150gb, wtfquote:
Ik heb een playthrough gezien. Het is interessant maar eigenlijk niet meer dan een walking sim.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Stille Heuvels het Korte Bericht is nu trouwens gratis naar beneden te laden zag ik
Ach het is gratischquote:Op zondag 4 februari 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een playthrough gezien. Het is interessant maar eigenlijk niet meer dan een walking sim.
Ga er niet voor opblijven, zie het morgen wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:18 schreef Evangelion het volgende:
Straks om 00:30 FFVII State of Play en daarna demo
Maarja, deel 2 van een remake, wat moet je daar nou nog van zien behalve spoilers.
Het origineel bedoel je?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga er niet voor opblijven, zie het morgen wel.
Heb de originelen nooit gespeeld vroeger.
Alle Final Fantasy games voor FF14quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het origineel bedoel je?
Ik ook, alleen niet allemaal uitgespeeld. Deel 6 en 7 zeker wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alle Final Fantasy games voor FF14![]()
Klopt. Maar zo erg vond ik het toen niet. Nu is het te langzaamquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens mij was alles van FF vroegah turn based toch?
Daar heb ik altijd een enorme teringhekel aan gehad
Veel jrpg's gebruiken het nu nog.quote:
Conditional Turn Based (FFX) of gewoon klassiek turn based zijn het best.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo erg vond ik het toen niet. Nu is het te langzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |