Voor Tyron is het goed als BB er even in gooit : als je het niet bevalt dan mag je mijn huis verlaten.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:58 schreef Lillibet het volgende:
pomp is weer stuk van de kooktup
tyron snapt niet hoe dit kan
dat is een private groupquote:Op maandag 5 februari 2024 13:44 schreef Ireth het volgende:
"En dan pakte die mij zo vast, hè, dat wil ik helemaal niet seg??"
Link met filmpjes op fb
Ja ze gaan ook zo de tub in zonder eerst te douchenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:05 schreef Lillibet het volgende:
tyron zegt dat het water bruin groen is en hij het been van basiri niet eens kan zien in het wat er
Ik, heb er 3 verschillende kleurenquote:Op maandag 5 februari 2024 13:55 schreef ben34567 het volgende:
Tom heeft daar al meerdere brilmonturen aangedaan. Ik denk dat hij een beetje metroseksueel is want welke man heeft nu meer dan 1 bril ?
Je ziet twee fimpjes, de ene laat zien dat ze in zijn armen springt en de tweede laat zien dat ze klaagt dat hij haar besprong.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:08 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat is een private group
hebben 'we' niks aan dus
ik heb er echt 1 nodig en ik heb er maar 1quote:Op maandag 5 februari 2024 14:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik, heb er 3 verschillende kleuren
Ik heb er meerquote:Op maandag 5 februari 2024 14:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb er echt 1 nodig en ik heb er maar 1
Mooi, dat staat dus vast.....quote:Op maandag 5 februari 2024 14:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Je ziet twee fimpjes, de ene laat zien dat ze in zijn armen springt en de tweede laat zien dat ze klaagt dat hij haar besprong.
er zit een pomp op dit jaar die hem schoonmaakt het wat althansquote:Op maandag 5 februari 2024 14:08 schreef -river- het volgende:
Tijd dat ze dat ding eens goed schoonmaken.
Het is dezelfde als andere jarenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er zit een pomp op dit jaar die hem schoonmaakt het wat althans
Dat komt om dat desbetreffende persoon aan de waterbak stond. Niet aan de lunch.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Voor Tyron is het goed als BB er even in gooit : als je het niet bevalt dan mag je mijn huis verlaten.
Dat mannetje heeft overal commentaar op.
Als er iemand naar de DB tijdens de lunch worst geroepen dan kan dat toch niet vindt hij en meer van dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |