we delenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd. Als ik de COS volg zijn jij @:LonesomeFairy en @:Lillibet de grote kanshebbers. Wie ? Dat moeten jullie onderling uitmaken.
jaaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen @:Lillibet
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt een trioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kan hij ons weerstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:18 schreef Lovely het volgende:
Ik doe niet aan delen, dus Tom is voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tom is van de groep![]()
Verrek, is dat BB alweer begonnen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af
@:D.
Wat is deze nu
Middeleeuwse toestanden.quote:
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebben
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Eh dames, als Tom nou graag heeft dat Lenie zingt terwijl 'jullie hem delen' .. ?
Eet smakelijk
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Middeleeuwse toestanden.Vierendelen was al vreselijk maar hier op Fok is het nog veel erger
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ohja ze kreeg nu DBK oproep. Niet heel spannend denkquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?
Zou ze ook in zijn voor een orgie?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Middeleeuwse toestanden.Vierendelen was al vreselijk maar hier op Fok is het nog veel erger
![]()
Dan krijgt Tom een koptelefoon met Lenies "gezang". We aim to pleasequote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Eh dames, als Tom nou graag heeft dat Lenie zingt terwijl 'jullie hem delen' .. ?
Eet smakelijk
denk het wel, want iemand op twitter schreef het vrij gedetaileerdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Was er iets van te zien, dat Sonja het aankondigde of weg liep ofzo? probeer er nog even filmpje van op te nemen mocht het iets zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |