Je hebt zojuist je hand in een wespennest gestoken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Seg !!!! Dus alle vrouwen op FOK ! dan
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.quote:
Als Tom wil delen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gij moet ook met Tom in bed ? Of wat !
Ik nie....wacht op de nieuwe en dan mag ik eerste keus en anders ga ik toch echt voor Tyron.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Seg !!!! Dus alle vrouwen op FOK ! dan
Maar ze heeft wel een heel mooi karakterquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.
(in mijn ogen dan, zij zal het wel mooi vinden)
Ik heb exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu ik haar foto's van een paar jaar geleden heb gezien, kan ik niets anders meer zien dan wat ze zichzelf aangedaan heeft.
Kwartetje.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken. Dus een quatro
Da weet ik nog niet, te weinig van gezien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:00 schreef FBtje het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een heel mooi karakter
Waar staan die oudere foto'squote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
over 5 a 10 min staat er een video online.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:57 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ariana vindt Tom leuk.. lijkt het...
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kwartetje.
Dilano mag ook wel mee doen.
Quintetje
Ashly is de enige die ik vragen heb horen stellen in haar gesprekken. De rest hebben alleen maar uit zichzelf gesproken. Daarom heb ik gestemd op Ashly blijven. Ze heeft denk ik meer in petto dan we tot nog toe hebben gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop dat er niemand vertrekt vind Ashley eigenlijk wel 100 % meevallen
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
over 5 a 10 min staat er een video online.
@rinardoquote:
5 is a crowd...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?
En ikquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel is er sprake van een orgie? Want we zitten al aan 5 vrouwen, Tom en nu Dilano. Septet?
Bij een sex orgie zijn er meer dan vijf deelnemers aanwezig voor de seksuele daden en is er een uitwisseling van bedpartners tijdens het event.quote:
Beste klus voor Basiriquote:
Er komen twee nieuwe die melden zich via de telefoonquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen nieuwe bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |