verstandige keuze, want ja daar kan ie misschien wel van winnenquote:
Op zichzelf toch?quote:Op maandag 5 februari 2024 14:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is nu ook nog vlieft dus dat opschepper is nog erger.
Als hij slim wasquote:Op maandag 5 februari 2024 14:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
verstandige keuze, want ja daar kan ie misschien wel van winnen
Oh, ik weet het niet hoor....krijg bijna altijd een soort van medelijden met hem...en hij denk het met zijn lijf zijn onzekere gevoel te overwinnen. En zijn grootspraak.....quote:
ik mis even iets ja hele dag eigenlijk haha maar wie schept op?quote:Op maandag 5 februari 2024 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer wel want dat opscheppen maakt hem minder aardig
Nopequote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef marky het volgende:
Volgens mij was het 2000 erbij en 1000 eraf.
Ik denk dat hij niet zo onzeker is als hij doet voorkomenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik weet het niet hoor....krijg bijna altijd een soort van medelijden met hem...en hij denk het met zijn lijf zijn onzekere gevoel te overwinnen. En zijn grootspraak.....
ik heb het spel en de woonkamer op streams ik zie geen randyquote:Op maandag 5 februari 2024 14:18 schreef Lillibet het volgende:
Randy ligt te gamen en in zichzelf te praten.
Net andersom 1000erbij en 2000erafquote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef marky het volgende:
Volgens mij was het 2000 erbij en 1000 eraf.
Dilano Dylano , Dynamoquote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik mis even iets ja hele dag eigenlijk haha maar wie schept op?
Ja maar als het iets sportiefs of op uithouding is dan moet hij niet Basri of Tyron tegenover zich hebben.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:22 schreef greysbones het volgende:
Randy denkt nog steeds teveel in zijn groepje
Hij zou zeker nu hij daar zit vooral aan zichzelf moeten denken
Zou kunnen hoor.....het kan ook zijn blik zijn in groepjes...zo verwildere van wat doe ik hier.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet zo onzeker is als hij doet voorkomen
hij zakt wel, water onder op gaat dat echt niet aanvullen bovenaanquote:
Bas en Ty kunnen zelf ook de dames naar voren schuivenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar als het iets sportiefs of op uithouding is dan moet hij niet Basri of Tyron tegenover zich hebben.
Hij moet daarop hopen heel erg zeker weten doet hij dat niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bas en Ty kunnen zelf ook de dames naar voren schuiven
Bas is dominant genoeg
En Ty slim genoeg om te weten dat Randy niet tegen hem wil
regels zijn regels Doraquote:Op maandag 5 februari 2024 14:28 schreef Lillibet het volgende:
karin vertelt dat Doriana niet naar Randy gaat als haar team wordt uitgekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |