SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Issie uit al?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rebirth remaster remake replaystation
2e run als The Dark Urge.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:27 schreef Ang3l het volgende:
O dan denk ik dat ik weet wat ik na Baldur's Gate ga doen
Uitgespeeld, maar met ene tweede run starten kan me nog wel een maand zoet houden gok ik.
Ja die ben ik dus ook eentje opgestartquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
2e run als The Dark Urge.![]()
maar niet gelijk. Later dit jaar.
Best mooi dat Tekken 8, FF VII Rebirth en Star Wars Outlaws er dit jaar het meest boeiend uitzien. Voor de rest zie ik op alle platformen niks. Hoewel de Switch opvolger binnenkort komtquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rebirth remaster remake replaystation
Bij sommige offline games niet. Je moet soms wel een update downloaden voor je kan spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet ik mijn netwerk + account online instellen om überhaupt een spel vanaf een disc te kunnen zpelen
Morgen stap ik over naar een andere provider dan maar instellenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij sommige offline games niet. Je moet soms wel een update downloaden voor je kan spelen.
Ligt aan het spel. Bijvoorbeeld Call of Duty heeft op de schijf enkel een bestandje van 76Mb waardoor je het (digitale) spel kan spelen. Je moet dan dus eerst de game downloaden ook al heb je het schijfje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet ik mijn netwerk + account online instellen om überhaupt een spel vanaf een disc te kunnen zpelen
Het is zo'n goedkoop golf spel. Ik zie morgen wel effe.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt aan het spel. Bijvoorbeeld Call of Duty heeft op de schijf enkel een bestandje van 76Mb waardoor je het (digitale) spel kan spelen. Je moet dan dus eerst de game downloaden ook al heb je het schijfje.
Everybody's Golfquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is zo'n goedkoop golf spel. Ik zie morgen wel effe.
3d golf ofzoietsquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Everybody's Golf
Weer zo'n leuke exclusive uit Japan KAPOET gemaakt door Sony
En maar zeuren dat AAAA games development zo duur is![]()
AAAA gamingquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Everybody's Golf
Weer zo'n leuke exclusive uit Japan KAPOET gemaakt door Sony
En maar zeuren dat AAAA games development zo duur is![]()
COD MWIII was juist kut, je moest tig keer van alles downloaden en updaten voordat je offline kon spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt aan het spel. Bijvoorbeeld Call of Duty heeft op de schijf enkel een bestandje van 76Mb waardoor je het (digitale) spel kan spelen. Je moet dan dus eerst de game downloaden ook al heb je het schijfje.
Die gasten bij cod hebben nooit gehoord van compressie ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:06 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
COD MWIII was juist kut, je moest tig keer van alles downloaden en updaten voordat je offline kon spelen.
Post mainsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Post mainsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag met deze drie gespeeld.
Leo en Law speelde ik normaal ook mee. Claudio vorig jaar geprobeerd in Tekken 7 ook best prima.
Armor King (zal wel in season 2 komen) en Eddy zijn zo populair en niet belangrijk voor het verhaal door ze lekker als DLC te maken. Azucena ziet er wel interessant uit met een MMA fightning stijl.
Alisa, Jack-8 en Kuma/Panda mogen van mij vertrekken.
Asuka eigenlijk ook wel doordat Jun er weer is.
Armor King, Miguel, Fahkuram/Bruce, Bob, Julia en Anna er nog bij en ik zou niemand missen.
Grafisch ziet het er lekker uit in 1440P en UE5.
[ Bericht 13% gewijzigd door DKUp op 27-01-2024 22:15:17 ]SOONY
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:53 schreef DKUp het volgende:
Kuma/Panda moeten alleen al blijven omdat ze sommige mensen zwaar butthurt maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag met deze drie gespeeld.
Leo en Law speelde ik normaal ook mee. Claudio vorig jaar geprobeerd in Tekken 7 ook best prima.
Armor King (zal wel in season 2 komen) en Eddy zijn zo populair en niet belangrijk voor het verhaal door ze lekker als DLC te maken. Azucena ziet er wel interessant uit met een MMA fightning stijl.
Alisa, Jack-8 en Kuma/Panda mogen van mij vertrekken.
Asuka eigenlijk ook wel doordat Jun er weer is.
Armor King, Miguel, Fahkuram/Bruce, Bob, Julia en Anna er nog bij en ik zou niemand missen.
Grafisch ziet het er lekker uit in 1440P en UE5.
"mijn main zit er niet in maar wel 2 slots voor beren REEEEEEEEEEE"
Goede eerste 3 al vind ik Paul wel onherkenbaar zonder zijn oude haar.
Je kan gewoon met Paul zijn oude haar en outfits (outfit 4 en 5 volgens mij) spelenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kuma/Panda moeten alleen al blijven omdat ze sommige mensen zwaar butthurt maken.
"mijn main zit er niet in maar wel 2 slots voor beren REEEEEEEEEEE"
Goede eerste 3 al vind ik Paul wel onherkenbaar zonder zijn oude haar.
Helaas ziet die er dan nog uit een als een roided mongeloidquote:Op zondag 28 januari 2024 09:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan gewoon met Paul zijn oude haar en outfits (outfit 4 en 5 volgens mij) spelen
Gaat mij erom dat ze er allemaal uitzien alsof ze 10 jaar aan de steroids hebben gezeten. Allemaal overdreven gespierd. Law behoort niet hetzelfde lichaam te hebben als een worstelaar. De build is verkeerd.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Je kan ook gewoon hun shirt aanlaten he. Je hoeft niet naar half naakte mannen te kijken.
Ja het is best raar hoor. Maar als de gameplay leuk is. Dan kan het me van de rest vrij weinig schelenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat ze er allemaal uitzien alsof ze 10 jaar aan de steroids hebben gezeten. Allemaal overdreven gespierd. Law behoort niet hetzelfde lichaam te hebben als een worstelaar. De build is verkeerd.
Maar ik zal wel de enige zijn die me eraan stoort.
De gameplay is nooit niet leuk geweest in Tekkenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja het is best raar hoor. Maar als de gameplay leuk is. Dan kan het me van de rest vrij weinig schelen
Gewoon met vrouwen spelenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Je kan ook gewoon hun shirt aanlaten he. Je hoeft niet naar half naakte mannen te kijken.
FUT is nog wel een level erger.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:56 schreef Drankster het volgende:
Fighting games zijn sowieso kut. Al helemaal met de miljoen season passes, DLC personages en verschillende uitgaves van dezelfde game over de jaren heen.
Net zo dom als als FUT.
Ez pass.
Nee wel mee eenns en ik zag er ook wel meer klachten over.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat ze er allemaal uitzien alsof ze 10 jaar aan de steroids hebben gezeten. Allemaal overdreven gespierd. Law behoort niet hetzelfde lichaam te hebben als een worstelaar. De build is verkeerd.
Eensquote:Op zondag 28 januari 2024 14:56 schreef Drankster het volgende:
Fighting games zijn sowieso kut. Al helemaal met de miljoen season passes, DLC personages en verschillende uitgaves van dezelfde game over de jaren heen.
Net zo dom als als FUT.
Ez pass.
Skills 🤔quote:Op zondag 28 januari 2024 16:50 schreef DKUp het volgende:
In tijden niet zo gelachen in het PlayStation-topic bedankt hiervoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sowieso niet erg inclusief van MMarasu om alleen mannen te postenquote:
Dat walgelijke genre mag een pijnlijke dood sterven en extreem snelquote:Op zondag 28 januari 2024 16:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Skills 🤔
Soulslike entered the chat
Niet eens genderfluide Leoquote:Op zondag 28 januari 2024 16:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja sowieso niet erg inclusief van MMarasu om alleen mannen te posten
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat walgelijke genre mag een pijnlijke dood sterven en extreem snel
Ik vind het gewoon totaal niet leuk. Genre zorgde ervoor dat mijn zin in games flink afnam.quote:
Zeg niet dat het een slecht spel is zeker niet maar ik mis wel verschillende modes zoals team battle die idd leuk zijn voor op de bank met vrienden. Maar dat soort modus worden tegenwoordig niet meer in spellen gestopt want tja je kan online waarom zou je dan irl tegen elkaar willen spelenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:50 schreef DKUp het volgende:
In tijden niet zo gelachen in het PlayStation-topic bedankt hiervoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tekken Souls spin-off: let’s go!quote:Op zondag 28 januari 2024 16:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat walgelijke genre mag een pijnlijke dood sterven en extreem snel
Vond de demo best vermakelijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:59 schreef Evangelion het volgende:
Vervelende stemmen, dat wordt Japanse voice acting.
Ik zie gewoon een groepje gemiddelde fok!kers daar staan.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
State of Play eventueel rond 31-1 t/m 2-2quote:@Shpeshal_Nick
·
Volgen
On the 31st (roughly), Ronins will Rise, we’ll die stranded, have a rebirth and Kojima will fulfil his dream. Sonic will live in the shadow of his generation while the hills will remain silent until the dawn when you’ll need to catch the metro. Just don’t be a Judas about it.
9:17 p.m. · 28 jan. 2024
Vette shit welquote:Op zondag 28 januari 2024 17:59 schreef Evangelion het volgende:
Vervelende stemmen en cringey quotes, dat wordt Japanse voice acting.
Mwah, meer Tales of. Maar goed, even afwachten wat de meningen worden. Ken de franchise verder niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 07:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een klassieke FF.
Ik ben het niet snel met je eens en ik kijk graag naar zulke lijven, MAAR ik dacht wel ff dat ik naar een cheap online copy/paste low budget haast klusje aan het kijken was, dit plaatjequote:Op zondag 28 januari 2024 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
Tekken 8wat een flater
Alle mannelijke characters hebben hetzelfde body type, volledig ROIDED ala Gears of War
[ afbeelding ]
Wat zien Law, Paul Phoenix en Steve er belachelijk uit. En hoe lame is het dat ze letterlijk allemaal dezelfde physieke appearance hebben.. Lazy devs of?
Law behoort snel en lenig te zijn, ala Bruce Lee. Wel gespierd maar slank en snel.
Paul Phoenix was ook altijd redelijk slank, ziet er nu ook uit als een gespierde zwerver.
Daarnaast weinig tot geen single player modes naast de story mode. Geen survival, geen time attack, geen team battle, geen Tekken Force mode. Ja arcade quest met die gare chibi's.... Zzzz
Nee wel een gare Tekken Ball mode, wie gaat dat nou spelen na 5x
Verder speelt het wel goed, maar daar zat imo nooit het probleem. Al moet ik zeggen dat het overdreven leunen op specials , rage en heat, mij persoonlijk tegen staat. Dat soort shit zat namelijk nooit in Tekken, dat is meer een Street Fighter ding.
Story mode neemt zichzelf veeeeeeeeeeel te serieus. Ik ben overigens ook wel klaar met die mishima's, echt de meest boring characters in Tekken.
Dit is voor mij peak tekken
Niks mis met een klassieke FFquote:Op maandag 29 januari 2024 07:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een klassieke FF.
Alleen jammer dat het online gedeelte niet meer werkt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oke, kan Everybody's Golf wel aanraden iig
Ben benieuwd!quote:
Ik ga niet eens kijkenquote:
Ik vond het wel tof dat ze iets nieuws probeerden. Al moet ik hem nog spelenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens hoor, ik had ook helemaal geen zin in final Fantasy may Cry
Ik ben niet eens meer verdrietig.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
(lol)
zit je met je early access aankoop
Weer een geval van een uitgever die een te dikke vinger in de pap heeft bij een developer.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben niet eens meer verdrietig.
Enorm teleurgesteld.
Heel Arkham Verse verneuken
WBGODEN
Nee die is niet verrassend leuk, dat roepen we hier al sinds de WiiUquote:Op dinsdag 30 januari 2024 05:04 schreef Cod_player het volgende:
Vind Lego games zoals Batman, worlds en avengers en Harry helemaal niet interessant. Maar Lego City undercover is verrassend leuk!
Wel een makkelijke Platinum zoquote:Op maandag 29 januari 2024 19:19 schreef Evangelion het volgende:
[ twitter ]
(lol)
zit je met je early access aankoop
Dat ligt er volledig aan welk je neemt en wat je speelt. De duurste is het m.i. niet waard.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is PlayStation Plus abbo nemen het waard?
Wat is het verschil tussen Essentel en Extra qua beleving. In het overzicht komt er niet uit. Ik heb al Game Pass.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat ligt er volledig aan welk je neemt en wat je speelt. De duurste is het m.i. niet waard.
Essential is echt puur voor om online te kunnen en je krijgt er maandelijks 3 games bij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Essentel en Extra qua beleving. In het overzicht komt er niet uit. Ik heb al Game Pass.
Als je veel games wilt spelen voor weinig en zelden een game helemaal uit wil spelen dan kies je beter voor PS Plus Extra. Als je voornamelijk nieuwe games wil spelen en meestal wel de moeite neemt om een game helemaal uit te spelen is de gewone PS Plus een betere optie.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is PlayStation Plus abbo nemen het waard?
Benieuwd naar de nieuwe game van Ken Levine.quote:Sony zendt woensdag nieuwe State of Play uit
Sony heeft een nieuwe State of Play uitzending aangekondigd. De presentatie wordt dit keer op 31 januari uitgezonden om 23u Nederlandse tijd. Volgens de uitgever gaat de presentatie veertig minuten duren en maar liefst vijftien games tonen.
Sony maakte verder alvast bekend dat Rise of the Ronin van Team Ninja en Stellar Blade van Shift Up uitgebreid aan bod komen. Volgens geruchten wordt er tijdens de presentatie ook de nieuwe game van Bioshock-bedenker Ken Levine onthuld. Judas werd tijdens de Game Awards in 2022 bekendgemaakt, maar sindsdien is het stil rondom de game. Ten slotte zouden ook games zoals Final Fantasy VII Rebirth, Silent Hill 2 en Death Stranding 2 tentoongesteld worden.
Sony zendt woensdag nieuwe State of Play uit
Dat zou toch wat zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Eindelijk, Bloodborne II announcement.
Kojima.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:17 schreef Evangelion het volgende:
The broadcast will be over 40 minutes long, and feature guest appearances from some of the most talented minds in gaming
[ afbeelding ]
Wie nog meer tho
Bayonetta is tofquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:15 schreef DKUp het volgende:
TEKKEN 8 Players Create The Most INSANE Character Customizations! Scorpion, John Wick, Leon, Ada Won
OH OH OH OH OH OH OH OH OH OH![]()
GET READY FOR THE IRON FIST TOURNAMENT 8![]()
Das toch niet zijn schuld? Dt is jwff kwygolwyquote:Op dinsdag 30 januari 2024 14:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kojima.![]()
![]()
![]()
![]()
Gast maakt inderdaad wel unieke en goede games maar de zogenaamde goden status dat die gozer heeft is wel vermoeiend. Hij kreeg meer tijd bij The Game Awards dan de developers die daadwerkelijk een award hadden gewonnen.
[ afbeelding ]
@Jimboquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heeft iemand hier DBZ Kakarot gespeeld? En zo ja, wat vond je ervan? Ik twijfel namelijk of ik die moet spelen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe PS Plus games voor februari:
Foamstars (PS4/PS5)
Rollerdrome (PS4/PS5)
Steelrising (PS5)
Steelrising is sowieso tof, al gespeeld maar verkocht, maar had spijt gekregen van de verkoop.
Hele toffe Soulslike, maar dan met instelbare moeilijkheidsgraden die je helemaal aan kunt passen.
Bijna vergetenquote:
NEEEE GEEN QTE'S!!!quote:
Voor een SoP is het wel oke. Jammer dat alles al geleaked was.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef Friday12 het volgende:
Het ziet er allemaal zo slecht uit of ben ik de enige die dit denkt?
Ik bedoel meer de kwaliteit van de games zelfquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Voor een SoP is het wel oke. Jammer dat alles al geleaked was.
Veel goeie shit gezien al. Vond Silent Hill spul er tof uitzien, die VR games beide ook erg dik, en eindelijk een goeie trailer voor Dragon's Dogma 2. Judas oftewel Bioshock 4quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef Friday12 het volgende:
Het ziet er allemaal zo slecht uit of ben ik de enige die dit denkt?
Vroeg ik mij dus ook al afquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:34 schreef Evangelion het volgende:
is deel 2 weer pakketjes bezorgen?
Dat had ik ook toen ik deel 1 speelde, maar godverdomme wat raakte het me op den duur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
StateOfMind die de StateOfPlay mistquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Fuch, helemaal vergeten
Straks JijBuis maar eens aanslingeren.
Ik was in de veronderstelling dat het vandaag de 31e wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
StateOfMind die de StateOfPlay mist
Ban! Geen echte PS fanquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Fuch, helemaal vergeten
Straks JijBuis maar eens aanslingeren.
Hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wilde net de PS5 aanslingeren![]()
Dan maar de Series X aan zetten.
Hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wilde net de PS5 aanslingeren![]()
Dan maar de Series X aan zetten.
Geen Days Gone 2 is veel ergerquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer geen Bloodborne II announcement. Volgende keer dan maar.
Die bewaren ze voor de Showcase natuurlijk! Samen met de remake van deel 1 door BluePoint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer geen Bloodborne II announcement. Volgende keer dan maar.
Omdat net nieuwe DLCquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Waarom blijft GOW Ragnarok nog steeds 55,- EUR?
Dat spel is al uit 2022!
Omdat mensen het toch wel betalen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel is al uit 2022!
Wees blij dat je niet in de markt ben voor een Bugatti Veyron.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel is al uit 2022!
Dan zou een exemplaar uit 2006 18 jaar zijn, en dat is legaalquote:
dat is goedkoopquote:
Oef.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zou een exemplaar uit 2006 18 jaar zijn, en dat is legaal![]()
Dat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef wdn het volgende:
Voor de psn+'ers: steelrising is leuk
[..]
dat is goedkoop
https://www.playstation.com/nl-nl/games/god-of-war-ragnarok/
79.99 ...
Helaas komt P3 reload vandaag dus die eerstquote:
Ja op een gegeven moment wordt t weer vintage en dus duurquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in de markt ben voor een Bugatti Veyron.
Zag er een staan voor 1,7 miljoen euro.
Die komt al uit 2006!
Waarom zou je OOIT dat soort spellen in de PSN kopen? Die zijn altijd strontduur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef wdn het volgende:
Voor de psn+'ers: steelrising is leuk
[..]
dat is goedkoop
https://www.playstation.com/nl-nl/games/god-of-war-ragnarok/
79.99 ...
Is Steel Rising een beetje te vergelijken met Lies of P?quote:
SR heeft meer verhaal dan LoP. SR is ook ouder dus dat merk je aan graphics en aan speelstijl.quote:
Ik vond Lies of P echt geweldig en wacht met smacht op de DLCquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:05 schreef wdn het volgende:
[..]
SR heeft meer verhaal dan LoP. SR is ook ouder dus dat merk je aan graphics en aan speelstijl.
Maar ikzelf heb meer van SR genoten dan van LoP.
Klopt, ik vond hem ook leuker dan LoP.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:05 schreef wdn het volgende:
[..]
SR heeft meer verhaal dan LoP. SR is ook ouder dus dat merk je aan graphics en aan speelstijl.
Maar ikzelf heb meer van SR genoten dan van LoP.
kloptquote:
Stranger of Paradise is vrij recent toegevoegd aan PS Plus Extra.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:11 schreef superniger het volgende:
Boh, Horizon Forbidden West + DLC uitgespeeld in 96 uur. Wat een epische game.
[ afbeelding ]
Volgende game is Final Fantasy Stranger of Paradise.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stranger of Paradise is vrij recent toegevoegd aan PS Plus Extra.
Maar bespaar je de moeite, het oogt, voelt en speelt als een hele oude gedateerde PS4 game.
Ik ben er snel weer mee gestopt.
Ik moet zeggen, nu ik er gameplay van gezien heb, ziet het er echt niet zo slecht uit als men het doet voorkomen. Wellicht geef ik deze later een kans.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:32 schreef DKUp het volgende:
Arkham verse verneukt bedankt Rocksteady
Oh ja spelen ga ik het nog wel een keer doen maar nadat de offline modus er is en een deep sale.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, nu ik er gameplay van gezien heb, ziet het er echt niet zo slecht uit als men het doet voorkomen. Wellicht geef ik deze later een kans.
Van wat ik gezien heb is solo een valide optie om te spelen. Je kan ten alle tijde wisselen tussen de 4 leden. Of bedoel je echt offline play?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja spelen ga ik het nog wel een doen maar nadat de offline modus er is en een deel sale.
Echt offline en dat komt later.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb is solo een valide optie om te spelen. Je kan ten alle tijde wisselen tussen de 4 leden. Of bedoel je echt offline play?
Over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:40 schreef DKUp het volgende:
Nou best raar dat een Sonic remaster en een Until Dawn remaster mij meer doen.
Ik ben dol op de Batman Arkham games. Dit is niet eens heel slecht, maar in contrast met Batman Arkham wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
150gb, wtfquote:
Ik heb een playthrough gezien. Het is interessant maar eigenlijk niet meer dan een walking sim.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Stille Heuvels het Korte Bericht is nu trouwens gratis naar beneden te laden zag ik
Ach het is gratischquote:Op zondag 4 februari 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een playthrough gezien. Het is interessant maar eigenlijk niet meer dan een walking sim.
Ga er niet voor opblijven, zie het morgen wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:18 schreef Evangelion het volgende:
Straks om 00:30 FFVII State of Play en daarna demo
Maarja, deel 2 van een remake, wat moet je daar nou nog van zien behalve spoilers.
Het origineel bedoel je?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga er niet voor opblijven, zie het morgen wel.
Heb de originelen nooit gespeeld vroeger.
Alle Final Fantasy games voor FF14quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het origineel bedoel je?
Ik ook, alleen niet allemaal uitgespeeld. Deel 6 en 7 zeker wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alle Final Fantasy games voor FF14![]()
Klopt. Maar zo erg vond ik het toen niet. Nu is het te langzaamquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens mij was alles van FF vroegah turn based toch?
Daar heb ik altijd een enorme teringhekel aan gehad
Veel jrpg's gebruiken het nu nog.quote:
Conditional Turn Based (FFX) of gewoon klassiek turn based zijn het best.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo erg vond ik het toen niet. Nu is het te langzaam
Builders?quote:
XIIquote:
Potdosie wat een lap aan Gb!quote:
Heerlijk, in alle rust dingen doen. XCOMquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veel jrpg's gebruiken het nu nog.
Absolute no-go/dealbreaker voor mij
Geen idee, is er al een definitie trilogy edition zodat ik het hele verhaal aan een stuk kan spelen?quote:
De GOAT-platformer blijft op PS!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Blijkbaar gaat Microsoft third party en komen Xbox games naar Playstation, of zo? Het boeit me niet enorm want saaie games, maar lol.
40% van het Blizzard Activision King personeel is ontslagenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De GOAT-platformer blijft op PS!
[ afbeelding ]
Only the strong survive.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Elke dag is Tifa-dag behalve vandaag
[ twitter ]
Amen broeder. Laatst XCOM 2 weer uitgespeeld, ditmaal met alleen SPARKS. Duurt even voor ze allemaal maxed out zijn maar super vermakelijke runquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk, in alle rust dingen doen. XCOM
Zeker, maar ik heb helemaal geen PlayStation.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Amen broeder. Laatst XCOM 2 weer uitgespeeld, ditmaal met alleen SPARKS. Duurt even voor ze allemaal maxed out zijn maar super vermakelijke run
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard op legendaryEn geen Iron Man mode want fuck Iron Man mode.
@:Monolith vindt dit ook leuk
Toevallig net begonnen met Midnight Suns, zelfde makers, redelijk licht verteerbare game alleen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Amen broeder. Laatst XCOM 2 weer uitgespeeld, ditmaal met alleen SPARKS. Duurt even voor ze allemaal maxed out zijn maar super vermakelijke run
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard op legendaryEn geen Iron Man mode want fuck Iron Man mode.
@:Monolith vindt dit ook leuk
Wel gedownload, maar leek me echt een game voor mijn zoontje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen Foamstars al een kans gegeven?
Enige dat ik wil dat ze nu aanpassen is dat je kan boarden en foam spuiten op het zelfde moment.
Gedownload, paar rondjes gelopen maar blijkbaar komt er op 21 februari meer content dus ik speel hem dan wel.quote:
Ja er komt weinig interessants meer uit die koker, Chimera Squad hadden ze wel een volwaardige game/spinoff franchise van mogen makenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toevallig net begonnen met Midnight Suns, zelfde makers, redelijk licht verteerbare game alleen.
Toevallig 100+ uur in gestopt om alle achievements te halen. Blijft gewoon een fijne game.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toevallig net begonnen met Midnight Suns, zelfde makers, redelijk licht verteerbare game alleen.
Dat hele kaart battle systeem heeft me doen beslissen deze niet te kopen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gefelicteerd met je dooie doosquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Elke dag is Tifa-dag behalve vandaag
[ twitter ]
Eerder youtube en tiktok generatie: alles moet snel en meteen en zonder na te denkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Snowflake generatie gespot.
Succes met je cito toets dit jaar!
Final werd al kut toen het nog turnbased was. Ik blijf erbij dat er na X geen echte Final meer is geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:35 schreef Ang3l het volgende:
BG3 heeft ook turn based, stoor ik me niet aan
In sommige games werkt t, in andere niet.
Maar de redenering dat FF altijd turn based was en dus dat moet blijven vind ik lariekoek.
Al wordt het er wel een iets ander spel door.
Gevechten zijn een stuk minder strategisch en gewoon hack 'n slash geworden voor het grootste deel.
15 vind ik best leukquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final werd al kut toen het nog turnbased was. Ik blijf erbij dat er na X geen echte Final meer is geweest.
#grumpyoldman
Die vond ik ook wel okay, zelfs op launch toen het nog maar een halve game was. Het was echter geen Final Fantasy zoals ik mee opgegroeid ben.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
15 vind ik best leuk
Ik vond 16 best leuk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final werd al kut toen het nog turnbased was. Ik blijf erbij dat er na X geen echte Final meer is geweest.
#grumpyoldman
Ik kan me NIETS herinneren van XVI, behalve dat je in ifriet verandert als je boos wordt, en dat er een hont in meespeelt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 16 best leuk.
Dan nog steeds was dat niet fantastisch geweldig leuk zoals ik het vroeger vond (maar ik ben ook veranderd en meer verwend), maar zeker leuk genoeg.
Mwah, de battles zijn redelijk simpel, movement/cover bestaat ook niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hele kaart battle systeem heeft me doen beslissen deze niet te kopen.
Superheld fan, donker genre ook, maar dat battle systeem? Is het wat?
Ik vond die eidolon (of hoe ze ook al weer hier heten) battles wel erg epic gedaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me NIETS herinneren van XVI, behalve dat je in ifriet verandert als je boos wordt, en dat er een hont in meespeelt.
Totaal nietszeggende game en de grootste teleurstelling sinds de geboorte van Dre junior.
Omdat CoD.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:49 schreef NoFoksGiven het volgende:
Hoevaak blijft COD MW3 updates doen, dacht gister even een uurtje te knallen, weer een update waardoor je niet online kunt gamen...
Zo spijtig inderdaad, ben blij dat ik deze nog niet heb gehaald.. Zal pas over een paar jaar een poging wagen, tot nu toe staat deze niet hoog in mijn wishlist..quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan me NIETS herinneren van XVI, behalve dat je in ifriet verandert als je boos wordt, en dat er een hont in meespeelt.
Totaal nietszeggende game en de grootste teleurstelling sinds de geboorte van Dre junior.
CoC is best een interessante game. Ik speel die op PC en het is een prima tussendoortjequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Kaizen_ het volgende:
Ondertussen alweer 3 jaar te laat, maar de afgelopen weken heb ik me ontzettend vermaakt met Immortals: Fenyx Rising! Geweldig spel, zeker als je interesse hebt in de Griekse mythology. De 8 euro dik en dubbel waard.![]()
Verwacht me nog wel een flink aantal weken te vermaken met het spel, ben geeneens halverwege. Op de wachtlijst staat Call Of Cthulhu. Was in de aanbieding voor 5EUR, die kon ik niet laten liggen.
Goed om te horen! Ik verwacht geen perfect spel, maar hou zeker van de sfeer en mythology eromheen. Heb je The Sinking City ook gespeeld?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CoC is best een interessante game. Ik speel die op PC en het is een prima tussendoortje
Dat is 1 van mijn favoriete gamesquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:20 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Goed om te horen! Ik verwacht geen perfect spel, maar hou zeker van de sfeer en mythology eromheen. Heb je The Sinking City ook gespeeld?
Immortals Fenix Rising was idd een hele leuke game jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Kaizen_ het volgende:
Ondertussen alweer 3 jaar te laat, maar de afgelopen weken heb ik me ontzettend vermaakt met Immortals: Fenyx Rising! Geweldig spel, zeker als je interesse hebt in de Griekse mythology. De 8 euro dik en dubbel waard.![]()
Verwacht me nog wel een flink aantal weken te vermaken met het spel, ben geeneens halverwege. Op de wachtlijst staat Call Of Cthulhu. Was in de aanbieding voor 5EUR, die kon ik niet laten liggen.
Die Eikon battles waren ontzettend tofquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die eidolon (of hoe ze ook al weer hier heten) battles wel erg epic gedaan.
En het was gewoon leuk na al die tijd weer eens zoiets te doen.
Game of Thrones setting ook wel weer eens leuk t.o.v. al die mecha scifi van de laatste tijd.
Keuze tussen Boyband emo 15 en Solo emo 16 kan ik niet echt maken.
Beide "prima".
Naja, dat is een beetje onzinquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef over_hedge het volgende:
Fenix Risingmeest saaie open wereld game ooit
Ik vond er echt niks grappigs aan en mijn grootste miskoop van de ps5quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, dat is een beetje onzinHet was best grappig zelfs.
Kan natuurlijk altijd, dan zijn we het gewoon niet eensquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vond er echt niks grappigs aan en mijn grootste miskoop van de ps5
enige voordeel is dat het ubi is. Dus wel met leuke korting vrij kort na de release heb kunnen kopen
Ik heb deze:quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:51 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Nice, goed te horen dat dat een tof spel is. Die hou ik ook in de gaten.
Lovecraft is ook errug gaaf, heb met trots ook onderstaan boek in de kast staan:
[ afbeelding ]
Die vond ik idd erg leuk! Verhaal, mythologie, gameplay, humorquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Kaizen_ het volgende:
40% ja hoor waar heb je dat gelezenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
40% van het Blizzard Activision King personeel is ontslagen
Heel veel franchises zullen we vast niet meer terug zien![]()
Dat verbaast me dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vond ik idd erg leuk! Verhaal, mythologie, gameplay, humor
Blijkt 8% te zijn, inclusief ontslagen bij Zenimax en Xbox zelf.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
40% ja hoor waar heb je dat gelezen
Heb CoC ook gespeeld, vond het een prima spel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Kaizen_ het volgende:
Is best forst, maar ik verwacht dat het getalenteerde mensen zijn die zo weer een baan hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijkt 8% te zijn, inclusief ontslagen bij Zenimax en Xbox zelf.
Microsoft heeft namelijk aangekondigd dat er deze week 1900 werknemers worden ontslagen bij Activision Blizzard, Xbox en ZeniMax. De spaanders zullen voornamelijk vallen bij de nieuw overgenomen uitgever.
In totaal zal ongeveer acht procent worden geschrapt van alle banen bij Microsoft Gaming, dat 22.000 medewerkers in totaal kent.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-activision-blizzard
Snotverquote:
quote:
quote:
quote:[..]
Snotver
8% is letterlijk niets.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijkt 8% te zijn, inclusief ontslagen bij Zenimax en Xbox zelf.
Microsoft heeft namelijk aangekondigd dat er deze week 1900 werknemers worden ontslagen bij Activision Blizzard, Xbox en ZeniMax. De spaanders zullen voornamelijk vallen bij de nieuw overgenomen uitgever.
In totaal zal ongeveer acht procent worden geschrapt van alle banen bij Microsoft Gaming, dat 22.000 medewerkers in totaal kent.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-activision-blizzard
Toys for Bob was 40% excuses, dacht Activision te hebben gelezen maar het clubje van Crash, Spyro etc.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
40% ja hoor waar heb je dat gelezen
Wacht op de Days of Play in juni, dan krijg je aanbiedingen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Zat even te kijken voor spellen die ik voor de 5 nog wel hebben. Dacht Ratchet & Clank is wel leuk, is ook al een tijdje uit dus zal wel niet zo duur meer zijn ... is het zo'n beetje het duurste spel dat je kunt vinden
Hmm, in de tussentijd nog even wat anders spelen danquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wacht op de Days of Play in juni, dan krijg je aanbiedingen.
Wel de beste PS5 exclusive als je het mij vraagtquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Zat even te kijken voor spellen die ik voor de 5 nog wel hebben. Dacht Ratchet & Clank is wel leuk, is ook al een tijdje uit dus zal wel niet zo duur meer zijn ... is het zo'n beetje het duurste spel dat je kunt vinden
Zit ie niet in PS+ Extra? Je kan ook dat voor 2/3 maanden nemen. Ze hebben nu zelfs een aanbieding voor nieuwe mensen dacht ik.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil hem graag op disc hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zit ie niet in PS+ Extra? Je kan ook dat voor 2/3 maanden nemen. Ze hebben nu zelfs een aanbieding voor nieuwe mensen dacht ik.
Ah, ik heb hem wel op disc denk ik. Je kan die wel overnemen als die niet per se nieuw hoeft te zijn.quote:
Ik zal het in mijn hoofd houden, probeer de backlog op de PS5 een beetje te beperkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem wel op disc denk ik. Je kan die wel overnemen als die niet per se nieuw hoeft te zijn.
Ik zei het hequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:29 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren 2 uurtjes de FF demo gespeeld tot ik helaas moest stoppen, hopelijk vanmiddag verder.
Begreep dat er op 21 februari nieuwe content naar de demo kwam, maar die laat ik links liggen, want ik wil niet teveel zien al tot de release.
Daarna snel nog even Silent Hill the Short Message spelen en de Alan Wake 2 trial, om plaats te maken op de harde schijf.
En daarna verder met Terminator (die overigens erg leuk is).
An update on the state of Toys for Bobquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toys for Bob was 40% excuses, dacht Activision te hebben gelezen maar het clubje van Crash, Spyro etc.
8% is Xbox
Waarom doen ze er dan ook 2 beren in. Die bijna het zelfde zijn. Had dan BoB er in gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:09 schreef Evangelion het volgende:
Ik dacht dat Leroy populair was in T7
[ afbeelding ]
Dat is qua development tijd toch geen goede vergelijking.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom doen ze er dan ook 2 beren in. Die bijna het zelfde zijn. Had dan BoB er in gedaan
Wat? Daar heb je geen idee van. Ik ook niet. Maar jij net zo goed ook niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat is qua development tijd toch geen goede vergelijking.
Het is niet Panda of Bob, maar Panda of anders gewoon een character slot minder.
Ja klopt, het zal zeker meespelen dat een model swap (Panda) minder werk is maar in hoeverre dat weten we niet. Het is ook een balans tussen genoeg populaire characters in base game en DLC hebben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat? Daar heb je geen idee van. Ik ook niet. Maar jij net zo goed ook niet.
Denk eerder dat ze van te voren hebben gezegd we willen x aantal characters bij release. En X aantal als dlcs.
Dus dan kan het prima dat bob er in kon ipv panda.
Maar nee zeker zeggen kan ik het niet nee. Maar maakt van de rest ook niet zoveel uitPunt was meer dat ik BoB terug wil
En die beren me gestolen kunnen worden
LEKKER ONTOPIC WEER STATE.quote:
beste besluit van 2022 is toch wel geweest om geen kutgames meer te spelen puur voor de platinumsquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:15 schreef superniger het volgende:
Voor de trophy hunters.
In 2 uur heb je platinum.
Police Stories is leuk voor 5 Euro. Die ga ik nog kopen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Zat even te kijken voor spellen die ik voor de 5 nog wel hebben.
Lijkt net alsof hij die review niet aanbeveeltquote:
Ik heb gewoon de summary gekeken die bij de demo van Rebirth zatquote:Op maandag 19 februari 2024 08:13 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren de 2e playthrough van de Final Fantasy 7 Remake uitgespeeld, om weer in het verhaal te komen.
Was even kwijt hoe dat ook alweer zat met de Ancients, Aerith en Sephiroth en zo.
Vanavond die Yuffie dlc doen en dan ben ik klaar voor Rebirth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |