
Hoelang duurt een shift?
Noeska staat in de Barbie kamer met Glenquote:Op maandag 5 februari 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
Ik mis schijnbaar elke keer een bewoner in beeld? Of hebben jullie "dinges" al wel gezien??
Scherp Zode.Die kleine trol zegt het nu ook.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is die pan niet weggegooid,. Dacht dat er een pan was die vreselijk verbrand was eerder.
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scherp Zode.Die kleine trol zegt het nu ook.
Net iets te traag.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zinde BB even niet ... Het ging over Marco B en een of andere tiktokker die aan jongetjes zit.
Die SL waarin Doriana zegt: "Maar u gebruikt altijd uw zoontje daarbij" maakt het er niet beter opquote:Op maandag 5 februari 2024 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zinde BB even niet ... Het ging over Marco B en een of andere tiktokker die aan jongetjes zit.
Ze snappen niet dat ze het ook zo kunnen regelen, dat als ze nu op de knop drukken, ze er ook voor kunnen zorgen dat de 30 seconden daarvoor ook niet de livestream op gaan.....quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die SL waarin Doriana zegt: "Maar u gebruikt altijd uw zoontje daarbij" maakt het er niet beter op
Is die pan niet gewoon in de solo roomquote:Op maandag 5 februari 2024 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri denkt dat de pan weg is door een secret mission.
Maak ze nu niet wijzer.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat ze het ook zo kunnen regelen, dat als ze nu op de knop drukken, ze er ook voor kunnen zorgen dat de 30 seconden daarvoor ook niet de livestream op gaan.....
Cumshot.quote:
Ok wie is de kleine trolquote:
tandpasta tegen de puistjes/meeeters?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit nog steeds wat.
[ afbeelding ]
Ze heeft een moeilijke huid hoor ik net.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
tandpasta tegen de puistjes/meeeters?
Ja maar tegen acne ken ik het nietquote:Op maandag 5 februari 2024 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
tandpasta tegen de puistjes/meeeters?
Half Marokkaansquote:Op maandag 5 februari 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Wat is Sabeau haar oorspronkelijke afkomst? Ze oogt niet helemaal Nederlands.
Nu praten ze wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Alice en den Danny nemen het waterdragen over van Glenn en Nouchka
quote:
Alice heeft een hekel aan nachtdienstenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Kan zelfs een liedje vanaf. Ze zegt zelf ook dat ze er met meer "positievere energie dan vannacht" staan.
[ afbeelding ]
Maar wat hebben we te klagen?quote:
Dilano... ik denk dat Dilano en Sabeau.... SLquote:Op maandag 5 februari 2024 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Basiri vraagt aan Karin; en hebt gij iemand in uw hoofd? Karin begint dan te fluisteren..Dilano hshshs hhsss
SL
Kan. Maar dan slaat de vraag van Basiri nergens opquote:Op maandag 5 februari 2024 11:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano... ik denk dat Dilano en Sabeau.... SL
Denk dat ze ging smoezen dat Dilano Sabeau wel leuk vind
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis Ali die het liedje van Wolter Kroes zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja echt he.quote:
Het straalt ze van de koppen af.quote:
Yep over Alice dat ze niet op de normale manier in BB is gekomen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Zit Ronahi nou weer te roddelen gezellig te kletsen met Dori??
Ze is een hele goede actricequote:Op maandag 5 februari 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi heel blij...gil gil gil hijg hijg
Ja ik zeg met je mee, we blijven netjesquote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is een hele goede actrice![]()
(Ik probeer het gewoon op een positieve manier te zeggen hoor...)
Kleine trol.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is een hele goede actrice![]()
(Ik probeer het gewoon op een positieve manier te zeggen hoor...)
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hyper gewoon mee!!![]()
Tom is weer terug!
Dit had jij voorspeld toch?quote:
Zal vast wel een neutraal lidwoord in voorkomenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vlaams Limburgse CoSsers. . .welke positieve woorden spreekt Ronahi hier over Alice?
#spreadkindness
Heeft nieuwe target of zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vlaams Limburgse CoSsers. . .welke positieve woorden spreekt Ronahi hier over Alice?
#spreadkindness
Big Bestie krijgt er op Twitter ook best van langsquote:Op maandag 5 februari 2024 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
#spreadkindness
* Ireth dreunt "aardig blijven, aardig blijven, aardig blijven!!"quote:
Ja want die is het soms niet met haar eens en dat kan MW niet hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
Ronahi beantwoord vragen die aan Tom worden gesteld
Maar Tom is de dominante
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft de boodschap van niks vertellen goed begrepen.
Randy moet iemand kiezen waarvan hij weet dat hij diegene kan verslaanquote:Op maandag 5 februari 2024 11:27 schreef zodeju het volgende:
Vindt het heel jammer voor Randy. Gelukkig laat hij zich niet kennen.
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:26 schreef greysbones het volgende:
Ronahi beantwoord vragen die aan Tom worden gesteld
Maar Tom is de dominante
BB mag idd de bewoners zelf ook wel eens streng toesprekenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Big Bestie krijgt er op Twitter ook best van langs
Dat het herhalen van de be kind boodschap ook tegen bepaalde bewoners mag worden gezegd
Ik denk dat ze niks gaan vertelen over de spelletjes en de sport attributenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft de boodschap van niks vertellen goed begrepen.
Danny en Alice staan "2 emmertjes water halen" te zingen..quote:Op maandag 5 februari 2024 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Waar zijn Danny Alice en die nieuwe die zie ik niet staan bij tom
Erg ja bahquote:Op maandag 5 februari 2024 11:29 schreef Was-beer het volgende:
Ronahi: wij hebben daar 8 dagen gezeten, ik snap u helemaal!
Ja dat is idd precies hetzelfde als Randy die daar lange tijd alleen zit
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou hup Randy, nog een keer team Rose.... Dan moet Ronahi wel.
Hij dacht er wel over naquote:Op maandag 5 februari 2024 11:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zo boij voor Tom!! (Voorlopig) niet genomineerd!
Denk niet dat Randy hem opnieuw gaat uitdagen
Wat is tram rose ?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:30 schreef OmaJacky het volgende:
Tom z'n doel is tram rose te blijven , je ziet het gezicht van Ro op de achtergrond, als blikken konden doden.... lag Tom nu voor pampus
Hij had het over hun verblijf in de K en Q roomquote:Op maandag 5 februari 2024 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom zegt heb hem ook alles uitgelegd van dat met u tegen Ronahi, maar dat was helemaal o,gedraaid
Als je toch zo slecht over iemand praat en met de grond gelijk maakt kan je toch echt niet maken om dat totaal helemaal om te draaien en tot omhelzing overgaat alsof hij maanden is weg geweest.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano en jimmy zullen ook wel gedacht hebben wat is dit nu met ronahi die tom omhelst
Een helling waar ze om de beurt een blok op moesten plaatsenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:34 schreef Ireth het volgende:
Ik wacht wel op de beelden in de uitzending, snap ook geen klote van de uitleg van Tom
Dat ging over toen zij king en Queen waren dat er luxe was en dat dat er nu niet is.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom zegt, heb hem ook alles uitgelegd van dat met u tegen Ronahi, maar dat was helemaal omgedraaid
Maar Engelen bestaan niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef Ireth het volgende:
Klinkt nu een beetje als de Toren Van Pisa??
(Of voor de olbies, dat vreselijke ding uit Ron's Honeymoonquiz)
Nee ze hadden een hellingquote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij 3D kubus bouwen door ombeurten een 'tetrisblok' neer te leggen.
Okee ik snapte dat rose ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sorry autocorrect, het moest team zijn.
Ja, zeker. Want Tyron is erg vasthoudend wat maatjes betreft.....dat zit het echt wel dwars hoe het met Randy gaat.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:38 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vind het wel lief van Tom dat hij Tyron ff steunt dat z'n maatje Randy niet gewonnen heeft.
Die verloren heeft blijft in aparte kamerquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Maare als tom randy had verslagen zou tom toch in de kamer blijven en randy terug in het huis
Tom is terug ..dus verloren maar zegt voorlopig niet genomineerd te zijn
Schiet mij maar lek snap er niks van
Het is toch andersom?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Maare als tom randy had verslagen zou tom toch in de kamer blijven en randy terug in het huis
Wie in de solo house zit wordt genomineerd. Het is safe (in duo en niet genomineerd) of solo week. Dus wie de challenge wint gaat terug naar het huis. Als Randy gewonnen had denk ik dat ie een duo vormde met Ronahiquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Net andersom Tom mag terug en Randy blijft genomineerd. Als ik het goed begrijpquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ow heb ik het verkeerd begrepenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is toch andersom?
Degene in de alleen kamer is genomineerd en hij kan er alleen los van komen als hij iemand anders verslaat die dan in die kamer moet en genomineerd is.
Je moet de winnaar zijn om dat hol te mogen verlatenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Geldboete toch.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ro is haar pin kwijt?
Ik dacht dat ze die altijd moeten dragen?
Klopt.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net andersom Tom mag terug en Randy blijft genomineerd. Als ik het goed begrijp
Hij mag opnieuw een duo uitdagen waarvan dan een de challenge gaat spelenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow heb ik het verkeerd begrepen
Maar dan zit randy daar de hele week
Medelijden met randyquote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je moet de winnaar zijn om dat hol te mogen verlaten
Maar hoe is Randy dan genomineerd?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net andersom Tom mag terug en Randy blijft genomineerd. Als ik het goed begrijp
Hopelijk niet. Hij mag volgens mij weer een tegenstander kiezen. Een waarvan hij denkt te winnen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow heb ik het verkeerd begrepen
Maar dan zit randy daar de hele week
Geen idee. Werd bij de grondwet gezegd maar niks van gehoord over de pins. Zou wel snel gaan dan denk ik.quote:
Volgens mij is het vertrouwen in Tom niet hersteld, Tyron weet dat hij een lulleman is.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zeker. Want Tyron is erg vasthoudend wat maatjes betreft.....dat zit het echt wel dwars hoe het met Randy gaat.
quote:
Zo, waarom heb ik het idee dat Nouschka veel weg is van haar kindjes.....zal ventje de opvoeding op zich genomen hebben??quote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Basiri: wie laat je achter?
Nouschka: twee kinderen (11 en 3) en een vent.
Wie in het solo house zit wordt genomineerd. Al denk ik dat dat degene is die woensdag in het solo house zit. Dus dat Randy nu risico op nominatie heeftquote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hoe is Randy dan genomineerd?
Niet hoe.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wist het ook niet, Die is genomineerd omdat zijn partnerduo naar huis is gestuurd. En hij dus niet meer in een duo zat.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als hij Nieman verslaat is hij de Sjaakquote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 5 februari 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij Nieman verslaat is hij de Sjaak
Ja toch, in het begin gelijk gezegd. dat gaat allemaal van het prijzengeld af.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Geen idee. Werd bij de grondwet gezegd maar niks van gehoord over de pins. Zou wel snel gaan dan denk ik.
Dat is dan toch de keuze geweest van de productie.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wie in het solo house zit wordt genomineerd. Al denk ik dat dat degene is die woensdag in het solo house zit. Dus dat Randy nu risico op nominatie heeft
Heb ik niet meegekregen dan. Dus Ro haalt nu ook geld uit de potquote:Op maandag 5 februari 2024 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja toch, in het begin gelijk gezegd. dat gaat allemaal van het prijzengeld af.
Dat geloof ik ook niet...zal nooit dikke maatjes worden of 100% vertrouwen maar kan wel weer samen door een deur.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:44 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Volgens mij is het vertrouwen in Tom niet hersteld, Tyron weet dat hij een lulleman is.
Misschien het vertrouwen niet helemaal maar het negeren van elkaar is wel voorbij. Tyron gaat nu wel de hottub aansteken omdat Tom aangaf dat hij er graag in wilde zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:44 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Volgens mij is het vertrouwen in Tom niet hersteld, Tyron weet dat hij een lulleman is.
Ja als Doriana had moeten vertrekken had Ty er gezetenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is dan toch de keuze geweest van de productie.
Ik zie het probleem niet : ze werktquote:Op maandag 5 februari 2024 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, waarom heb ik het idee dat Nouschka veel weg is van haar kindjes.....zal ventje de opvoeding op zich genomen hebben??
2 zelfs.quote:
Met haar ogen die draaien.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
Ow die stooksmurf
Wat een walgelijk mens
Als het goed is wel......ook werd er vertelt dat ze het niet meteen horen maar om de zoveel tijd vertellen waar ze geld hebben verloren door niet aan de regels en opdracht te houden.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen dan. Dus Ro haalt nu ook geld uit de pot
Bedoel er alleen maar mee dat ze er geen moeite mee heeft om voor een tijd niks te horen van de kinderen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet : ze werkt
Die draait echt alles om !!!quote:Op maandag 5 februari 2024 11:53 schreef Ireth het volgende:
"Maar dan moet ie ook niet zo enthousiast naar me toe lopen en mij oppakken!!"
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik heb het geprobeerd maar kan me niet meer inhouden: WAT EEN BITCH!!!
Zij liep naar hem toe alsof ie jaren is weggeweestquote:Op maandag 5 februari 2024 11:53 schreef Ireth het volgende:
"Maar dan moet ie ook niet zo enthousiast naar me toe lopen en mij oppakken!!"
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik heb het geprobeerd maar kan me niet meer inhouden: WAT EEN BITCH!!!
Dus dat krijg je met bondjes, terwijl hij samen met TY als eerste safe was.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja als Doriana had moeten vertrekken had Ty er gezeten
Ook dat is okay toch? Daarnaast blijft dat toch een invullingquote:Op maandag 5 februari 2024 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bedoel er alleen maar mee dat ze er geen moeite mee heeft om voor een tijd niks te horen van de kinderen.
#metooquote:Op maandag 5 februari 2024 11:54 schreef Was-beer het volgende:
Tom had haar niet op moeten tillenDat wou Ronahi niet uit respect voor Randy
Ja dat dusquote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#metoo
Ze vloog hem zelf toch aan?
Met duo’s bedoel je ??quote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus dat krijg je met bondjes, terwijl hij samen met TY als eerste safe was.
Bondjes is een deurtje verder.quote:
Nee klopt wat ze zeggenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Rohani en Dilano denken dat Randy met Rohani in een duo wou en hen daarom heeft gekozen. Nee, hij wou in een duo met Tom. Helaas wou die huilstruik niet spelen.
Ja en dan het omdraai wat een leugenaar is dat zeg. Pathologische leugenaar bah. Gewoon ziekelijk aan het worden. Maar die dilano heeft toch ook gezien dan ze op hem af rendequote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#metoo
Die is vooral bezig met Sabeauquote:Op maandag 5 februari 2024 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dan het omdraai wat een leugenaar is dat zeg. Pathologische leugenaar bah. Gewoon ziekelijk aan het worden. Maar die dilano heeft toch ook gezien dan ze op hem af rende
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef Ireth het volgende:
"Als ik naast Randy sta moet ik naar huis..."
Zelfs als we daarvoor Lenie in de plaats terug krijgen mag ze van mij naar huis
Kunnen ze niet op het gaatje drukken met hun vinger om even te stoppen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Glaasje niet te vol doen, Alice. Je verliest water!
Ja idd deed ze zelfquote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#metoo
Is het er daar haar om te doen?quote:
Ik geloof dat het water moet blijven lopen. Gewoon glaasje niet tot de rand vullen. Bij Alice liep het daarstraks net niet overquote:Op maandag 5 februari 2024 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kunnen ze niet op het gaatje drukken met hun vinger om even te stoppen.Zal wel niet maar ben benieuwd hoe je dat kan verkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |