Maar Engelen bestaan niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef Ireth het volgende:
Klinkt nu een beetje als de Toren Van Pisa??
(Of voor de olbies, dat vreselijke ding uit Ron's Honeymoonquiz)
Nee ze hadden een hellingquote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij 3D kubus bouwen door ombeurten een 'tetrisblok' neer te leggen.
Okee ik snapte dat rose ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sorry autocorrect, het moest team zijn.
Ja, zeker. Want Tyron is erg vasthoudend wat maatjes betreft.....dat zit het echt wel dwars hoe het met Randy gaat.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:38 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vind het wel lief van Tom dat hij Tyron ff steunt dat z'n maatje Randy niet gewonnen heeft.
Die verloren heeft blijft in aparte kamerquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Maare als tom randy had verslagen zou tom toch in de kamer blijven en randy terug in het huis
Tom is terug ..dus verloren maar zegt voorlopig niet genomineerd te zijn
Schiet mij maar lek snap er niks van
Het is toch andersom?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Maare als tom randy had verslagen zou tom toch in de kamer blijven en randy terug in het huis
Wie in de solo house zit wordt genomineerd. Het is safe (in duo en niet genomineerd) of solo week. Dus wie de challenge wint gaat terug naar het huis. Als Randy gewonnen had denk ik dat ie een duo vormde met Ronahiquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Net andersom Tom mag terug en Randy blijft genomineerd. Als ik het goed begrijpquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ow heb ik het verkeerd begrepenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is toch andersom?
Degene in de alleen kamer is genomineerd en hij kan er alleen los van komen als hij iemand anders verslaat die dan in die kamer moet en genomineerd is.
Je moet de winnaar zijn om dat hol te mogen verlatenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Geldboete toch.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ro is haar pin kwijt?
Ik dacht dat ze die altijd moeten dragen?
Klopt.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net andersom Tom mag terug en Randy blijft genomineerd. Als ik het goed begrijp
Hij mag opnieuw een duo uitdagen waarvan dan een de challenge gaat spelenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow heb ik het verkeerd begrepen
Maar dan zit randy daar de hele week
Medelijden met randyquote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je moet de winnaar zijn om dat hol te mogen verlaten
Maar hoe is Randy dan genomineerd?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Net andersom Tom mag terug en Randy blijft genomineerd. Als ik het goed begrijp
Hopelijk niet. Hij mag volgens mij weer een tegenstander kiezen. Een waarvan hij denkt te winnen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow heb ik het verkeerd begrepen
Maar dan zit randy daar de hele week
Geen idee. Werd bij de grondwet gezegd maar niks van gehoord over de pins. Zou wel snel gaan dan denk ik.quote:
Volgens mij is het vertrouwen in Tom niet hersteld, Tyron weet dat hij een lulleman is.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zeker. Want Tyron is erg vasthoudend wat maatjes betreft.....dat zit het echt wel dwars hoe het met Randy gaat.
quote:
Zo, waarom heb ik het idee dat Nouschka veel weg is van haar kindjes.....zal ventje de opvoeding op zich genomen hebben??quote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Basiri: wie laat je achter?
Nouschka: twee kinderen (11 en 3) en een vent.
Wie in het solo house zit wordt genomineerd. Al denk ik dat dat degene is die woensdag in het solo house zit. Dus dat Randy nu risico op nominatie heeftquote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hoe is Randy dan genomineerd?
Niet hoe.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wist het ook niet, Die is genomineerd omdat zijn partnerduo naar huis is gestuurd. En hij dus niet meer in een duo zat.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als hij Nieman verslaat is hij de Sjaakquote:Op maandag 5 februari 2024 11:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kloptquote:Op maandag 5 februari 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij Nieman verslaat is hij de Sjaak
Ja toch, in het begin gelijk gezegd. dat gaat allemaal van het prijzengeld af.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Geen idee. Werd bij de grondwet gezegd maar niks van gehoord over de pins. Zou wel snel gaan dan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |