Nou nou.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Komop Dilano, ook ff je broek uit... uitslovert
[ afbeelding ]
Of IKaren zonder iquote:Op maandag 5 februari 2024 10:12 schreef Verida het volgende:
Ik vind Sabeau ook een van de makkelijkste vrouwennamen daar.
gewoon Isabeau, en dan zonder I
quote:
Uhuquote:Op maandag 5 februari 2024 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
kan toch, dat Dilano z'n schouder weer wat beter is
Ja, laat ons Tom zien! Ik mis Tom!quote:Op maandag 5 februari 2024 10:16 schreef marky het volgende:
Ik wordt moe van het kijken naar die sportende mensen. Andere stream graag
Het gaat er uiteindelijk alleen om of Sabeau dit aantrekkelijk vindt ... en ik geloof dat zij alles wat hij doet leuk vindt. Wellicht tactische keus van haar....quote:Op maandag 5 februari 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Zou hij denken dat vrouwen dit aantrekkelijk vinden ?
Dat is ook saai die hebben niets te doen.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, laat ons Tom zien! Ik mis Tom!
Vind haar sowieso een beetje een giebelquote:Op maandag 5 februari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk alleen om of Sabeau dit aantrekkelijk vindt ... en ik geloof dat zij alles wat hij doet leuk vindt. Wellicht tactische keus van haar....
dus jij vind hem geen easy eye candy dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Hij is toch gewoon aan het sporten?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:17 schreef greysbones het volgende:
Van binnen en van buiten niksquote:Op maandag 5 februari 2024 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus jij vind hem geen easy eye candy dan?
ik vind hem er goed uitzien en ik ben een hetero man, maar ik zeg dat gewoon, hij lijkt me leuk van binnen en van buiten
Alles wat ze laten zien is saai. Dan heb ik liever dat ze Tom laten zienquote:Op maandag 5 februari 2024 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook saai die hebben niets te doen.
Het lijkt mij tactisch. Ze is wel heel erg van deze tijd en ze overdenkt alles die lijkt mij niet het type om meteen hoteldebotel te zijn. Dilano zit al wat te langer die zal wel wat meer moeite hebben met zijn gevoelens.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk alleen om of Sabeau dit aantrekkelijk vindt ... en ik geloof dat zij alles wat hij doet leuk vindt. Wellicht tactische keus van haar....
quote:
Ja de onderste bak is weer leegquote:Op maandag 5 februari 2024 10:35 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh...
Zit er nog water in de bak?
Ach so.Dat klinkt plausibel.quote:Op maandag 5 februari 2024 10:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omdat Alice geen zender om had, dat hoorde ik haar zeggen.
Hoe dan?quote:Op maandag 5 februari 2024 10:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja de onderste bak is weer leeg
Ze gooien het weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |