Ik heb deze:quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:51 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Nice, goed te horen dat dat een tof spel is. Die hou ik ook in de gaten.
Lovecraft is ook errug gaaf, heb met trots ook onderstaan boek in de kast staan:
[ afbeelding ]
Die vond ik idd erg leuk! Verhaal, mythologie, gameplay, humorquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Kaizen_ het volgende:
Ondertussen alweer 3 jaar te laat, maar de afgelopen weken heb ik me ontzettend vermaakt met Immortals: Fenyx Rising! Geweldig spel, zeker als je interesse hebt in de Griekse mythology. De 8 euro dik en dubbel waard.![]()
40% ja hoor waar heb je dat gelezenquote:Op woensdag 7 februari 2024 17:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
40% van het Blizzard Activision King personeel is ontslagen
Heel veel franchises zullen we vast niet meer terug zien![]()
Dat verbaast me dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 8 februari 2024 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vond ik idd erg leuk! Verhaal, mythologie, gameplay, humor
Blijkt 8% te zijn, inclusief ontslagen bij Zenimax en Xbox zelf.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
40% ja hoor waar heb je dat gelezen
Heb CoC ook gespeeld, vond het een prima spel.quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Kaizen_ het volgende:
Ondertussen alweer 3 jaar te laat, maar de afgelopen weken heb ik me ontzettend vermaakt met Immortals: Fenyx Rising! Geweldig spel, zeker als je interesse hebt in de Griekse mythology. De 8 euro dik en dubbel waard.![]()
Verwacht me nog wel een flink aantal weken te vermaken met het spel, ben geeneens halverwege. Op de wachtlijst staat Call Of Cthulhu. Was in de aanbieding voor 5EUR, die kon ik niet laten liggen.
Is best forst, maar ik verwacht dat het getalenteerde mensen zijn die zo weer een baan hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijkt 8% te zijn, inclusief ontslagen bij Zenimax en Xbox zelf.
Microsoft heeft namelijk aangekondigd dat er deze week 1900 werknemers worden ontslagen bij Activision Blizzard, Xbox en ZeniMax. De spaanders zullen voornamelijk vallen bij de nieuw overgenomen uitgever.
In totaal zal ongeveer acht procent worden geschrapt van alle banen bij Microsoft Gaming, dat 22.000 medewerkers in totaal kent.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-activision-blizzard
Snotverquote:
quote:
quote:
quote:[..]
Snotver
8% is letterlijk niets.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Blijkt 8% te zijn, inclusief ontslagen bij Zenimax en Xbox zelf.
Microsoft heeft namelijk aangekondigd dat er deze week 1900 werknemers worden ontslagen bij Activision Blizzard, Xbox en ZeniMax. De spaanders zullen voornamelijk vallen bij de nieuw overgenomen uitgever.
In totaal zal ongeveer acht procent worden geschrapt van alle banen bij Microsoft Gaming, dat 22.000 medewerkers in totaal kent.
https://www.xgn.nl/nieuws(...)-activision-blizzard
Toys for Bob was 40% excuses, dacht Activision te hebben gelezen maar het clubje van Crash, Spyro etc.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
40% ja hoor waar heb je dat gelezen
Wacht op de Days of Play in juni, dan krijg je aanbiedingen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Zat even te kijken voor spellen die ik voor de 5 nog wel hebben. Dacht Ratchet & Clank is wel leuk, is ook al een tijdje uit dus zal wel niet zo duur meer zijn ... is het zo'n beetje het duurste spel dat je kunt vinden
Hmm, in de tussentijd nog even wat anders spelen danquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wacht op de Days of Play in juni, dan krijg je aanbiedingen.
Wel de beste PS5 exclusive als je het mij vraagtquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Zat even te kijken voor spellen die ik voor de 5 nog wel hebben. Dacht Ratchet & Clank is wel leuk, is ook al een tijdje uit dus zal wel niet zo duur meer zijn ... is het zo'n beetje het duurste spel dat je kunt vinden
Zit ie niet in PS+ Extra? Je kan ook dat voor 2/3 maanden nemen. Ze hebben nu zelfs een aanbieding voor nieuwe mensen dacht ik.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil hem graag op disc hebbenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 00:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zit ie niet in PS+ Extra? Je kan ook dat voor 2/3 maanden nemen. Ze hebben nu zelfs een aanbieding voor nieuwe mensen dacht ik.
Ah, ik heb hem wel op disc denk ik. Je kan die wel overnemen als die niet per se nieuw hoeft te zijn.quote:
Ik zal het in mijn hoofd houden, probeer de backlog op de PS5 een beetje te beperkenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah, ik heb hem wel op disc denk ik. Je kan die wel overnemen als die niet per se nieuw hoeft te zijn.
Ik zei het hequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:29 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren 2 uurtjes de FF demo gespeeld tot ik helaas moest stoppen, hopelijk vanmiddag verder.
Begreep dat er op 21 februari nieuwe content naar de demo kwam, maar die laat ik links liggen, want ik wil niet teveel zien al tot de release.
Daarna snel nog even Silent Hill the Short Message spelen en de Alan Wake 2 trial, om plaats te maken op de harde schijf.
En daarna verder met Terminator (die overigens erg leuk is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |