Ze was zo mooi! Pfff.. echt zonde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB / Bewoner Ashley uit Schagen (33)
Omdat ik even stil ben.quote:
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelgquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je hand in een wespennest gestoken.
Okee Dot.Dit is geniaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelg
@:Jockari mag zijn honing delen met de dames van BB
Klauwen met geld zal ze er voor betaald hebben en wat is ze er op achteruit gegaan zegquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Veel mooier dan nu. Ze zou nu meer kans maken om populair te zijn in BB.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toch ongelofelijk hoe iemand zich kan toetakelenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
-edit- spuit 11, zie dat al naar haar topic is verwezenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zijn in eerdere cossen voorbij gekomen
Hier was ze van de week ook al over aan het muiten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef rinardo het volgende:
Sonja heeft op de noodknop gedrukt , ze denken suiker te kort , je mag bij nood op die knop drukken vandaar stream lock
Meer dan 5 deelnemers ? Daar zitten jullie al ruim aan. Gaat zelfs gelimiteerd moeten worden. Succes alleszins bij die orgie.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Bij een sex orgie zijn er meer dan vijf deelnemers aanwezig voor de seksuele daden en is er een uitwisseling van bedpartners tijdens het event.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik denk dat ik dat wespennest even verdelg
@:Jockari mag zijn honing delen met de dames van BB
Er zitten toch ook suikers in paprika?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:11 schreef rinardo het volgende:
Sonja heeft op de noodknop gedrukt , ze denken suiker te kort , je mag bij nood op die knop drukken vandaar stream lock
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten toch ook suikers in paprika?
En in pindakaas
Genoeg over sexorgies heeft niets meer met BB te makenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meer dan 5 deelnemers ? Daar zitten jullie al ruim aan. Gaat zelfs gelimiteerd moeten worden. Succes alleszins bij die orgie.
Omg onherkenbaarquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klauwen met geld zal ze er voor betaald hebben en wat is ze er op achteruit gegaan zeg
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten toch ook suikers in paprika?
En in pindakaas
O ja die hebben ze ook nog, daar zitten zeker veel suikers inquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. En nog veel meer in sinaasappels en peren.
Maar als ze diabetes heeft zouden ze dat toch moeten weten bij feboquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een zoon die is geboren met diabetes , en weet dat dat hele andere suikers zijn dan waar het hier omgaat, ze kan best een hypo hebben
Klopt, ze luistert ook echt en kijkt de ander geinteresseerd aan. Ondanks haar uiterlijk vind ik haar wel aangenaam.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ashly is de enige die ik vragen heb horen stellen in haar gesprekken. De rest hebben alleen maar uit zichzelf gesproken. Daarom heb ik gestemd op Ashly blijven. Ze heeft denk ik meer in petto dan we tot nog toe hebben gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |