ben lid geworden en zij sprong in zijn armenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:08 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat is een private group
hebben 'we' niks aan dus
Dubbel scherp.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan, maar dat is wel heel scherp.
Hij zei het maar dat past ook wel bij hem , hij kan alles , weet alles beter etcquote:Op maandag 5 februari 2024 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan, maar dat is wel heel scherp.
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben lid geworden en zij sprong in zijn armen
ik ga geen lid worden van fbquote:Op maandag 5 februari 2024 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben lid geworden en zij sprong in zijn armen
Precies datquote:Op maandag 5 februari 2024 14:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zei het maar dat past ook wel bij hem , hij kan alles , weet alles beter etc
Je wil toch niet met een populaire bewoner in een duo zitten want je komt er dit jaar mee samen op de nominatiebank terecht.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
Randy wil ook al met Alice in een team zitten net zoals tom dus
Dat ze een prettig gezelschap is kan ik me voorstellen. Dus dan moeten ze Randy eruit spelen.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
Randy wil ook al met Alice in een team zitten net zoals tom dus
ja denk alleen ook dat niemand er chloor enzo ingooit, ze doen iets fout in ieder geval aangezien ze er niets aan doen ze denken dat alles vanzelf gebeurd geloof ikquote:Op maandag 5 februari 2024 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is dezelfde als andere jaren
De pomp zit er altijd al in
Het is niet gezegd dat ze elke week duo’s moeten nominerenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je wil toch niet met een populaire bewoner in een duo zitten want je komt er dit jaar mee samen op de nominatiebank terecht.
Jammer wel want dat opscheppen maakt hem minder aardigquote:
Ik denk eerder dat die hottub er dus 3 jaar staat ( of 4 ) en in op 3 maanden na nooit gebruikt wordtquote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja denk alleen ook dat niemand er chloor enzo ingooit, ze doen iets fout in ieder geval aangezien ze er niets aan doen ze denken dat alles vanzelf gebeurd geloof ik
Er waren toch meer dingen stuk......quote:Op maandag 5 februari 2024 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die hottub er dus 3 jaar staat ( of 4 ) en in op 3 maanden na nooit gebruikt wordt
In de weken voor BB kan zo’n pomp dus ook kapot vriezen
oh ja ben er toch al jaren lid haha van FBquote:Op maandag 5 februari 2024 14:15 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik ga geen lid worden van fb
bedoel ermee te zeggen. harstikke leuk, maar denk dat velen het niet eens kunnen zien
Hij is nu ook nog vlieft dus dat opschepper is nog erger.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer wel want dat opscheppen maakt hem minder aardig
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er waren toch meer dingen stuk......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |