quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:23 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit al gepost is, tussenstand exit-poll van Salar...whoo, dat valt me nog mee 17 en 19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland mss op Ashley en de meeste Belgen op Tom. Mss nadeel als je met 2 uit hetzelfde land komt 50/50. Al kijk ik persoonlijk meer naar persoon dan land.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Nederland mss op Ashley en de meeste Belgen op Tom. Mss nadeel als je met 2 uit hetzelfde land komt 50/50. Al kijk ik persoonlijk meer naar persoon dan land.
Zo onsmakelijk die lap eruit telkens. Alles doet ze om die lippen in de aandacht te krijgen wat natuurlijk helemaal overbodig is want het valt iedereen meteen op dat ze verminkt zijn.quote:
Kan me niet voorstellen, die verbeeld zich heel wat in.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:24 schreef ledn81 het volgende:
filmpje Ariana staat net online
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Hoezo? Hij schijnt te kunnen zingen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Komt door de paprikaquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:23 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit al gepost is, tussenstand exit-poll van Salar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hyper de hyperquote:
Welk spel was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
Waarom nooit meer dat spel dat kristoff dimi etc deden
Dat was leuk
Volgens mij is ze haar laatste restje eten tussen de tanden weghaald met haar tong. Maar zij heeft daar zoveel ruimte.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Zo onsmakelijk die lap eruit telkens. Alles doet ze om die lippen in de aandacht te krijgen wat natuurlijk helemaal overbodig is want het valt iedereen meteen op dat ze verminkt zijn.
De meeste mensen krijgen een afterdinnerdip. Deze mensen lijken het tegenovergestelde te hebbenquote:
Misschien omdat ze weinig prikkels krijgen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De meeste mensen krijgen een afterdinnerdip. Deze mensen lijken het tegenovergestelde te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |