quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe PS Plus games voor februari:
Foamstars (PS4/PS5)
Rollerdrome (PS4/PS5)
Steelrising (PS5)
Steelrising is sowieso tof, al gespeeld maar verkocht, maar had spijt gekregen van de verkoop.
Hele toffe Soulslike, maar dan met instelbare moeilijkheidsgraden die je helemaal aan kunt passen.
Bijna vergetenquote:
NEEEE GEEN QTE'S!!!quote:
Voor een SoP is het wel oke. Jammer dat alles al geleaked was.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef Friday12 het volgende:
Het ziet er allemaal zo slecht uit of ben ik de enige die dit denkt?
Ik bedoel meer de kwaliteit van de games zelfquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Voor een SoP is het wel oke. Jammer dat alles al geleaked was.
Veel goeie shit gezien al. Vond Silent Hill spul er tof uitzien, die VR games beide ook erg dik, en eindelijk een goeie trailer voor Dragon's Dogma 2. Judas oftewel Bioshock 4quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef Friday12 het volgende:
Het ziet er allemaal zo slecht uit of ben ik de enige die dit denkt?
Vroeg ik mij dus ook al afquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:34 schreef Evangelion het volgende:
is deel 2 weer pakketjes bezorgen?
Dat had ik ook toen ik deel 1 speelde, maar godverdomme wat raakte het me op den duur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
StateOfMind die de StateOfPlay mistquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Fuch, helemaal vergeten
Straks JijBuis maar eens aanslingeren.
Ik was in de veronderstelling dat het vandaag de 31e wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
StateOfMind die de StateOfPlay mist
Ban! Geen echte PS fanquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Fuch, helemaal vergeten
Straks JijBuis maar eens aanslingeren.
Hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wilde net de PS5 aanslingeren![]()
Dan maar de Series X aan zetten.
Hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wilde net de PS5 aanslingeren![]()
Dan maar de Series X aan zetten.
Geen Days Gone 2 is veel ergerquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer geen Bloodborne II announcement. Volgende keer dan maar.
Die bewaren ze voor de Showcase natuurlijk! Samen met de remake van deel 1 door BluePoint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer geen Bloodborne II announcement. Volgende keer dan maar.
Omdat net nieuwe DLCquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Waarom blijft GOW Ragnarok nog steeds 55,- EUR?
Dat spel is al uit 2022!
Omdat mensen het toch wel betalen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel is al uit 2022!
Wees blij dat je niet in de markt ben voor een Bugatti Veyron.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel is al uit 2022!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |