quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:14 schreef StateOfMind het volgende:
Nieuwe PS Plus games voor februari:
Foamstars (PS4/PS5)
Rollerdrome (PS4/PS5)
Steelrising (PS5)
Steelrising is sowieso tof, al gespeeld maar verkocht, maar had spijt gekregen van de verkoop.
Hele toffe Soulslike, maar dan met instelbare moeilijkheidsgraden die je helemaal aan kunt passen.
Bijna vergetenquote:
NEEEE GEEN QTE'S!!!quote:
Voor een SoP is het wel oke. Jammer dat alles al geleaked was.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef Friday12 het volgende:
Het ziet er allemaal zo slecht uit of ben ik de enige die dit denkt?
Ik bedoel meer de kwaliteit van de games zelfquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:28 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Voor een SoP is het wel oke. Jammer dat alles al geleaked was.
Veel goeie shit gezien al. Vond Silent Hill spul er tof uitzien, die VR games beide ook erg dik, en eindelijk een goeie trailer voor Dragon's Dogma 2. Judas oftewel Bioshock 4quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:26 schreef Friday12 het volgende:
Het ziet er allemaal zo slecht uit of ben ik de enige die dit denkt?
Vroeg ik mij dus ook al afquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:34 schreef Evangelion het volgende:
is deel 2 weer pakketjes bezorgen?
Dat had ik ook toen ik deel 1 speelde, maar godverdomme wat raakte het me op den duur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
StateOfMind die de StateOfPlay mistquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Fuch, helemaal vergeten
Straks JijBuis maar eens aanslingeren.
Ik was in de veronderstelling dat het vandaag de 31e wasquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
StateOfMind die de StateOfPlay mist
Ban! Geen echte PS fanquote:Op donderdag 1 februari 2024 10:19 schreef StateOfMind het volgende:
Fuch, helemaal vergeten
Straks JijBuis maar eens aanslingeren.
Hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wilde net de PS5 aanslingeren![]()
Dan maar de Series X aan zetten.
Hahahaquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wilde net de PS5 aanslingeren![]()
Dan maar de Series X aan zetten.
Geen Days Gone 2 is veel ergerquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer geen Bloodborne II announcement. Volgende keer dan maar.
Die bewaren ze voor de Showcase natuurlijk! Samen met de remake van deel 1 door BluePoint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer geen Bloodborne II announcement. Volgende keer dan maar.
Omdat net nieuwe DLCquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Waarom blijft GOW Ragnarok nog steeds 55,- EUR?
Dat spel is al uit 2022!
Omdat mensen het toch wel betalen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel is al uit 2022!
Wees blij dat je niet in de markt ben voor een Bugatti Veyron.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat spel is al uit 2022!
Dan zou een exemplaar uit 2006 18 jaar zijn, en dat is legaalquote:
dat is goedkoopquote:
Oef.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan zou een exemplaar uit 2006 18 jaar zijn, en dat is legaal![]()
Dat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef wdn het volgende:
Voor de psn+'ers: steelrising is leuk
[..]
dat is goedkoop
https://www.playstation.com/nl-nl/games/god-of-war-ragnarok/
79.99 ...
Helaas komt P3 reload vandaag dus die eerstquote:
Ja op een gegeven moment wordt t weer vintage en dus duurquote:Op donderdag 1 februari 2024 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in de markt ben voor een Bugatti Veyron.
Zag er een staan voor 1,7 miljoen euro.
Die komt al uit 2006!
Waarom zou je OOIT dat soort spellen in de PSN kopen? Die zijn altijd strontduur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:51 schreef wdn het volgende:
Voor de psn+'ers: steelrising is leuk
[..]
dat is goedkoop
https://www.playstation.com/nl-nl/games/god-of-war-ragnarok/
79.99 ...
Is Steel Rising een beetje te vergelijken met Lies of P?quote:
SR heeft meer verhaal dan LoP. SR is ook ouder dus dat merk je aan graphics en aan speelstijl.quote:
Ik vond Lies of P echt geweldig en wacht met smacht op de DLCquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:05 schreef wdn het volgende:
[..]
SR heeft meer verhaal dan LoP. SR is ook ouder dus dat merk je aan graphics en aan speelstijl.
Maar ikzelf heb meer van SR genoten dan van LoP.
Klopt, ik vond hem ook leuker dan LoP.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:05 schreef wdn het volgende:
[..]
SR heeft meer verhaal dan LoP. SR is ook ouder dus dat merk je aan graphics en aan speelstijl.
Maar ikzelf heb meer van SR genoten dan van LoP.
kloptquote:
Stranger of Paradise is vrij recent toegevoegd aan PS Plus Extra.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:11 schreef superniger het volgende:
Boh, Horizon Forbidden West + DLC uitgespeeld in 96 uur. Wat een epische game.
[ afbeelding ]
Volgende game is Final Fantasy Stranger of Paradise.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stranger of Paradise is vrij recent toegevoegd aan PS Plus Extra.
Maar bespaar je de moeite, het oogt, voelt en speelt als een hele oude gedateerde PS4 game.
Ik ben er snel weer mee gestopt.
Ik moet zeggen, nu ik er gameplay van gezien heb, ziet het er echt niet zo slecht uit als men het doet voorkomen. Wellicht geef ik deze later een kans.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:32 schreef DKUp het volgende:
Arkham verse verneukt bedankt Rocksteady
Oh ja spelen ga ik het nog wel een keer doen maar nadat de offline modus er is en een deep sale.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, nu ik er gameplay van gezien heb, ziet het er echt niet zo slecht uit als men het doet voorkomen. Wellicht geef ik deze later een kans.
Van wat ik gezien heb is solo een valide optie om te spelen. Je kan ten alle tijde wisselen tussen de 4 leden. Of bedoel je echt offline play?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja spelen ga ik het nog wel een doen maar nadat de offline modus er is en een deel sale.
Echt offline en dat komt later.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb is solo een valide optie om te spelen. Je kan ten alle tijde wisselen tussen de 4 leden. Of bedoel je echt offline play?
Over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:40 schreef DKUp het volgende:
Nou best raar dat een Sonic remaster en een Until Dawn remaster mij meer doen.
Ik ben dol op de Batman Arkham games. Dit is niet eens heel slecht, maar in contrast met Batman Arkham wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten
150gb, wtfquote:
Ik heb een playthrough gezien. Het is interessant maar eigenlijk niet meer dan een walking sim.quote:Op zondag 4 februari 2024 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Stille Heuvels het Korte Bericht is nu trouwens gratis naar beneden te laden zag ik
Ach het is gratischquote:Op zondag 4 februari 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een playthrough gezien. Het is interessant maar eigenlijk niet meer dan een walking sim.
Ga er niet voor opblijven, zie het morgen wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:18 schreef Evangelion het volgende:
Straks om 00:30 FFVII State of Play en daarna demo
Maarja, deel 2 van een remake, wat moet je daar nou nog van zien behalve spoilers.
Het origineel bedoel je?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga er niet voor opblijven, zie het morgen wel.
Heb de originelen nooit gespeeld vroeger.
Alle Final Fantasy games voor FF14quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het origineel bedoel je?
Ik ook, alleen niet allemaal uitgespeeld. Deel 6 en 7 zeker wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alle Final Fantasy games voor FF14![]()
Klopt. Maar zo erg vond ik het toen niet. Nu is het te langzaamquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens mij was alles van FF vroegah turn based toch?
Daar heb ik altijd een enorme teringhekel aan gehad
Veel jrpg's gebruiken het nu nog.quote:
Conditional Turn Based (FFX) of gewoon klassiek turn based zijn het best.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo erg vond ik het toen niet. Nu is het te langzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |