SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Issie uit al?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rebirth remaster remake replaystation
2e run als The Dark Urge.quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:27 schreef Ang3l het volgende:
O dan denk ik dat ik weet wat ik na Baldur's Gate ga doen
Uitgespeeld, maar met ene tweede run starten kan me nog wel een maand zoet houden gok ik.
Ja die ben ik dus ook eentje opgestartquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
2e run als The Dark Urge.![]()
maar niet gelijk. Later dit jaar.
Best mooi dat Tekken 8, FF VII Rebirth en Star Wars Outlaws er dit jaar het meest boeiend uitzien. Voor de rest zie ik op alle platformen niks. Hoewel de Switch opvolger binnenkort komtquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rebirth remaster remake replaystation
Bij sommige offline games niet. Je moet soms wel een update downloaden voor je kan spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet ik mijn netwerk + account online instellen om überhaupt een spel vanaf een disc te kunnen zpelen
Morgen stap ik over naar een andere provider dan maar instellenquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij sommige offline games niet. Je moet soms wel een update downloaden voor je kan spelen.
Ligt aan het spel. Bijvoorbeeld Call of Duty heeft op de schijf enkel een bestandje van 76Mb waardoor je het (digitale) spel kan spelen. Je moet dan dus eerst de game downloaden ook al heb je het schijfje.quote:Op donderdag 25 januari 2024 18:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet ik mijn netwerk + account online instellen om überhaupt een spel vanaf een disc te kunnen zpelen
Het is zo'n goedkoop golf spel. Ik zie morgen wel effe.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt aan het spel. Bijvoorbeeld Call of Duty heeft op de schijf enkel een bestandje van 76Mb waardoor je het (digitale) spel kan spelen. Je moet dan dus eerst de game downloaden ook al heb je het schijfje.
Everybody's Golfquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is zo'n goedkoop golf spel. Ik zie morgen wel effe.
3d golf ofzoietsquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Everybody's Golf
Weer zo'n leuke exclusive uit Japan KAPOET gemaakt door Sony
En maar zeuren dat AAAA games development zo duur is![]()
AAAA gamingquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Everybody's Golf
Weer zo'n leuke exclusive uit Japan KAPOET gemaakt door Sony
En maar zeuren dat AAAA games development zo duur is![]()
COD MWIII was juist kut, je moest tig keer van alles downloaden en updaten voordat je offline kon spelen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:12 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt aan het spel. Bijvoorbeeld Call of Duty heeft op de schijf enkel een bestandje van 76Mb waardoor je het (digitale) spel kan spelen. Je moet dan dus eerst de game downloaden ook al heb je het schijfje.
Die gasten bij cod hebben nooit gehoord van compressie ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:06 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
COD MWIII was juist kut, je moest tig keer van alles downloaden en updaten voordat je offline kon spelen.
Post mainsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Post mainsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag met deze drie gespeeld.
Leo en Law speelde ik normaal ook mee. Claudio vorig jaar geprobeerd in Tekken 7 ook best prima.
Armor King (zal wel in season 2 komen) en Eddy zijn zo populair en niet belangrijk voor het verhaal door ze lekker als DLC te maken. Azucena ziet er wel interessant uit met een MMA fightning stijl.
Alisa, Jack-8 en Kuma/Panda mogen van mij vertrekken.
Asuka eigenlijk ook wel doordat Jun er weer is.
Armor King, Miguel, Fahkuram/Bruce, Bob, Julia en Anna er nog bij en ik zou niemand missen.
Grafisch ziet het er lekker uit in 1440P en UE5.
[ Bericht 13% gewijzigd door DKUp op 27-01-2024 22:15:17 ]SOONY
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:53 schreef DKUp het volgende:
Kuma/Panda moeten alleen al blijven omdat ze sommige mensen zwaar butthurt maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag met deze drie gespeeld.
Leo en Law speelde ik normaal ook mee. Claudio vorig jaar geprobeerd in Tekken 7 ook best prima.
Armor King (zal wel in season 2 komen) en Eddy zijn zo populair en niet belangrijk voor het verhaal door ze lekker als DLC te maken. Azucena ziet er wel interessant uit met een MMA fightning stijl.
Alisa, Jack-8 en Kuma/Panda mogen van mij vertrekken.
Asuka eigenlijk ook wel doordat Jun er weer is.
Armor King, Miguel, Fahkuram/Bruce, Bob, Julia en Anna er nog bij en ik zou niemand missen.
Grafisch ziet het er lekker uit in 1440P en UE5.
"mijn main zit er niet in maar wel 2 slots voor beren REEEEEEEEEEE"
Goede eerste 3 al vind ik Paul wel onherkenbaar zonder zijn oude haar.
Je kan gewoon met Paul zijn oude haar en outfits (outfit 4 en 5 volgens mij) spelenquote:Op zondag 28 januari 2024 00:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kuma/Panda moeten alleen al blijven omdat ze sommige mensen zwaar butthurt maken.
"mijn main zit er niet in maar wel 2 slots voor beren REEEEEEEEEEE"
Goede eerste 3 al vind ik Paul wel onherkenbaar zonder zijn oude haar.
Helaas ziet die er dan nog uit een als een roided mongeloidquote:Op zondag 28 januari 2024 09:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan gewoon met Paul zijn oude haar en outfits (outfit 4 en 5 volgens mij) spelen
Gaat mij erom dat ze er allemaal uitzien alsof ze 10 jaar aan de steroids hebben gezeten. Allemaal overdreven gespierd. Law behoort niet hetzelfde lichaam te hebben als een worstelaar. De build is verkeerd.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Je kan ook gewoon hun shirt aanlaten he. Je hoeft niet naar half naakte mannen te kijken.
Ja het is best raar hoor. Maar als de gameplay leuk is. Dan kan het me van de rest vrij weinig schelenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat ze er allemaal uitzien alsof ze 10 jaar aan de steroids hebben gezeten. Allemaal overdreven gespierd. Law behoort niet hetzelfde lichaam te hebben als een worstelaar. De build is verkeerd.
Maar ik zal wel de enige zijn die me eraan stoort.
De gameplay is nooit niet leuk geweest in Tekkenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja het is best raar hoor. Maar als de gameplay leuk is. Dan kan het me van de rest vrij weinig schelen
Gewoon met vrouwen spelenquote:Op zondag 28 januari 2024 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Je kan ook gewoon hun shirt aanlaten he. Je hoeft niet naar half naakte mannen te kijken.
FUT is nog wel een level erger.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:56 schreef Drankster het volgende:
Fighting games zijn sowieso kut. Al helemaal met de miljoen season passes, DLC personages en verschillende uitgaves van dezelfde game over de jaren heen.
Net zo dom als als FUT.
Ez pass.
Nee wel mee eenns en ik zag er ook wel meer klachten over.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat ze er allemaal uitzien alsof ze 10 jaar aan de steroids hebben gezeten. Allemaal overdreven gespierd. Law behoort niet hetzelfde lichaam te hebben als een worstelaar. De build is verkeerd.
Eensquote:Op zondag 28 januari 2024 14:56 schreef Drankster het volgende:
Fighting games zijn sowieso kut. Al helemaal met de miljoen season passes, DLC personages en verschillende uitgaves van dezelfde game over de jaren heen.
Net zo dom als als FUT.
Ez pass.
Skills 🤔quote:Op zondag 28 januari 2024 16:50 schreef DKUp het volgende:
In tijden niet zo gelachen in het PlayStation-topic bedankt hiervoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja sowieso niet erg inclusief van MMarasu om alleen mannen te postenquote:
Dat walgelijke genre mag een pijnlijke dood sterven en extreem snelquote:Op zondag 28 januari 2024 16:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Skills 🤔
Soulslike entered the chat
Niet eens genderfluide Leoquote:Op zondag 28 januari 2024 16:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja sowieso niet erg inclusief van MMarasu om alleen mannen te posten
quote:Op zondag 28 januari 2024 16:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat walgelijke genre mag een pijnlijke dood sterven en extreem snel
Ik vind het gewoon totaal niet leuk. Genre zorgde ervoor dat mijn zin in games flink afnam.quote:
Zeg niet dat het een slecht spel is zeker niet maar ik mis wel verschillende modes zoals team battle die idd leuk zijn voor op de bank met vrienden. Maar dat soort modus worden tegenwoordig niet meer in spellen gestopt want tja je kan online waarom zou je dan irl tegen elkaar willen spelenquote:Op zondag 28 januari 2024 16:50 schreef DKUp het volgende:
In tijden niet zo gelachen in het PlayStation-topic bedankt hiervoor!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tekken Souls spin-off: let’s go!quote:Op zondag 28 januari 2024 16:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat walgelijke genre mag een pijnlijke dood sterven en extreem snel
Vond de demo best vermakelijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:59 schreef Evangelion het volgende:
Vervelende stemmen, dat wordt Japanse voice acting.
Ik zie gewoon een groepje gemiddelde fok!kers daar staan.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
State of Play eventueel rond 31-1 t/m 2-2quote:@Shpeshal_Nick
·
Volgen
On the 31st (roughly), Ronins will Rise, we’ll die stranded, have a rebirth and Kojima will fulfil his dream. Sonic will live in the shadow of his generation while the hills will remain silent until the dawn when you’ll need to catch the metro. Just don’t be a Judas about it.
9:17 p.m. · 28 jan. 2024
Vette shit welquote:Op zondag 28 januari 2024 17:59 schreef Evangelion het volgende:
Vervelende stemmen en cringey quotes, dat wordt Japanse voice acting.
Mwah, meer Tales of. Maar goed, even afwachten wat de meningen worden. Ken de franchise verder niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 07:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een klassieke FF.
Ik ben het niet snel met je eens en ik kijk graag naar zulke lijven, MAAR ik dacht wel ff dat ik naar een cheap online copy/paste low budget haast klusje aan het kijken was, dit plaatjequote:Op zondag 28 januari 2024 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
Tekken 8wat een flater
Alle mannelijke characters hebben hetzelfde body type, volledig ROIDED ala Gears of War
[ afbeelding ]
Wat zien Law, Paul Phoenix en Steve er belachelijk uit. En hoe lame is het dat ze letterlijk allemaal dezelfde physieke appearance hebben.. Lazy devs of?
Law behoort snel en lenig te zijn, ala Bruce Lee. Wel gespierd maar slank en snel.
Paul Phoenix was ook altijd redelijk slank, ziet er nu ook uit als een gespierde zwerver.
Daarnaast weinig tot geen single player modes naast de story mode. Geen survival, geen time attack, geen team battle, geen Tekken Force mode. Ja arcade quest met die gare chibi's.... Zzzz
Nee wel een gare Tekken Ball mode, wie gaat dat nou spelen na 5x
Verder speelt het wel goed, maar daar zat imo nooit het probleem. Al moet ik zeggen dat het overdreven leunen op specials , rage en heat, mij persoonlijk tegen staat. Dat soort shit zat namelijk nooit in Tekken, dat is meer een Street Fighter ding.
Story mode neemt zichzelf veeeeeeeeeeel te serieus. Ik ben overigens ook wel klaar met die mishima's, echt de meest boring characters in Tekken.
Dit is voor mij peak tekken
Niks mis met een klassieke FFquote:Op maandag 29 januari 2024 07:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een klassieke FF.
Alleen jammer dat het online gedeelte niet meer werkt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oke, kan Everybody's Golf wel aanraden iig
Ben benieuwd!quote:
Ik ga niet eens kijkenquote:
Ik vond het wel tof dat ze iets nieuws probeerden. Al moet ik hem nog spelenquote:Op maandag 29 januari 2024 19:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens hoor, ik had ook helemaal geen zin in final Fantasy may Cry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |