Eerder youtube en tiktok generatie: alles moet snel en meteen en zonder na te denkenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Snowflake generatie gespot.
Succes met je cito toets dit jaar!
Final werd al kut toen het nog turnbased was. Ik blijf erbij dat er na X geen echte Final meer is geweest.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:35 schreef Ang3l het volgende:
BG3 heeft ook turn based, stoor ik me niet aan
In sommige games werkt t, in andere niet.
Maar de redenering dat FF altijd turn based was en dus dat moet blijven vind ik lariekoek.
Al wordt het er wel een iets ander spel door.
Gevechten zijn een stuk minder strategisch en gewoon hack 'n slash geworden voor het grootste deel.
15 vind ik best leukquote:Op donderdag 8 februari 2024 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final werd al kut toen het nog turnbased was. Ik blijf erbij dat er na X geen echte Final meer is geweest.
#grumpyoldman
Die vond ik ook wel okay, zelfs op launch toen het nog maar een halve game was. Het was echter geen Final Fantasy zoals ik mee opgegroeid ben.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
15 vind ik best leuk
Ik vond 16 best leuk.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final werd al kut toen het nog turnbased was. Ik blijf erbij dat er na X geen echte Final meer is geweest.
#grumpyoldman
Ik kan me NIETS herinneren van XVI, behalve dat je in ifriet verandert als je boos wordt, en dat er een hont in meespeelt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond 16 best leuk.
Dan nog steeds was dat niet fantastisch geweldig leuk zoals ik het vroeger vond (maar ik ben ook veranderd en meer verwend), maar zeker leuk genoeg.
Mwah, de battles zijn redelijk simpel, movement/cover bestaat ook niet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hele kaart battle systeem heeft me doen beslissen deze niet te kopen.
Superheld fan, donker genre ook, maar dat battle systeem? Is het wat?
Ik vond die eidolon (of hoe ze ook al weer hier heten) battles wel erg epic gedaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan me NIETS herinneren van XVI, behalve dat je in ifriet verandert als je boos wordt, en dat er een hont in meespeelt.
Totaal nietszeggende game en de grootste teleurstelling sinds de geboorte van Dre junior.
Omdat CoD.quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:49 schreef NoFoksGiven het volgende:
Hoevaak blijft COD MW3 updates doen, dacht gister even een uurtje te knallen, weer een update waardoor je niet online kunt gamen...
Zo spijtig inderdaad, ben blij dat ik deze nog niet heb gehaald.. Zal pas over een paar jaar een poging wagen, tot nu toe staat deze niet hoog in mijn wishlist..quote:Op donderdag 8 februari 2024 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan me NIETS herinneren van XVI, behalve dat je in ifriet verandert als je boos wordt, en dat er een hont in meespeelt.
Totaal nietszeggende game en de grootste teleurstelling sinds de geboorte van Dre junior.
CoC is best een interessante game. Ik speel die op PC en het is een prima tussendoortjequote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Kaizen_ het volgende:
Ondertussen alweer 3 jaar te laat, maar de afgelopen weken heb ik me ontzettend vermaakt met Immortals: Fenyx Rising! Geweldig spel, zeker als je interesse hebt in de Griekse mythology. De 8 euro dik en dubbel waard.![]()
Verwacht me nog wel een flink aantal weken te vermaken met het spel, ben geeneens halverwege. Op de wachtlijst staat Call Of Cthulhu. Was in de aanbieding voor 5EUR, die kon ik niet laten liggen.
Goed om te horen! Ik verwacht geen perfect spel, maar hou zeker van de sfeer en mythology eromheen. Heb je The Sinking City ook gespeeld?quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CoC is best een interessante game. Ik speel die op PC en het is een prima tussendoortje
Dat is 1 van mijn favoriete gamesquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:20 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Goed om te horen! Ik verwacht geen perfect spel, maar hou zeker van de sfeer en mythology eromheen. Heb je The Sinking City ook gespeeld?
Immortals Fenix Rising was idd een hele leuke game jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:14 schreef Kaizen_ het volgende:
Ondertussen alweer 3 jaar te laat, maar de afgelopen weken heb ik me ontzettend vermaakt met Immortals: Fenyx Rising! Geweldig spel, zeker als je interesse hebt in de Griekse mythology. De 8 euro dik en dubbel waard.![]()
Verwacht me nog wel een flink aantal weken te vermaken met het spel, ben geeneens halverwege. Op de wachtlijst staat Call Of Cthulhu. Was in de aanbieding voor 5EUR, die kon ik niet laten liggen.
Die Eikon battles waren ontzettend tofquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond die eidolon (of hoe ze ook al weer hier heten) battles wel erg epic gedaan.
En het was gewoon leuk na al die tijd weer eens zoiets te doen.
Game of Thrones setting ook wel weer eens leuk t.o.v. al die mecha scifi van de laatste tijd.
Keuze tussen Boyband emo 15 en Solo emo 16 kan ik niet echt maken.
Beide "prima".
Naja, dat is een beetje onzinquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:30 schreef over_hedge het volgende:
Fenix Risingmeest saaie open wereld game ooit
Ik vond er echt niks grappigs aan en mijn grootste miskoop van de ps5quote:Op donderdag 8 februari 2024 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, dat is een beetje onzinHet was best grappig zelfs.
Kan natuurlijk altijd, dan zijn we het gewoon niet eensquote:Op donderdag 8 februari 2024 11:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vond er echt niks grappigs aan en mijn grootste miskoop van de ps5
enige voordeel is dat het ubi is. Dus wel met leuke korting vrij kort na de release heb kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |