quote:
Alice heeft een hekel aan nachtdienstenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Kan zelfs een liedje vanaf. Ze zegt zelf ook dat ze er met meer "positievere energie dan vannacht" staan.
[ afbeelding ]
Maar wat hebben we te klagen?quote:
Dilano... ik denk dat Dilano en Sabeau.... SLquote:Op maandag 5 februari 2024 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Basiri vraagt aan Karin; en hebt gij iemand in uw hoofd? Karin begint dan te fluisteren..Dilano hshshs hhsss
SL
Kan. Maar dan slaat de vraag van Basiri nergens opquote:Op maandag 5 februari 2024 11:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dilano... ik denk dat Dilano en Sabeau.... SL
Denk dat ze ging smoezen dat Dilano Sabeau wel leuk vind
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mis Ali die het liedje van Wolter Kroes zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja echt he.quote:
Het straalt ze van de koppen af.quote:
Yep over Alice dat ze niet op de normale manier in BB is gekomen.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:19 schreef Ireth het volgende:
Zit Ronahi nou weer te roddelen gezellig te kletsen met Dori??
Ze is een hele goede actricequote:Op maandag 5 februari 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Ronahi heel blij...gil gil gil hijg hijg
Ja ik zeg met je mee, we blijven netjesquote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is een hele goede actrice![]()
(Ik probeer het gewoon op een positieve manier te zeggen hoor...)
Kleine trol.quote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze is een hele goede actrice![]()
(Ik probeer het gewoon op een positieve manier te zeggen hoor...)
quote:Op maandag 5 februari 2024 11:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hyper gewoon mee!!![]()
Tom is weer terug!
Dit had jij voorspeld toch?quote:
Zal vast wel een neutraal lidwoord in voorkomenquote:Op maandag 5 februari 2024 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Vlaams Limburgse CoSsers. . .welke positieve woorden spreekt Ronahi hier over Alice?
#spreadkindness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |