Thnx Dot....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB / Poll, wat denk jij, wie gaat zaterdag naar huis
Kunt een mod vragen om het te veranderen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:09 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ik had een tt met tom kunnen maken
Helemaal para brother.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zag Tyron lachen en moest ineens aan Brian van de Gouden kooi denken.
Komt echt doordat ze met die grote lippen (mond) een beetje sago overkomt....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:11 schreef Frummelie het volgende:
Poe ja Ashley met 55% dat had ik niet verwacht...
@Gert, @Lavenderr, @Dottekequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Kunt een mod vragen om het te veranderen?
maar ze is heel sympathiek en liefquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt echt doordat ze met die grote lippen (mond) een beetje sago overkomt....![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]
maar ze is heel sympathiek en lief
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef Lillibet het volgende:
[..]
@:Gert, @:Lavenderr, @:Dotteke
zou iemand de tt willen veranderen![]()
In : Tom is eyecandy stem op Tom
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
Lenie noemt Django Wagner een grote artiest.
In principe klopt dat ook wel.180 kilo
Ja dat is waar... bekkie als een keukenrekkie... ik had eigenijk meer op Sonja gerekend... we gaan het zien morgen...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt echt doordat ze met die grote lippen (mond) een beetje sago overkomt....![]()
Sam op een vakantietrip met vrouw en kinderen en op een bord groot ziet staat "No Vacancy". En zegt tegen de anderen je mag hier niet op vakantie.quote:
Ik vind dat gezin echt zo leuk.Moet hun laatste nog kijken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sam op een vakantietrip met vrouw en kinderen en op een bord groot ziet staat "No Vacancy". En zegt tegen de anderen je mag hier niet op vakantie.
Zijn vrouw heeft hem daarmee een paar dagen mee gepest en dubbel van het lachen gelegen.
Paprika?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:31 schreef Ebinas het volgende:
Lekker hoor, weer eens wat anders
[ afbeelding ]
Brian was veel meer gespannen die Tyron is echt veel relaxter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zag Tyron lachen en moest ineens aan Brian van de Gouden kooi denken.
En toch slaat dit helemaal nergens op, wat een zielige manier om de bewoners zogenaamd te laten lijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heerlijk je zou het iedere dag kunnen eten
En de bewoners reageren er ook niet meer op, dus niets extra's geschikt voor uitzendingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En toch slaat dit helemaal nergens op, wat een zielige manier om de bewoners zogenaamd te laten lijden.
Pak ze fysiek aan en niet met eenzijdig vreten.
Net zo idioot is, dat ze voor een warme douche moeten betalen.
Er is wel wat gezeur maar geen groot drama inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En de bewoners reageren er ook niet meer op, dus niets extra's geschikt voor uitzendingen.
Blijf me verbazen dat ze niet creatiever zijn de laatste seizoenen
Ik eet ook graag paprika, maar ik weet niet dat jik 8 dagen paprika wil eten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heerlijk je zou het iedere dag kunnen eten
Ik snap niet waarom ze niet rebelleren. Gewoon die shit in dat hok laten staan en weigeren TV te maken net zo lang tot ze echte basics krijgen als peper en zout en voldonde groente en fruit. Ze zijn veel te volgzaam.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En de bewoners reageren er ook niet meer op, dus niets extra's geschikt voor uitzendingen.
Blijf me verbazen dat ze niet creatiever zijn de laatste seizoenen
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vroeg Ariana nu aan Tom om samen maskertje te doen?
pas eerder op dat er niet zo'n nylonhaar in het eten verdwijntquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Pas nou op....
Straks denkt ze dat ie wat van dr wil![]()
[ afbeelding ]
8 dagen? oh nee echt niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik eet ook graag paprika, maar ik weet niet dat jik 8 dagen paprika wil eten.
Frieten daarentegen ... Mmmmmmm....
Hij is heel druk in de weer net heel goed in beeld komen en goed in de groep liggen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Pas nou op....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Pas nou op....
[ afbeelding ]
Dit meen je niet....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk toch dat ze Tom bedoelt di Ariana ze vroeg net aan hem we gaan samen maskertje down het ,en ze keek heel hemels haha
had filmpje net geupload, maar monteer nu dit er wel even achter. Dan klopt het 'verhaal' denkquote:
Tom kan echt wel wat beters krijgen!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk toch dat ze Tom bedoelt di Ariana ze vroeg net aan hem we gaan samen maskertje down het ,en ze keek heel hemels haha
Ow huh?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Vroeg Ariana nu aan Tom om samen maskertje te doen?
Tom blijft sowiesoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:43 schreef Jockari het volgende:
Ik heb gestemd om te blijven. Ik ga er van uit dat Tom genoeg stemmen haalt, en hoop stiekem dat Ashley moet vertrekken, daarom maar gekozen voor Sonja.
[ afbeelding ]
Jammer......quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:41 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is heel druk in de weer net heel goed in beeld komen en goed in de groep liggen.
Hij kan toch net doen alsof.....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom kan echt wel wat beters krijgen!
Idd. Als ik de COS volg zijn jij @LonesomeFairy en @Lillibet de grote kanshebbers. Wie ? Dat moeten jullie onderling uitmaken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom kan echt wel wat beters krijgen!
Eerlijk zullen we alles delen @:Lillibetquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Als ik de COS volg zijn jij @:LonesomeFairy en @:Lillibet de grote kanshebbers. Wie ? Dat moeten jullie onderling uitmaken.
Wordt een trioquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen @:Lillibet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een breakdownquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben benieuwd hoe dit gaat lopen als ze echt mikt op Tom
Lijkt me echt zo een stalker typequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben benieuwd hoe dit gaat lopen als ze echt mikt op Tom
Dat jullie hem nog willen, hij die een oudere vrouw met een kleingebrekje loopt te versieren om zijn kansen te vergroten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat jullie hem nog willen, hij die een oudere vrouw met een kleingebrekje loopt te versieren om zijn kansen te vergroten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bedoel je een oudere vrouw? Ze is 36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Ja, Ariana mag naar huis!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat niemand van de 3 genomineerde weg hoeft. Had Ariana graag er op gehad en zien vertrekken uiteindelijk, daarom maar op Sonja gestemd om te blijven zodat Ashley vertrekt, maar wat ik zeg, daar heb ik nog te weinig van gezien om iets te vinden van haar.
Hey en ik dan????quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Als ik de COS volg zijn jij @:LonesomeFairy en @:Lillibet de grote kanshebbers. Wie ? Dat moeten jullie onderling uitmaken.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo een stalker type
Wordt ik nu alweer vergetenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]Ja, eentje die heel er beledigd is en vindt dat hij haar voor schut heeft gezet.
Ben je nieuw hier?quote:
Toch maar naar een andere chat gaan zoekenquote:
Ik doe graag aan delen!!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Once again, eerlijk zullen we alles delen
NEEEE.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch maar naar een andere chat gaan zoeken
Wordt tijd. Deze groep zijn individueel wel leuk maar als groep zijn ze saai.quote:
Ariana vindt Tom leuk.. lijkt het...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:40 schreef ledn81 het volgende:
Pas nou op....
[ afbeelding ]
Nee, die moeten er nog in komen en dan het totale geheel husselen en dan mee doen. Maar die twee mogen nieuwe stellen maken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen nieuwe bewoners
Jawel als de telefoon rinkelt zullen twee nieuwe bewoners zich voorstellenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze dit voor ogen hadden als eerste week.. Totaal geen spanning, boeiende momenten. Al knap dat ze uitzendingen kunnen maken deze weekquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wordt tijd. Deze groep zijn individueel wel leuk maar als groep zijn ze saai.
Je hebt zojuist je hand in een wespennest gestoken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Seg !!!! Dus alle vrouwen op FOK ! dan
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.quote:
Als Tom wil delen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gij moet ook met Tom in bed ? Of wat !
Ik nie....wacht op de nieuwe en dan mag ik eerste keus en anders ga ik toch echt voor Tyron.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Seg !!!! Dus alle vrouwen op FOK ! dan
Maar ze heeft wel een heel mooi karakterquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.
(in mijn ogen dan, zij zal het wel mooi vinden)
Ik heb exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.
Kwartetje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken. Dus een quatro
Da weet ik nog niet, te weinig van gezien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:00 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een heel mooi karakter
Waar staan die oudere foto'squote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
over 5 a 10 min staat er een video online.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ariana vindt Tom leuk.. lijkt het...
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kwartetje.
Dilano mag ook wel mee doen.
Quintetje
Ashly is de enige die ik vragen heb horen stellen in haar gesprekken. De rest hebben alleen maar uit zichzelf gesproken. Daarom heb ik gestemd op Ashly blijven. Ze heeft denk ik meer in petto dan we tot nog toe hebben gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop dat er niemand vertrekt vind Ashley eigenlijk wel 100 % meevallen
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
over 5 a 10 min staat er een video online.
@rinardoquote:
5 is a crowd...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?
En ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?
Bij een sex orgie zijn er meer dan vijf deelnemers aanwezig voor de seksuele daden en is er een uitwisseling van bedpartners tijdens het event.quote:
Beste klus voor Basiriquote:
Er komen twee nieuwe die melden zich via de telefoonquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze was zo mooi! Pfff.. echt zonde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB / Bewoner Ashley uit Schagen (33)
Omdat ik even stil ben.quote:
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelgquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je hand in een wespennest gestoken.
Okee Dot.Dit is geniaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelg
@:Jockari mag zijn honing delen met de dames van BB
Klauwen met geld zal ze er voor betaald hebben en wat is ze er op achteruit gegaan zegquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Veel mooier dan nu. Ze zou nu meer kans maken om populair te zijn in BB.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toch ongelofelijk hoe iemand zich kan toetakelenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
-edit- spuit 11, zie dat al naar haar topic is verwezenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn in eerdere cossen voorbij gekomen
Hier was ze van de week ook al over aan het muiten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef rinardo het volgende:
Sonja heeft op de noodknop gedrukt , ze denken suiker te kort , je mag bij nood op die knop drukken vandaar stream lock
Meer dan 5 deelnemers ? Daar zitten jullie al ruim aan. Gaat zelfs gelimiteerd moeten worden. Succes alleszins bij die orgie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bij een sex orgie zijn er meer dan vijf deelnemers aanwezig voor de seksuele daden en is er een uitwisseling van bedpartners tijdens het event.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelg
@:Jockari mag zijn honing delen met de dames van BB
Er zitten toch ook suikers in paprika?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef rinardo het volgende:
Sonja heeft op de noodknop gedrukt , ze denken suiker te kort , je mag bij nood op die knop drukken vandaar stream lock
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten toch ook suikers in paprika?
En in pindakaas
Genoeg over sexorgies heeft niets meer met BB te makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meer dan 5 deelnemers ? Daar zitten jullie al ruim aan. Gaat zelfs gelimiteerd moeten worden. Succes alleszins bij die orgie.
Omg onherkenbaarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klauwen met geld zal ze er voor betaald hebben en wat is ze er op achteruit gegaan zeg
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten toch ook suikers in paprika?
En in pindakaas
O ja die hebben ze ook nog, daar zitten zeker veel suikers inquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.
Maar als ze diabetes heeft zouden ze dat toch moeten weten bij feboquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebben
Klopt, ze luistert ook echt en kijkt de ander geinteresseerd aan. Ondanks haar uiterlijk vind ik haar wel aangenaam.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ashly is de enige die ik vragen heb horen stellen in haar gesprekken. De rest hebben alleen maar uit zichzelf gesproken. Daarom heb ik gestemd op Ashly blijven. Ze heeft denk ik meer in petto dan we tot nog toe hebben gezien
we delenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
jaaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt een trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kan hij ons weerstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Ik doe niet aan delen, dus Tom is voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tom is van de groep![]()
Verrek, is dat BB alweer begonnen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af
@:D.
Wat is deze nu
Middeleeuwse toestanden.quote:
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebben
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Eh dames, als Tom nou graag heeft dat Lenie zingt terwijl 'jullie hem delen' .. ?
Eet smakelijk
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Middeleeuwse toestanden.Vierendelen was al vreselijk maar hier op Fok is het nog veel erger
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ohja ze kreeg nu DBK oproep. Niet heel spannend denkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?
Zou ze ook in zijn voor een orgie?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Middeleeuwse toestanden.Vierendelen was al vreselijk maar hier op Fok is het nog veel erger
![]()
Dan krijgt Tom een koptelefoon met Lenies "gezang". We aim to pleasequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Eh dames, als Tom nou graag heeft dat Lenie zingt terwijl 'jullie hem delen' .. ?
Eet smakelijk
denk het wel, want iemand op twitter schreef het vrij gedetaileerdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:23 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit al gepost is, tussenstand exit-poll van Salar...whoo, dat valt me nog mee 17 en 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland mss op Ashley en de meeste Belgen op Tom. Mss nadeel als je met 2 uit hetzelfde land komt 50/50. Al kijk ik persoonlijk meer naar persoon dan land.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Nederland mss op Ashley en de meeste Belgen op Tom. Mss nadeel als je met 2 uit hetzelfde land komt 50/50. Al kijk ik persoonlijk meer naar persoon dan land.
Zo onsmakelijk die lap eruit telkens. Alles doet ze om die lippen in de aandacht te krijgen wat natuurlijk helemaal overbodig is want het valt iedereen meteen op dat ze verminkt zijn.quote:
Kan me niet voorstellen, die verbeeld zich heel wat in.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:24 schreef ledn81 het volgende:
filmpje Ariana staat net online
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Hoezo? Hij schijnt te kunnen zingen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Geen idee of dit al gepost is, tussenstand exit-poll van Salar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk spel was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
Waarom nooit meer dat spel dat kristoff dimi etc deden
Dat was leuk
Volgens mij is ze haar laatste restje eten tussen de tanden weghaald met haar tong. Maar zij heeft daar zoveel ruimte.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Zo onsmakelijk die lap eruit telkens. Alles doet ze om die lippen in de aandacht te krijgen wat natuurlijk helemaal overbodig is want het valt iedereen meteen op dat ze verminkt zijn.
De meeste mensen krijgen een afterdinnerdip. Deze mensen lijken het tegenovergestelde te hebbenquote:
Misschien omdat ze weinig prikkels krijgen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen een afterdinnerdip. Deze mensen lijken het tegenovergestelde te hebben
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoezo? Hij schijnt te kunnen zingen!Neeeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat filmpje, wat erg!
Zo veel ruimte in beslag nemen en zo vol zijn van jezelf, bah!
🐱❤️
Dan moest iemand een durf noemenquote:
Ja zoiets denk ik. Eten breekt de tijd dan een beetjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien omdat ze weinig prikkels krijgen ?
Ah dat spel..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moest iemand een durf noemen
En dan beide tegelijk een cijfer noemen
Als de cijfers gelijk waren moest je het doen
Kan ook maar zo.. ik zou constant trek hebben denk ik.. maar misschien wen je er wel aan na zoveel dagenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zoiets denk ik. Eten breekt de tijd dan een beetje
Of misschien juist energie omdat ze verder niet erg veel eten
Dat honger laten hebben is wel een goede om de kosten van zo'n programma te dekkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ook maar zo.. ik zou constant trek hebben denk ik.. maar misschien wen je er wel aan na zoveel dagen
Nou echt hé.. maar denk dat er vast wel een keer luxe producten in de wall komt te staanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat honger laten hebben is wel een goede om de kosten van zo'n programma te dekken
Geen idee of dit al gepost is, tussenstand exit-poll van Salar...De toonaangevende poll van Oliver de Volder die het elk jaar correct heeft zegt toch wat anders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal cabaretteketet!
Tyron en Lenie voetjevrijen.quote:
truth or darequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moest iemand een durf noemen
En dan beide tegelijk een cijfer noemen
Als de cijfers gelijk waren moest je het doen
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou echt hé.. maar denk dat er vast wel een keer luxe producten in de wall komt te staan
Dan heeft ze wel heel veel eten tussen haar tanden de hele dag door.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is ze haar laatste restje eten tussen de tanden weghaald met haar tong. Maar zij heeft daar zoveel ruimte.
Zegt nog niks, salar heeft misschien ook hele andere volgers dan die Oliverquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De toonaangevende poll van Oliver de Volder die het elk jaar correct heeft zegt toch wat anders....
[ afbeelding ]
Eentje voor onderwegquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:49 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan heeft ze wel heel veel eten tussen haar tanden de hele dag door.
Echt wel.quote:
De Volder zat er vorig jaar ook aantal keer naast. Ik stem ook nergens meer op FB.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De toonaangevende poll van Oliver de Volder die het elk jaar correct heeft zegt toch wat anders....
[ afbeelding ]
Oliver heeft heeeeel veel volgersquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zegt nog niks, salar heeft misschien ook hele andere volgers dan die Oliver
Oliver de Volder heeft heel diverse volgers, meer representatief voor de doelgroep die BB kijkt, en is elk jaar correct in zijn prognosepoll.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zegt nog niks, salar heeft misschien ook hele andere volgers dan die Oliver
Daarom gewoon ons eerste keus gevenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Sonja zou het jammer vinden als ze naar huis zou moeten gaan omdat ze zo'n doosje geopend heeft. Die doosjes spelen wel een grote rol ja, zegt Lenie. Tyron zegt dat een week eigenlijk te weinig is om jezelf aan de kijker te kunnen laten zien..
Daar ben ik het wel mee eens, er zijn er zat die alleen de afleveringen bekijken en gaan stemmen op basis van die 5/6 afleveringen.
Dat klopt. En dan heeft Tom een voordeel als eyecandyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Sonja zou het jammer vinden als ze naar huis zou moeten gaan omdat ze zo'n doosje geopend heeft. Die doosjes spelen wel een grote rol ja, zegt Lenie. Tyron zegt dat een week eigenlijk te weinig is om jezelf aan de kijker te kunnen laten zien..
Daar ben ik het wel mee eens, er zijn er zat die alleen de afleveringen bekijken en gaan stemmen op basis van die 5/6 afleveringen.
Nja maar dan nogquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oliver heeft heeeeel veel volgers
Ashley vindt zichzelf ook eye candyquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat klopt. En dan heeft Tom een voordeel als eyecandy
Dat komt omdat op de pagina van Oliver geen voorkeur ''opgedrongen'' wordt,als men het daar niet zeker weet, kiest hij/zei toch voor zn gevoel, en Salar lijkt wel een voorkeur te geven, veel mensen zijn geneigd als ze het niet zeker weten, met hem mee te gaan . daar zit het kleine verschil in, dat merkte je vorig jaar aan het eind heel erg , zijn polls waren altijd anders dan die van oliver om die reden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hup doosjesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
En de andere drie blijven daar ook nog?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof er niks van dat er morgen 1 gaat
Ja
Naar de mirrorroom ja
Tja, als ik kijk naar alleen de reacties hier in de cos:quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley vindt zichzelf ook eye candy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, als ik kijk naar alleen de reacties hier in de cos:
Ashley in beeld: "Oh zonde! Zag er vroeger zo veel beter uit."
Tom in beeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die zullen morgen wel eruit mogenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de andere drie blijven daar ook nog?
Ik vrees dat zij Tom bedoelde. Ze werd zenuwachtig van hem in de keukenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:54 schreef greysbones het volgende:
Zijn we er al achter wie Ariana’s secret lover is
Batterij wissel
Nu al?
Zoiets denk ik dus ook, in die kamer is meer moeite gestoken dan in die veredelde zeecontainer waar Jason vorig jaar die sleutels moest zoeken. Dat hebben ze niet gedaan om maar een weekje te gebruiken lijkt me?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof er niks van dat er morgen 1 gaat
Ja
Naar de mirrorroom ja
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze is er wel vol van hoor Ariane nu weer tegen Karen dat ze gaat chillen met Tom ,het hoeft niet speciaal maskertje te zijn zei ze ,die spoort niet hoor
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vrees dat zij Tom bedoelde. Ze werd zenuwachtig van hem in de keuken
Weet het niet hoor, 3 in de spiegelroom dus dan zou je verwachten dat er maar 1tje komt als niemand weg hoeft. Maar er komen 2 dus voor duo's te vormen moet 1tje het huis uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de andere drie blijven daar ook nog?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze is er wel vol van hoor Ariane nu weer tegen Karen dat ze gaat chillen met Tom ,het hoeft niet speciaal maskertje te zijn zei ze ,die spoort niet hoor
Dat is de yt van @ledn81 tochquote:
Ariana is zo iemand die bij de minste aandacht van een man denkt dat het grote liefde isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:59 schreef Thorelf het volgende:
Ariana denkt dat Tom haar meer dan leuk vindt...arme Tom zich nergens van bewust. Hij is aardig tegen iedereen
dan neukt , gedumpt wordt en mannen haatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana is zo iemand die bij de minste aandacht van een man denkt dat het grote liefde is
En mijn eerste gevoel zegt dat ze er ook een drama van maakt als dat niet zo blijkt te zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana is zo iemand die bij de minste aandacht van een man denkt dat het grote liefde is
Zit ook geen tussenweg in....een man die een beetje afstandelijk is, is gelijk iemand die haar dan niet moet......in haar ogen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Apartquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze kan het gesprek van de vlamingen niet volgen.
Mijn gevoel zegt dat ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En mijn eerste gevoel zegt dat ze er ook een drama van maakt als dat niet zo blijkt te zijn
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, 3 in de spiegelroom dus dan zou je verwachten dat er maar 1tje komt als niemand weg hoeft. Maar er komen 2 dus voor duo's te vormen moet 1tje het huis uit.
Tom en Ariana gaan echt nooit meer dan praten half onder een dekentjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef Lillibet het volgende:
[..]
dan neukt , gedumpt wordt en mannen haat![]()
Ik wil wel tom en Karen samen zienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom en Ariana gaan echt nooit meer dan praten half onder een dekentje
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom en Ariana gaan echt nooit meer dan praten half onder een dekentje
Ja stalkerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En mijn eerste gevoel zegt dat ze er ook een drama van maakt als dat niet zo blijkt te zijn
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
klopt want 'wij' staan niet toe dat hij meer gaat doen
En hoe zal ze het vinden als ze denkt dat het een setje aan het worden is en een medebewoonster gaat aan de haal met Tom.....quote:
Dat trekt ze nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
En hoe zal ze het vinden als ze denkt dat het een setje aan het worden is en een medebewoonster gaat aan de haal met Tom.....![]()
Ik zie haar zo die medebewoonster nomineren als ze de kans krijgtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
En hoe zal ze het vinden als ze denkt dat het een setje aan het worden is en een medebewoonster gaat aan de haal met Tom.....![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:59 schreef Thorelf het volgende:
Ariana denkt dat Tom haar meer dan leuk vindt...arme Tom zich nergens van bewust. Hij is aardig tegen iedereen
Tjaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze vindt het niet leuk dat de vlamingen vlaams praten
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:12 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze vindt het niet leuk dat de vlamingen vlaams praten
Ze kan het gesprek niet goed volgen zei ze netquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:14 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
Zo iemand die altijd wat te zagen heeft
dat is boosquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:18 schreef rinardo het volgende:
Ashley komt de barbie kamer binnen en zegt gadver het stinkt hier, het stinkt hier naar poep, ze gaat weer weg, zegt Lenie ze ruikt haar bovenlip![]()
![]()
Lenie maakt vaak van die opmerking die erover zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:18 schreef rinardo het volgende:
Ashley komt de barbie kamer binnen en zegt gadver het stinkt hier, het stinkt hier naar poep, ze gaat weer weg, zegt Lenie ze ruikt haar bovenlip![]()
![]()
Ja vind haar totaal niet sympathiekquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:22 schreef Lillibet het volgende:
zo wat een dominantje die ariana
'nee stil sst sst nou is het goed '
Laat ze maar snel naar huis gaan voor dat haar hart gebroken wordtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:22 schreef Lillibet het volgende:
zo wat een dominantje die ariana
'nee stil sst sst nou is het goed '
nee heb het idee dat ze vaak niet haar ware aard laat zien. Zich daar neerzet als zielig door het gestotter maar op zo;n momenten als net dan lijkt haar waren (vrij dominante ) aard naar boven te komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vind haar totaal niet sympathiek
Die geen koffie is niet goed voor drquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Laat ze maar snel naar huis gaan voor dat haar hart gebroken wordt
Aaahquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom noemt Karen sjoeke (schatje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |