Dat had ik ook toen ik deel 1 speelde, maar godverdomme wat raakte het me op den duur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
StateOfMind die de StateOfPlay mistquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Fuch, helemaal vergeten
Straks JijBuis maar eens aanslingeren.
Ik was in de veronderstelling dat het vandaag de 31e wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
StateOfMind die de StateOfPlay mist
Ban! Geen echte PS fanquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Fuch, helemaal vergeten
Straks JijBuis maar eens aanslingeren.
Hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wilde net de PS5 aanslingeren![]()
Dan maar de Series X aan zetten.
Hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wilde net de PS5 aanslingeren![]()
Dan maar de Series X aan zetten.
Geen Days Gone 2 is veel ergerquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer geen Bloodborne II announcement. Volgende keer dan maar.
Die bewaren ze voor de Showcase natuurlijk! Samen met de remake van deel 1 door BluePoint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer geen Bloodborne II announcement. Volgende keer dan maar.
Omdat net nieuwe DLCquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Waarom blijft GOW Ragnarok nog steeds 55,- EUR?
Dat spel is al uit 2022!
Omdat mensen het toch wel betalen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel is al uit 2022!
Wees blij dat je niet in de markt ben voor een Bugatti Veyron.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel is al uit 2022!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |