Zij liep naar hem toe alsof ie jaren is weggeweestquote:Op maandag 5 februari 2024 11:53 schreef Ireth het volgende:
"Maar dan moet ie ook niet zo enthousiast naar me toe lopen en mij oppakken!!"
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik heb het geprobeerd maar kan me niet meer inhouden: WAT EEN BITCH!!!
Dus dat krijg je met bondjes, terwijl hij samen met TY als eerste safe was.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja als Doriana had moeten vertrekken had Ty er gezeten
Ook dat is okay toch? Daarnaast blijft dat toch een invullingquote:Op maandag 5 februari 2024 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bedoel er alleen maar mee dat ze er geen moeite mee heeft om voor een tijd niks te horen van de kinderen.
#metooquote:Op maandag 5 februari 2024 11:54 schreef Was-beer het volgende:
Tom had haar niet op moeten tillenDat wou Ronahi niet uit respect voor Randy
Ja dat dusquote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#metoo
Ze vloog hem zelf toch aan?
Met duo’s bedoel je ??quote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus dat krijg je met bondjes, terwijl hij samen met TY als eerste safe was.
Bondjes is een deurtje verder.quote:
Nee klopt wat ze zeggenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Rohani en Dilano denken dat Randy met Rohani in een duo wou en hen daarom heeft gekozen. Nee, hij wou in een duo met Tom. Helaas wou die huilstruik niet spelen.
Ja en dan het omdraai wat een leugenaar is dat zeg. Pathologische leugenaar bah. Gewoon ziekelijk aan het worden. Maar die dilano heeft toch ook gezien dan ze op hem af rendequote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#metoo
Die is vooral bezig met Sabeauquote:Op maandag 5 februari 2024 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dan het omdraai wat een leugenaar is dat zeg. Pathologische leugenaar bah. Gewoon ziekelijk aan het worden. Maar die dilano heeft toch ook gezien dan ze op hem af rende
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef Ireth het volgende:
"Als ik naast Randy sta moet ik naar huis..."
Zelfs als we daarvoor Lenie in de plaats terug krijgen mag ze van mij naar huis
Kunnen ze niet op het gaatje drukken met hun vinger om even te stoppen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Glaasje niet te vol doen, Alice. Je verliest water!
Ja idd deed ze zelfquote:Op maandag 5 februari 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#metoo
Is het er daar haar om te doen?quote:
Ik geloof dat het water moet blijven lopen. Gewoon glaasje niet tot de rand vullen. Bij Alice liep het daarstraks net niet overquote:Op maandag 5 februari 2024 11:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kunnen ze niet op het gaatje drukken met hun vinger om even te stoppen.Zal wel niet maar ben benieuwd hoe je dat kan verkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |