Dat is dan toch de keuze geweest van de productie.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Wie in het solo house zit wordt genomineerd. Al denk ik dat dat degene is die woensdag in het solo house zit. Dus dat Randy nu risico op nominatie heeft
Heb ik niet meegekregen dan. Dus Ro haalt nu ook geld uit de potquote:Op maandag 5 februari 2024 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja toch, in het begin gelijk gezegd. dat gaat allemaal van het prijzengeld af.
Dat geloof ik ook niet...zal nooit dikke maatjes worden of 100% vertrouwen maar kan wel weer samen door een deur.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:44 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Volgens mij is het vertrouwen in Tom niet hersteld, Tyron weet dat hij een lulleman is.
Misschien het vertrouwen niet helemaal maar het negeren van elkaar is wel voorbij. Tyron gaat nu wel de hottub aansteken omdat Tom aangaf dat hij er graag in wilde zo.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:44 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Volgens mij is het vertrouwen in Tom niet hersteld, Tyron weet dat hij een lulleman is.
Ja als Doriana had moeten vertrekken had Ty er gezetenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is dan toch de keuze geweest van de productie.
Ik zie het probleem niet : ze werktquote:Op maandag 5 februari 2024 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo, waarom heb ik het idee dat Nouschka veel weg is van haar kindjes.....zal ventje de opvoeding op zich genomen hebben??
2 zelfs.quote:
Met haar ogen die draaien.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:51 schreef greysbones het volgende:
Ow die stooksmurf
Wat een walgelijk mens
Als het goed is wel......ook werd er vertelt dat ze het niet meteen horen maar om de zoveel tijd vertellen waar ze geld hebben verloren door niet aan de regels en opdracht te houden.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heb ik niet meegekregen dan. Dus Ro haalt nu ook geld uit de pot
Bedoel er alleen maar mee dat ze er geen moeite mee heeft om voor een tijd niks te horen van de kinderen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet : ze werkt
Die draait echt alles om !!!quote:Op maandag 5 februari 2024 11:53 schreef Ireth het volgende:
"Maar dan moet ie ook niet zo enthousiast naar me toe lopen en mij oppakken!!"
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik heb het geprobeerd maar kan me niet meer inhouden: WAT EEN BITCH!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |