Maar Engelen bestaan niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef Ireth het volgende:
Klinkt nu een beetje als de Toren Van Pisa??
(Of voor de olbies, dat vreselijke ding uit Ron's Honeymoonquiz)
Nee ze hadden een hellingquote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij 3D kubus bouwen door ombeurten een 'tetrisblok' neer te leggen.
Okee ik snapte dat rose ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Sorry autocorrect, het moest team zijn.
Ja, zeker. Want Tyron is erg vasthoudend wat maatjes betreft.....dat zit het echt wel dwars hoe het met Randy gaat.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:38 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vind het wel lief van Tom dat hij Tyron ff steunt dat z'n maatje Randy niet gewonnen heeft.
Die verloren heeft blijft in aparte kamerquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Maare als tom randy had verslagen zou tom toch in de kamer blijven en randy terug in het huis
Tom is terug ..dus verloren maar zegt voorlopig niet genomineerd te zijn
Schiet mij maar lek snap er niks van
Het is toch andersom?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Maare als tom randy had verslagen zou tom toch in de kamer blijven en randy terug in het huis
Wie in de solo house zit wordt genomineerd. Het is safe (in duo en niet genomineerd) of solo week. Dus wie de challenge wint gaat terug naar het huis. Als Randy gewonnen had denk ik dat ie een duo vormde met Ronahiquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
Net andersom Tom mag terug en Randy blijft genomineerd. Als ik het goed begrijpquote:Op maandag 5 februari 2024 11:39 schreef b_engeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |