Dat is de yt van @ledn81 tochquote:

Ariana is zo iemand die bij de minste aandacht van een man denkt dat het grote liefde isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:59 schreef Thorelf het volgende:
Ariana denkt dat Tom haar meer dan leuk vindt...arme Tom zich nergens van bewust. Hij is aardig tegen iedereen

dan neukt , gedumpt wordt en mannen haatquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana is zo iemand die bij de minste aandacht van een man denkt dat het grote liefde is

En mijn eerste gevoel zegt dat ze er ook een drama van maakt als dat niet zo blijkt te zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana is zo iemand die bij de minste aandacht van een man denkt dat het grote liefde is

Zit ook geen tussenweg in....een man die een beetje afstandelijk is, is gelijk iemand die haar dan niet moet......in haar ogen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]

Apartquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze kan het gesprek van de vlamingen niet volgen.

Mijn gevoel zegt dat ookquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En mijn eerste gevoel zegt dat ze er ook een drama van maakt als dat niet zo blijkt te zijn

Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet hoor, 3 in de spiegelroom dus dan zou je verwachten dat er maar 1tje komt als niemand weg hoeft. Maar er komen 2 dus voor duo's te vormen moet 1tje het huis uit.

Tom en Ariana gaan echt nooit meer dan praten half onder een dekentjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef Lillibet het volgende:
[..]
dan neukt , gedumpt wordt en mannen haat![]()

Ik wil wel tom en Karen samen zienquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom en Ariana gaan echt nooit meer dan praten half onder een dekentje

quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tom en Ariana gaan echt nooit meer dan praten half onder een dekentje

Ja stalkerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
En mijn eerste gevoel zegt dat ze er ook een drama van maakt als dat niet zo blijkt te zijn

Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
klopt want 'wij' staan niet toe dat hij meer gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |