Je hebt zojuist je hand in een wespennest gestoken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Seg !!!! Dus alle vrouwen op FOK ! dan
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.quote:
Als Tom wil delen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gij moet ook met Tom in bed ? Of wat !
Ik nie....wacht op de nieuwe en dan mag ik eerste keus en anders ga ik toch echt voor Tyron.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Seg !!!! Dus alle vrouwen op FOK ! dan
Maar ze heeft wel een heel mooi karakterquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.
(in mijn ogen dan, zij zal het wel mooi vinden)
Ik heb exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.
Kwartetje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken. Dus een quatro
Da weet ik nog niet, te weinig van gezien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:00 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een heel mooi karakter
Waar staan die oudere foto'squote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
over 5 a 10 min staat er een video online.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ariana vindt Tom leuk.. lijkt het...
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kwartetje.
Dilano mag ook wel mee doen.
Quintetje
Ashly is de enige die ik vragen heb horen stellen in haar gesprekken. De rest hebben alleen maar uit zichzelf gesproken. Daarom heb ik gestemd op Ashly blijven. Ze heeft denk ik meer in petto dan we tot nog toe hebben gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop dat er niemand vertrekt vind Ashley eigenlijk wel 100 % meevallen
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
over 5 a 10 min staat er een video online.
@rinardoquote:
5 is a crowd...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?
En ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?
Bij een sex orgie zijn er meer dan vijf deelnemers aanwezig voor de seksuele daden en is er een uitwisseling van bedpartners tijdens het event.quote:
Beste klus voor Basiriquote:
Er komen twee nieuwe die melden zich via de telefoonquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen nieuwe bewoners
Ze was zo mooi! Pfff.. echt zonde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB / Bewoner Ashley uit Schagen (33)
Omdat ik even stil ben.quote:
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelgquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je hand in een wespennest gestoken.
Okee Dot.Dit is geniaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelg
@:Jockari mag zijn honing delen met de dames van BB
Klauwen met geld zal ze er voor betaald hebben en wat is ze er op achteruit gegaan zegquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Veel mooier dan nu. Ze zou nu meer kans maken om populair te zijn in BB.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toch ongelofelijk hoe iemand zich kan toetakelenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
-edit- spuit 11, zie dat al naar haar topic is verwezenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn in eerdere cossen voorbij gekomen
Hier was ze van de week ook al over aan het muiten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef rinardo het volgende:
Sonja heeft op de noodknop gedrukt , ze denken suiker te kort , je mag bij nood op die knop drukken vandaar stream lock
Meer dan 5 deelnemers ? Daar zitten jullie al ruim aan. Gaat zelfs gelimiteerd moeten worden. Succes alleszins bij die orgie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bij een sex orgie zijn er meer dan vijf deelnemers aanwezig voor de seksuele daden en is er een uitwisseling van bedpartners tijdens het event.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelg
@:Jockari mag zijn honing delen met de dames van BB
Er zitten toch ook suikers in paprika?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef rinardo het volgende:
Sonja heeft op de noodknop gedrukt , ze denken suiker te kort , je mag bij nood op die knop drukken vandaar stream lock
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten toch ook suikers in paprika?
En in pindakaas
Genoeg over sexorgies heeft niets meer met BB te makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meer dan 5 deelnemers ? Daar zitten jullie al ruim aan. Gaat zelfs gelimiteerd moeten worden. Succes alleszins bij die orgie.
Omg onherkenbaarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klauwen met geld zal ze er voor betaald hebben en wat is ze er op achteruit gegaan zeg
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten toch ook suikers in paprika?
En in pindakaas
O ja die hebben ze ook nog, daar zitten zeker veel suikers inquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.
Maar als ze diabetes heeft zouden ze dat toch moeten weten bij feboquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebben
Klopt, ze luistert ook echt en kijkt de ander geinteresseerd aan. Ondanks haar uiterlijk vind ik haar wel aangenaam.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ashly is de enige die ik vragen heb horen stellen in haar gesprekken. De rest hebben alleen maar uit zichzelf gesproken. Daarom heb ik gestemd op Ashly blijven. Ze heeft denk ik meer in petto dan we tot nog toe hebben gezien
we delenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Als ik de COS volg zijn jij @:LonesomeFairy en @:Lillibet de grote kanshebbers. Wie ? Dat moeten jullie onderling uitmaken.
jaaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen @:Lillibet
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt een trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kan hij ons weerstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Ik doe niet aan delen, dus Tom is voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tom is van de groep![]()
Verrek, is dat BB alweer begonnen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af
@:D.
Wat is deze nu
Middeleeuwse toestanden.quote:
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebben
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Eh dames, als Tom nou graag heeft dat Lenie zingt terwijl 'jullie hem delen' .. ?
Eet smakelijk
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Middeleeuwse toestanden.Vierendelen was al vreselijk maar hier op Fok is het nog veel erger
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ohja ze kreeg nu DBK oproep. Niet heel spannend denkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?
Zou ze ook in zijn voor een orgie?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Middeleeuwse toestanden.Vierendelen was al vreselijk maar hier op Fok is het nog veel erger
![]()
Dan krijgt Tom een koptelefoon met Lenies "gezang". We aim to pleasequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Eh dames, als Tom nou graag heeft dat Lenie zingt terwijl 'jullie hem delen' .. ?
Eet smakelijk
denk het wel, want iemand op twitter schreef het vrij gedetaileerdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:23 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit al gepost is, tussenstand exit-poll van Salar...whoo, dat valt me nog mee 17 en 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland mss op Ashley en de meeste Belgen op Tom. Mss nadeel als je met 2 uit hetzelfde land komt 50/50. Al kijk ik persoonlijk meer naar persoon dan land.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Nederland mss op Ashley en de meeste Belgen op Tom. Mss nadeel als je met 2 uit hetzelfde land komt 50/50. Al kijk ik persoonlijk meer naar persoon dan land.
Zo onsmakelijk die lap eruit telkens. Alles doet ze om die lippen in de aandacht te krijgen wat natuurlijk helemaal overbodig is want het valt iedereen meteen op dat ze verminkt zijn.quote:
Kan me niet voorstellen, die verbeeld zich heel wat in.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:24 schreef ledn81 het volgende:
filmpje Ariana staat net online
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Hoezo? Hij schijnt te kunnen zingen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Komt door de paprikaquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:23 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit al gepost is, tussenstand exit-poll van Salar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hyper de hyperquote:
Welk spel was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
Waarom nooit meer dat spel dat kristoff dimi etc deden
Dat was leuk
Volgens mij is ze haar laatste restje eten tussen de tanden weghaald met haar tong. Maar zij heeft daar zoveel ruimte.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Zo onsmakelijk die lap eruit telkens. Alles doet ze om die lippen in de aandacht te krijgen wat natuurlijk helemaal overbodig is want het valt iedereen meteen op dat ze verminkt zijn.
De meeste mensen krijgen een afterdinnerdip. Deze mensen lijken het tegenovergestelde te hebbenquote:
Misschien omdat ze weinig prikkels krijgen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen een afterdinnerdip. Deze mensen lijken het tegenovergestelde te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |