Maar dat gong toch niet daar was toch geen tijd voor...quote:
Ik heb het vannacht meerdere malen gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat gong toch niet daar was toch geen tijd voor...
Top dat het kanquote:Op maandag 5 februari 2024 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht meerdere malen gezien.
Ene drukt het glas tegen de straal en de ander schept de bak leeg.quote:
Glenn en Noes zijn weer aan de beurt.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Het mysterie van de verdwenen pan gaat verder
Heb nu ook beeldquote:Op maandag 5 februari 2024 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ene drukt het glas tegen de straal en de ander schept de bak leeg.
quote:
Een uur.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:48 schreef PunkieePie het volgende:
Zoe nu voor het eerst die opdracht.
Wat een ellende lijkt me dat hé!
Hoelang duurt een shift?
Noeska staat in de Barbie kamer met Glenquote:Op maandag 5 februari 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
Ik mis schijnbaar elke keer een bewoner in beeld? Of hebben jullie "dinges" al wel gezien??
Scherp Zode.Die kleine trol zegt het nu ook.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is die pan niet weggegooid,. Dacht dat er een pan was die vreselijk verbrand was eerder.
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Scherp Zode.Die kleine trol zegt het nu ook.
Net iets te traag.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zinde BB even niet ... Het ging over Marco B en een of andere tiktokker die aan jongetjes zit.
Die SL waarin Doriana zegt: "Maar u gebruikt altijd uw zoontje daarbij" maakt het er niet beter opquote:Op maandag 5 februari 2024 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zinde BB even niet ... Het ging over Marco B en een of andere tiktokker die aan jongetjes zit.
Ze snappen niet dat ze het ook zo kunnen regelen, dat als ze nu op de knop drukken, ze er ook voor kunnen zorgen dat de 30 seconden daarvoor ook niet de livestream op gaan.....quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die SL waarin Doriana zegt: "Maar u gebruikt altijd uw zoontje daarbij" maakt het er niet beter op
Is die pan niet gewoon in de solo roomquote:Op maandag 5 februari 2024 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
Basiri denkt dat de pan weg is door een secret mission.
Maak ze nu niet wijzer.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat ze het ook zo kunnen regelen, dat als ze nu op de knop drukken, ze er ook voor kunnen zorgen dat de 30 seconden daarvoor ook niet de livestream op gaan.....
Cumshot.quote:
Ok wie is de kleine trolquote:
tandpasta tegen de puistjes/meeeters?quote:Op maandag 5 februari 2024 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit nog steeds wat.
[ afbeelding ]
Ze heeft een moeilijke huid hoor ik net.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
tandpasta tegen de puistjes/meeeters?
Ja maar tegen acne ken ik het nietquote:Op maandag 5 februari 2024 11:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
tandpasta tegen de puistjes/meeeters?
Half Marokkaansquote:Op maandag 5 februari 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Wat is Sabeau haar oorspronkelijke afkomst? Ze oogt niet helemaal Nederlands.
Nu praten ze wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
Alice en den Danny nemen het waterdragen over van Glenn en Nouchka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |