Builders?quote:
XIIquote:
Potdosie wat een lap aan Gb!quote:
Heerlijk, in alle rust dingen doen. XCOMquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veel jrpg's gebruiken het nu nog.
Absolute no-go/dealbreaker voor mij
Geen idee, is er al een definitie trilogy edition zodat ik het hele verhaal aan een stuk kan spelen?quote:
De GOAT-platformer blijft op PS!quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Blijkbaar gaat Microsoft third party en komen Xbox games naar Playstation, of zo? Het boeit me niet enorm want saaie games, maar lol.
40% van het Blizzard Activision King personeel is ontslagenquote:Op woensdag 7 februari 2024 16:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De GOAT-platformer blijft op PS!
[ afbeelding ]
Only the strong survive.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Elke dag is Tifa-dag behalve vandaag
[ twitter ]
Amen broeder. Laatst XCOM 2 weer uitgespeeld, ditmaal met alleen SPARKS. Duurt even voor ze allemaal maxed out zijn maar super vermakelijke runquote:Op woensdag 7 februari 2024 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk, in alle rust dingen doen. XCOM
Zeker, maar ik heb helemaal geen PlayStation.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Amen broeder. Laatst XCOM 2 weer uitgespeeld, ditmaal met alleen SPARKS. Duurt even voor ze allemaal maxed out zijn maar super vermakelijke run
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard op legendaryEn geen Iron Man mode want fuck Iron Man mode.
@:Monolith vindt dit ook leuk
Toevallig net begonnen met Midnight Suns, zelfde makers, redelijk licht verteerbare game alleen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Amen broeder. Laatst XCOM 2 weer uitgespeeld, ditmaal met alleen SPARKS. Duurt even voor ze allemaal maxed out zijn maar super vermakelijke run
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard op legendaryEn geen Iron Man mode want fuck Iron Man mode.
@:Monolith vindt dit ook leuk
Wel gedownload, maar leek me echt een game voor mijn zoontje.quote:Op woensdag 7 februari 2024 18:04 schreef schommelstoel het volgende:
Mensen Foamstars al een kans gegeven?
Enige dat ik wil dat ze nu aanpassen is dat je kan boarden en foam spuiten op het zelfde moment.
Gedownload, paar rondjes gelopen maar blijkbaar komt er op 21 februari meer content dus ik speel hem dan wel.quote:
Ja er komt weinig interessants meer uit die koker, Chimera Squad hadden ze wel een volwaardige game/spinoff franchise van mogen makenquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toevallig net begonnen met Midnight Suns, zelfde makers, redelijk licht verteerbare game alleen.
Toevallig 100+ uur in gestopt om alle achievements te halen. Blijft gewoon een fijne game.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toevallig net begonnen met Midnight Suns, zelfde makers, redelijk licht verteerbare game alleen.
Dat hele kaart battle systeem heeft me doen beslissen deze niet te kopen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gefelicteerd met je dooie doosquote:Op woensdag 7 februari 2024 14:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Elke dag is Tifa-dag behalve vandaag
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |